لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

برای دریافت جدیدترین مقالات مشابه مقاله‌ای که خواندید، ایمیل خود را وارد کنید.

نرم افزار همراه بانک صادرات را با مقررات بانک صادرات استفاده کنید

  • 0
  • 20/09/28
  • خواندن: 6 دقیقه
نرم افزار همراه بانک صادرات برای استفاده مناسب و ايمن از سيستم همراه بانک صادرات و جلوگيري از هرگونه سوء استفاده احتمالي، رعايت نکات زير را الزامي اعلام کرده است که به آن می پردازیم. بانک صادرات با نکاتی که در زیر برای شما جمع آوری کرده ایم با مشتری خودش اتمام حجت کرده و تمام مسئولیت را با بیان قوانینش به گردن مشتری گذاشته است. بانک صادرات با اپلیکیشن به روز و قوی مانند آپ هم قرار داد ندارد و برای نرم افزارش هم از مشتری خواسته وارد سایت خودش شود و آن را دانلود کند پس در این وضعیت سخت گیری این بانک، شرایطی که تذکر داده است را بدانید.
نرم افزار همراه بانک صادرات

طریقه دانلود نرم افزار همراه بانک صادرات

نرم افزار همراه بانک صادرات را تنها از طريق مراجعه به وب سايت اينترنتي بانک صادرات ايران به نشاني www.bsi.irدريافت نموده و بر روي گوشي تلفن همراه خود نصب نمايد.

بعد از نصب نرم افزار

با مراجعه به يکي از شعب بانک صادرات ايران، نسبت به تکميل فرم فعال سازي همراه بانک اقدام نمايد.

مدت زمان تا فعال سازی نرم افزار همراه بانک صادرات

فعال سازي و غيرفعال سازي، يک روز پس از ارائه درخواست متقاضي به شعبه در سيستم اعمال می شود.

نکته مهم در نرم افزار همراه بانک صادرات

در سيستم همراه بانک صادرات، هر سيم‌کارت تنها قابليت ارتباط با شماره حساب‌هاي يک مشتري (حساب‌هاي داراي يک تعريف مشتري) را دارد. اين بدين معني است که تنها حساب‌هايي که داراي تعريف مشتري اعلام شده توسط مشتري در فرم فعال سازي هستند بر روي سيم‌کارت معرفي شده ، قابل استفاده خواهند بود. چنانچه مشتري بخواهد حساب‌هاي ديگري با تعريف مشتري متفاوت در سيستم ثبت نمايد نياز به سيم‌کارت ديگر و درخواست فعال سازي جداگانه براي آن سيم‌کارت خواهد داشت.

مسئولیت حفظ اطلاعات

مسئوليت حفظ و مراقبت از کليه رمزهاي بانکي (از قبيل رمز ورود به برنامه، رمز اول و دوم کارت و رمز حساب) که جزء اطلاعات شخصي و محرمانه مي باشند منحصرا بر عهده مشتري بوده و چنانچه مشتري در اثر عدم حفاظت و افشاء نمودن اين گونه اطلاعات مشمول خسارت و زياني گردد، مسئوليتي متوجه بانك نخواهد بود.

در صورت سرقت تلفن همراه فرد

مشتري بايد در صورت مفقود شدن يا سرقت گوشي و يا سيم‌کارت تلفن همراه خود، بلافاصله رمز دوم کارت را با استفاده از دستگاه خودپرداز و رمز حساب را با استفاده از سيستم تلفنبانک تغيير دهد.

راهی برای حفظ امنیت نرم افزار همراه بانک صادرات

جهت افزايش ضريب امنيت و کارايي سيستم ، بصورت دوره‌اي نسبت به تغيير رمزهاي خود اقدام نموده و از طريق گزينه بازگشت به تنظيمات اوليه (Return to default settings)، تنظيمات برنامه را به حالت اوليه بازگردانيد.

