لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

مشاوره امهال و استمهال بدهی

امهال و استمهال بدهی چیست؟

امهال بدهی : مهلت دادن به بدهکار جهت بازپرداخت بدهی می باشد که در این جریمه تاخیر نیز لحاظ نمی شود.

استمهال بدهی : استمهال بدهی نیز نوع دیگری از مهلت دادن می باشد که اصل فرع و جریمه های مشتعمل، یک تکه شده و در قالب وام یا بدهی جدید با عقد قرارداد جدید تمدید می شود، البته ناگفته نماند که معنی دو واژه فوق الذکر از نظر لغوی یکی بوده (مهلت دادن) و در عرف مالی به شکل تعریف مذکور استفاده می شود. همچنین تعریف دو واژه ی فوق به صورت عرف بوده و قانون و استاندارد خاصی نداشته و در برخی از موارد به ویژه در قراردادهای بانکی و غیره تعریف های دیگری را نیز از استمهال دیده ایم که البته منظورمان از تعریف های مختلف به این معنی که مثلا بعضی ها استمهال را مهلت به همراه بخشودگی جرائم و … نیز تعریف می کنند.

استمهال بدهی بانکی : آن بخش از بدهی های ارزی و ریالی طبقه بندی شده در سرفصل سررسید گذشته و معوق بر اساس دستورالعمل طبقه بندی بانک مرکزی با موافقت بانک ها و موسسات را می توان حداکثر برای ۵ سال آن هم صرفا برای یک دوره استمهال نمود.

سایر انواع خدمات مشاوره ی استمهال :

۱- استمهال بدهی به اشخاص

۲- استمهال بدهی مالیاتی

۳- استمهال بدهی به دولت و غیره

در صورتی که دارای بدهی بانکی یا به اشخاص می باشید، وام چی با ارائه ی تخصصی ترین مشاوره ها همراه شما خواهد بود تا با استمهال بدهی خود نسبت به رفع مشکل مالی اقدام نمایید.

توجه داشته باشید در بعضی موارد بدهی به اشخاص شما حتی می توانید درخواست دریافت وام نیز بکنید ولی متاسفانه از آنجایی که اکثر مردم با شرایط قانونی چک و سفته آشنایی ندارند متحمل زیان های سنگین می شوند.

در وام چی تجربه های موفق بسیار زیادی در خصوص استمهال بدهی داشته ایم که در بعضی از آن ها منجر به آزادی زندانی و دریافت ضرر از شخص طلبکار شده است. البته این نکته را یاد آور می شویم این امکان که شما بدهی خود را به طور کامل از بین ببرید نیازمند شرایط بسیار زیادی است. ولی استمهال بدهی و قسط بندی مجدد در اکثر مواقع امکان پذیر است.

از طریق گزینه ی زیر میتوانید درخواست مشاوره خود را ثبت نمایید.