لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

وام فوری

نسخه صوتی متن

دریافت وام فوری

وام فوری ؟ حتما برای بسیاری از ما این سوال پیش اومده که : ” چطور می تونیم وام فوری دریافت کنیم؟! ”

البته با توجه به طولانی بودن فرایند ها و سلسله مراتب بانکی برای دریافت وام، تقریبا میشه گفت که امروزه دریافت سریع وام بیشتر به یک آرزو و به کابوسی برای متقاضیان وام تبدیل شده است.

یکی از دلایلی که ممکنه شما رو از دریافت سریع وام مأیوس کنه شاید سپرده گذارى یا همون خواب پول شما برای مدتی در یکی از شعبه های بانک ها باشه در چنین مواقعی حتما از خودتون می پرسید که : ” اگه من پولی داشتم که تو حسابم بخوابونم، پس چرا دنبال وام می گشتم؟! ”

این تنها یکی از دلایلی بود که شما رو ناچار کرده که دنبال وام فوری باشید، حالا این وام می تونه وام ازدواج، وام مسکن، وام قرض الحسنه، وام جانبازی و یا هر نوع دیگری از وام های بانکی باشه.

وام فوری

فکرمی کنید اگر بستری برای شما فراهم می شد تا بتونید تمام این وام ها رو متناسب با نیاز خودتون در کمتر از ده روز و اون هم بدون سپرده گذاری دریافت کنید، چه اتفاقی می افتاد ؟!
مطمئنا الان دارید با خودتون این جمله رو زمزمه می کنید که باید با این روش سریع دریافت وام هر چه سریعتر آشنا بشید!

طریقه دریافت وام فوری

خب بگذارید براتون کامل توضیح بدیم که این فرایند به چه صورت اتفاق می افته!حتما قرار نیست که شما برای دریافت وام سپرده گذاری کنید همینطور خیلی ها هم هستند که سپرده گذاری دارند اما نیاز به دریافت وام ندارند.چنین اشخاصی به خاطر معدل مناسب حسابشون به سپردشون وام تعلق می گیره، اما از اونجایی که نیازی به دریافت وام ندارند و یا ضامنی برای ارائه به بانک جهت دریافت وام ندارند امتیاز وام شون از بین میره. این وسط خیلی ها هم هستند که هوشمندانه عمل می کنند و امتیاز وامشون رو بی دردسر می گذارند برای فروش. شما دقیقا باید این افراد رو پیدا کنید تا بتوانید به وام، سریع برسید.
کلمه ی فروش وام ممکنه براتون واژه ی عجیبی باشه اما در حال حاضر سريع ترين مسيرى هست که به وسیله ی اون شما می تونید به راحت ترین روش ممکن وام دریافت کنید.
روند کار به این شکل هست که به جای شما شخص دیگری در یکی از شعبات بانک ها سپرده گذاری کرده و معدل حساب مناسبی بدست آورده و شما ضامن های مورد نیاز برای دریافت وام رو تهیه می کنید تا اون شخص بتونه وامش رو دریافت کنه.

البته باید بدونید چون مبحث مالی هست حتما باید بین خودتون و شخص فروشنده ی وام، قرارداد محضری امضا کنید تا شخص فروشنده ی وام پس از دریافت وام و کسر مبلغ مورد نظر خودش از مبلغ کل وام،مابقی مبلغ رو طبق قرارداد به حساب شما واریز کنه.
شما به هنگام عقد قرارداد بین خودتون و فروشنده ی وام حتما چک و سفته بابت ضمانت حسن انجام کار از فروشنده وام دریافت کنید.
البته بانک رسالت امکانی با عنوان انتقال امتیاز وام برای مشترکین خودش فراهم کرده که در صورت موافقت مدیر شعبه ی مورد نظر امتیاز وام اشخاص به راحتی مابین شعبات بانک رسالت قابل جابجایی است و بدون دردسر یک وام از حساب یک شخص به حساب شخص دیگر انتقال پیدا می کنه.

