لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

برای دریافت جدیدترین مقالات مشابه مقاله‌ای که خواندید، ایمیل خود را وارد کنید.

ورود به اینترنت بانک رسالت با ثبت در خواست گرفتن رمز

  • 0
  • 20/08/26
  • خواندن: 17 دقیقه
ورود به اینترنت بانک رسالت با ثبت در خواست گرفتن رمز امکان پذیر است و در این مطلب آموزش گام به گام این مراحل برای کاربرانی که سر درگم برای گرفتن رمز هستند یا رمزشان را به خاطر مشغله گم کرده اند و پیگیر فعالیت های بانکی خودشان در بانک رسالت هستند و بدون داشتن مجوز رمز نمی توانند فعالیت کنند تهیه شده است.
ورود به اینترنت بانک رسالت

ورود به اینترنت بانک رسالت

برای ورود به اینترنت بانک رسالت باید اول آدرس الکترونیکی بانک را در نوار ابزار تایپ کنید.

اطلاعاتی که باید وارد کنید.

برای ورود به اینترنت بانک رسالت حتماً باید این اطلاعات وارد شود تا با احراز هویت فرد بتواند از پروفایل شخصی و با امنیت خود استفاده کند.

  • شماره کد ملی، شناسه ملی یا شماره اختصاصی اتباع خارجی که در ایران رسمیت دارد را نام کاربری وارد کرده
  • شماره موبایل فرد که به نام خودش است یا در زمان فعالیت شعبه های فیزیکی بانک رسالت آن را در فرم های ثبت نامی اعلام کرده است
  • وارد کردن کد امنیتی که در تصویر نشان داده شده است. این کد را اگر نمی توانید بخوانید این امکان وجود دارد که برای شما با زدن بلندگو در تصویر به صورتی صوتی گفته شود و با دو فلش که دور هم در حال گردش هستند هم امکان گرفتن کد جدید به شما داده شده است.

بعد از زدن دکمه ورود

برای ورود به اینترنت بانک رسالت با وارد کردن اطلاعاتی که گفته شد روی مستطیل آبی ورود کلیک کرده و کدی که به شماره همراهی که اعلام شد را وارد می کنید.

  • کد شش رقمی که به تلفن همراه شما پیامک می شود را ۱۲۰ ثانیه زمان دارید، وارد کنید در صورتی که نتوانستید در این مدت پیامک را دریافت کنید به صفحه قبل برگردید و دوباره درخواست دهید.

با ثبت موفقیت آمیز کد ۶ رقمی

با ثبت موفقیت آمیز کد ۶ رقمی و طی کردن مراحل بالا به چنین صفحه ایی هدایت می شوید.

باید روی اینترنت بانک کلیک کنید

بعد از ورود به این صفحه باید روی گزینه اینترنت بانک کلیک کنید. تا زیر مجموعه های آن برایتان به نمایش در بیاید و گرینه صدور رمز را انتخاب کنید.

ثبت رسمی درخواست رمز

بعد از کلیک روی گزینه صدور رمز، وارد صفحه ایی می شوید که با تیک زدن و پذیرش اطلاعات و قوانین درخواست صدور رمز ثبت می شود.

حفظ کد پیگیری

با کلیک کردن روی دکمه تایید و ثبت در خواست به شما ی کد پیگیری داده می شود و درخواست گرفتن رمز تایید و در انتظار پیگیری می باشد.

  • این درخواست که پیگیری شود بانک رسالت رمزی به شما می دهد که دیگر هر موفع خواستید وارد اینترنت بانک رسالت شوید نیاز به وارد کردن شماره موبایل و گرفتن کد شش رقمی نیست.

در صورت بروز مشکل

در صورت بروز مشکل شما می توانید با شماره تماس ۰۲۱۴۷۴۷ برای شهرستان ها و بدون کد برای استان تهران تماس بگیرید و در خواست یا مشکلتان را اطلاع رسانی کنید.

نکته مهم در ورود به اینترنت بانک رسالت

برای ورود به اینترنت بانک رسالت حتماً از صحیح بودن آدرس اینترنتی و جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. سایت های رسمی با .ir تمام می شود. یک بار درخواست رمز را ثبت کنید تا با پیگیری توسط بانک برای هر بار ورودتان یک رمز توسز خودتان انتخاب شود و بدون مشکل از ان استفاده کنید. در مطلبی جدا در مورد ورود با رمز جدید و تغییر آن به عدد و حروف دلخواه خودتان هم آموزش جداگانه ارائه داده است.

 

دیدگاه خود را بیان نمایید

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.