اگر قصد عوض کردن موبایلتان دارید یادتان باشد

پيش از واگذاري گوشي تلفن همراه خود ابتدا گزينه بازگشت به تنظيمات اوليه را انتخاب نموده و پس از آن برنامه را از روي گوشي حذف نماييد. با اين کار کليه اطلاعات حساب هاي ثبت شده و نيز پيام‌هاي دريافتي موجود بر روي گوشي از بين مي روند.

با مراجعه به بانک صادرات و امنیت رمز دومتان

پيش از واگذاري سيم‌کارت خود، چنانچه مشتري سيم‌کارت ديگري را جايگزين نمي نمايد بايد حساب‌ها و سرويس‌هاي يکطرفه ثبت نامي در نرم افزار همراه بانک را حذف نموده و با مراجعه به يکي از شعب بانک، درخواست غيرفعال سازي همراه بانک را ارائه نمايد.

 سیم کارت جدید و سرنوشت نرم افزار همراه بانک شما

در صورتي که مشتري بخواهد پس از واگذاري سيم‌کارت، از سيم‌کارت ديگري استفاده نمايد بايد ابتدا با مراجعه به شعبه نسبت به فعال سازي سرويس بر روي سيم‌کارت جديد اقدام نموده و يک روز پس از ارائه درخواست به شعبه و پس از تعويض سيم‌کارت، ابتدا با مراجعه به منوي تنظيمات، گزينه “بازگشت به تنظيمات اوليه” را انتخاب نمايد و پس از آن با استفاده از گزينه‌هاي “انتقال حساب‌ها به سيم‌کارت فعلي” و “انتقال سرويس‌ها به سيم‌کارت فعلي” حساب‌ها و سرويس‌هاي يکطرفه ثبت نامي خود را به سيم‌کارت جديد انتقال دهد.

حذف پیام های دریافتی

پيام ‌هاي دريافتي از اين سيستم که در صندوق پيام‌هاي برنامه قرار مي‌گيرند را پس از خواندن ، حذف نماييد.

اطلاع رسانی تغییرات

بانك مي تواند هر زمان كه صلاح بداند در شرايط و مقررات خدمات سيستم همراه بانک تغييرات لازم را اعمال نمايد. اين تغييرات به نحو مقتضي به اطلاع مشتريان محترم مي رسد و مشتري پس از آن موظف به رعايت و اجراي آن مي باشد.

امکان لغو خدمات وجود دارد

در مواردي كه مشتري با تغييرات اعلام شده موافق نباشد مي تواند با مراجعه به شعبه و تکميل و تحويل فرم غيرفعال سازي، درخواست لغو استفاده از سيستم را به بانک ارائه نمايد.

حق قانونی برای بانک صادرات برای نرم افزار همراه بانک صادرات

در صورت عدم رعايت مقررات و شرايط عمومي و اختصاصي استفاده از سيستم همراه بانک صادرات و همچنين استفاده غير مجاز و يا عدم استفاده از اين سيستم به مدت ۶ ماه، بانک حق دارد که سرويس دهي به وي را متوقف نمايد.

اطلاع رسانی برای حفظ امنیت

در صورت بروز هرگونه عمليات غير مجاز بر روي حساب خود، در اسرع وقت نسبت به تغيير رمز دوم کارت و رمز حساب و غيرفعال سازي سيستم اقدام نموده و مراتب را به نزديکترين شعبه بانک صادرات ايران اطلاع دهيد.

نتیجه و مطالعه کامل

راهنماي کامل استفاده از سيستم همراه بانک و نيز بخش پاسخ به پرسش‌هاي متداول که بر روي وب سايت اينترنتي بانک صادرات (www.bsi.ir) موجود مي باشد را بطور کامل مطالعه نماييد. عواقب ناشي از عدم رعايت هر يک از موارد بالا بر عهده مشتري بوده و هيچگونه مسئوليتي متوجه بانک نخواهد بود.

دیدگاه خود را بیان نمایید

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.