دسترسی به وام ها

دسترسی به لیست عظیمی از فروشندگان وام ممکنه بسیار سخت باشه و حتی ممکنه در روزنامه ها و یا در اطراف بانک ها با معدود آگهی های فروش وام مواجه بشید، اما راحت ترین و قابل دسترس ترین روشی که شما می تونید به لیستی از صدها آگهی فروش وام به صورت یکجا از تمام شهر های ایران با مبالغ خرد و کلان دسترسی پیدا کنید، وبسایت وام چی است.
وبسایت وام چی با لیستی از صد ها آگهی وام آماده واگذاری در کمتر از ۱۰ روز، معنای ” دریافت وام فوری ” رو برای شما قابل لمس کرده و حتی در مواقعی که برای دریافت وام با مشکل تامین ضامن روبرو می شوید، باز هم می تونه لیستی از ده ها ضامن آماده به ضمانت رو بهتون نشون بده تا به صرفه ترین انتخاب رو از بین تمامی موارد پیش روتون داشته باشد.
در حال حاضر شما در سایت وام چی به لیست عظیمی از وام های قرض الحسنه، وام ازدواج، وام مسکن، وام جانبازی و انواع مختلف وام های بانکی دسترسی دارید، فقط کافیه از وبسایت وام چی بازدید کنید و وام مورد نظرتون رو از میان آگهی های مربوط به فروش وام جستجو کنید.

سوالات متداول

وام فوری چیست ؟

وامی که فرد بدون طی کردن انتظار و بدون پیش بینی و افتتاح حساب و خواب سپرده برای دریافت امتیاز وام؛ می تواند وام دریافت کند.

راه دریافت وام فوری چیست ؟

برای دریافت وام فوری دو راه دارید:

۱- از طرح وام های فوری بانک ها استفاده کنید که مسدودی حساب دارد و ۸۰ تا ۱۰۰ سپرده را با توجه به سقف وام با ارائه یک ضامن وام می دهد.

۲- خرید وام از فردی که نیاز فوری به وامش ندارد و امتیاز واگذاری اماده است خریداری کنید.

وام فوری به ضامن نیاز دارد ؟

بله! هر وامی به ضامن نیاز دارد. یا مسدودی حساب باید ضمانت وامتان را انجام دهد یا یک ضامن حقیقی با فیش کسر از حقوق یا با دسته چک، نیاز دارید.

دیدگاه خود را بیان نمایید

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • عماد 23 مه 2021 در 12:00 ب.ظ

    سلام من ۱۰۰ میلیون وام فوری برای خرید خودرو نیاز دارم چه وامی باید بگیرم و چه بانکی باید برم؟

    • سردبیر تحریریه 25 مه 2021 در 2:41 ب.ظ

      سلام.
      وام های خودرو به تولیدات داخلی و ماشین صفر، حواله به شرکت سازنده در ایران تعلق می گیرد

  • ساربانی 24 مه 2021 در 9:41 ق.ظ

    سلام
    من ۲۰ تومن وام بدون ضامن میخوام اما سفته میتونم بدم خودمم کارمند شرکت خصوصی هستم ایا امکان پذیر هست؟

    • سردبیر تحریریه 25 مه 2021 در 2:27 ب.ظ

      سلام.
      به بانک رسالت مراجعه کنید

  • علی 24 مه 2021 در 1:17 ب.ظ

    سلام یه وام ۱۰۰ میلیونی میخام سفته سند خونه فیش حقوقی هم دارم باید چیکار کنم؟؟
    برای شروع کار میخام

    • سردبیر تحریریه 25 مه 2021 در 2:26 ب.ظ

      سلام.
      به بانک ملت مراجعه کنید.
      وام با سند ملکی داده می شود.

  • آرش 24 مه 2021 در 5:30 ب.ظ

    سلام حداقل ۳۰۰ میلیون وام میخوام برای راه اندازی شغل و کار آزاد ، پولی هم برا خوابوندن تو حساب ندارم میشه لطفا راهنماییم کنید ؟

    • سردبیر تحریریه 25 مه 2021 در 2:24 ب.ظ

      سلام.
      راه اول شما پیدا کردن سرمایه گذار بین دوستان و خانواده است
      راه دوم ثبت اگهی در سایت های پذیرش اگهی جدب سرمایه گذار است
      راه سوم
      خرید امتیاز از بانک رسالت است

    1 15 16 17