لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

برای دریافت جدیدترین مقالات مشابه مقاله‌ای که خواندید، ایمیل خود را وارد کنید.

وام با ضمانت طلا را از بانک کارگشایی با حمایت بانک ملی بگیرید

  • 4
  • 21/02/21
  • خواندن: 6 دقیقه
فلسفه وجودی بانک کارگشایی همانطور که از نام آن پیداست، کمک به متقاضیان برای تامین نیازهای خرد آنهاست و فعالیت های این بانک در راستای پایبندی بانک ملی ایران به مسئولیت های اجتماعی و فراسوی منافع اقتصادی و حامل ارزش های پایدار صورت می گیرند. در این مطلب پاسخ یک سوال همیشگی کاربران عزیزمان داده می شود که علاقمند به گرفتن وام با ضمانت طلا هستید.

بانک ملی و مدیریت بانک کارگشایی

وام با ضمانت طلا مورد علاقه شماست؟ پس یک توضیح در مورد بانک ملی و کارگشایی بدهیم و برویم راه گرفتن وام با ضمانت طلا را توضیح دهیم. بانک ملی ایران به عنوان یک بنگاه اقتصادی، ضمن ارتقای جایگاه خود در نظام بانکی و افزایش نقش آفرینی در صنعت بانکداری نوین، همواره در اندیشه خدمت رسانی و گره گشایی از نیازهای مردم است و از این رو همت و توان این بانک در جهت رفع مشکلات مالی آحاد افراد جامه از طریق خدمت رسانی در شعب بانک کارگشایی در سراسر کشور را می توان یکی از نمودهای این خدمت رسانی دانست.

بانک کارگشایی و تسهیلات با ضمانت طلا

بانک کارگشایی خدماتی از قبیل پرداخت وام قرض الحسنه، پرداخت تسهیلات جعاله احتیاجات ضروری، نگهداری و حفاظت از طلا و جواهرات مشتریان به ویژه تولیدکنندگان طلا، تخصیص صندوق امانت به مشتریان، افتتاح انواع حساب های بانکی، خدمات بانکداری الکترونیک، حراج سکه با دستور بانک مرکزی به منظور تنظیم بازار و … را ارایه می کند.

شرایط بانک کارگشایی در سال قبل

سال گذشته، ضوابط دریافت وام از بانک کارگشایی به این صورت بود که به ازای هر ۴۳ گرم طلا، ۳ میلیون تومان و هر ۱۴۳ گرم طلا، ۱۰ میلیون تومان وام جعاله در این بانک قابل پرداخت بود. متقاضی وام هم باید تمام مبلغ وام را به اضافه ۴درصد کارمزد و ۷درصد حق نگهداری طلای ترهین شده پس از یک سال به صورت یکجا پرداخت می‌کرد که با شرایطی تا یک سال دیگر هم قابل تمدید بود؛ اما وام قرض‌الحسنه بانک کارگشایی یکدفعه تبدیل به تسهیلات با سود ۱۸ درصد و ۲درصد کارمزد پرداخت می‌شود.

وام جعاله بانک گردشگردی تا قبل ۲۹ بهمن ماه۹۹

میزان تسهیلات قرض الحسنه در ازای ترهین طلاآلات برای هر نفر حداکثر یک فقره سند ۲۰ میلیون ریالی در ازای ترهین ۵۰ گرم طلا در هر قرارداد و تسهیلات جعاله تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال در ازای ترهین ۱۰۰ گرم طلا است.

مدت زمان بازپرداخت وام جعاله کارگشایی

مدت زمان باز پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و جعاله کارگشایی در یک قسط و حداکثر تا یک سال است. البته تا یک سال دیگر هم قابل تمدید است. این وام به ‌صورت قسطی نیست. یعنی کل مبلغ را باید در پایان دوره بپردازید و لازم نیست ماه ‌به ‌ماه قسط بدهید.

تغییری جدید در ۲۹ بهمن

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،با تصویب هیات مدیره بانک،از این پس میزان تسهیلات جعاله  برای هر نفر حداکثر ۲۰۰ میلیون ریال طی یک قرارداد و در ازای ترهین ۱۰۰ گرم طلا خواهد بود. باز پرداخت تسهیلات جعاله کارگشایی در یک قسط و حداکثر تا یک سال انجام خواهد شد. این تسهیلات با سود ۲۰ درصد پرداخت می شود.

اطلاعات در مورد بانک گردشگری

بانک کارگشایی دارای ۱۳ شعبه است و شعبه مرکزی آن در میدان محمدیه تهران قرار دارد.
برای اطلاع از آدرس شعب این بانک می توانید به سایت بانک ملی ایران و بخش خدمات بانکی مراجعه کنید.

نکته مهم در مورد وثیقه طلا برای وام جعاله

نکته مهم این است که این بانک فقط طلاهای زینتی را به ‌عنوان وثیقه قبول می‌کند و نمی توانید سکه وثیقه بگذارید.

داشتن حساب در بانک ملی برای وام جعاله از بانک کارگشایی

متقاضیان برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه یا جعاله علاوه بر کارت ملی و اصل شناسنامه باید دارای حساب در بانک ملی هم باشند.

زمان انتظار برای اعطای تسهیلات با ضمانت طلا

اطلاعات میدانی نشان می‌ دهد، زمان انتظار برای دریافت وام قرض‌الحسنه ضروری در این بانک به   ۴ماه افزایش یافته و شرایط دریافت وام هم برای متقاضیان سخت ‌تر شده است.

  • پیش از این دریافت وام ضروری در بانک کارگشایی یک روزه بود و این بانک با شرایطی آسان در قبال وثیقه مقداری طلا به نیازمندان، تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کرد
اختتامیه و اعتراض کاربران به مبلغ وام با ضمانت طلا

همان طور که در اول مطلب اشاره کردیم بانک کارگشایی وام با ضمانت طلا می دهد و فلسفه وجودیش رفع نیازهای خرد است پس در نتیجه مبلغ این نوع تسهیلات در همین مبالغ تعریف می شود و رشد مبلغ هم در ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ اعلام شده و تا تغییری بعدی روی مبلغ جدید حساب کنید.

 

 

دیدگاه خود را بیان نمایید

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • Mahsa 08 آوریل 2021 در 8:12 ق.ظ

    ما اگه ۱۰۰ گرم طلا داشتیم ک دیکه دنبال وام نمیومدیم ۱۰۰ ملیون پول بزارم ک ۲۰تومن وام بگیرم

    • سردبیر تحریریه 20 آوریل 2021 در 3:35 ب.ظ

      سلام. دیگر این روش بانک
      باتشکر

  • کوروش 30 آوریل 2021 در 7:26 ق.ظ

    سلام….ببخشید برای وام با ضمانت طلا باید بانک ملی مراجعه کرد؟

    • سردبیر تحریریه 30 آوریل 2021 در 2:54 ب.ظ

      سلام. بانک کارگشایی زیر مجموعه بانک ملی مراجعه کنید