لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

برای دریافت جدیدترین مقالات مشابه مقاله‌ای که خواندید، ایمیل خود را وارد کنید.

بانکداری الکترونیک بانک ملی با امتیاز کارت اعتباری دیجیتال به اعتبار سهام عدالت

  • 0
  • 20/08/03
  • خواندن: 5 دقیقه
بانکداری الکترونیک بانک ملی مانند دیگر بانک هایی که می خواهند از بستر الکترونیک و امکانات برخط بودن در دنیای مجازی هم برای جذب مشتریان بیشتر بهره ببرند و هم ارائه خدمات را برای مشتریان قدیمی خودشان راحت تر و سریع تر انجام دهند.
بانکداری الکترونیک بانک ملی

بانکداری الکترونیک بانک ملی

بانکداری الکترونیک بانک ملی یکی از دغدغه ها در بانک ملی ایران به ویژه از زمان حضور دکتر دژپسند در مجموعه وزارت اقتصاد نخست دیجیتالی کردن محصولات و سپس انجام امور مردم بدون نیاز به حضور در شعبه بوده است.

بانکداری الکترونیک بانک ملی با طی مراحل مورد نیاز

پروسه انجام گواهی امضا، احراز هویت، اعتبارسنجی مشتریان، بسیار زمان بر بوده اما با رونمایی اخیر محصول نشان پرداخت، این امور به صورت دیجیتالی انجام می شود.

  • نشان پرداخت راه دستیابی به بانکداری الکترونیک را برای بانک ملی هموار کرده است.

کارت اعتباری دیجیتالی بانک ملی و سهام عدالت

درباره کارت اعتباری دیجیتالی بانک باید گفت: دارندگان سهام عدالت نزد بانک ملی ایران می توانند تا سقف ۵ میلیون تومان در ازای توثیق سهام عدالت خود، کارت اعتباری دیجیتالی دریافت و از بیش از ۴ هزار فروشگاه زنجیره ای خرید کنند

بانکداری الکترونیک بانک ملی و اولین حرکت با کارت اعتباری دیجیتال

حسین زاده با تاکید بر اینکه کارت اعتباری دیجیتال بر پایه ضمانت سهام عدالت برای نخستین بار در کشور رقم می خورد و می تواند علاوه بر کمک به اقشار ضعیف جامعه، رونق تولید ملی را نیز به همراه داشته باشد.

با ضمانت سهام عدالت خرید کنید.

مهلت زمان تسویه خرید ۵ میلیونی با ضمانت سهام عدالت در کارت اعتباری دیجیتال، یک ماه پس از اولین تراکنش خواهد بود و در صورت تسویه در موعد مقرر، نه تنها سودی تعلق نمی گیرد بلکه دارندگان کارت از پاداش خوش حسابی هم بهره مند خواهند شد.

چه افرادی را شامل می شود

افرادی که سود سهام عدالتشان در بانک ملی واریز می شده و سهامشان زیر مجموعه بانک ملی می باشد فقط می توانند از این امکان خرید کارت اعتباری دیجیتال بهره مند شوند

به مناسبت چه روزی

کارت اعتباری دیجیتال خرید با ضمانت سهام عدالت و پشتوانه بانکداری الکترونیک بانک ملی به مناسبت عید غدیر خم می باشد.

عدم نیاز به حضور فیزیکی در بانک ملی

مدیر عامل بانک ملی ایران همچنین از عرضه کارت هدیه دیجیتالی خبر داد و گفت: هزینه تولید هر کارت برای بانک چیزی در حدود ۲ یورو است که با کارت هدیه دیجیتالی دیگر نیازی به کارت فیزیکی نخواهد بود

ادغام و جمع آوری شعب بانک ملی

مدیر عامل بانک ملی با تاکید بر اینکه سالانه ۲۰۰ شعبه این بانک ادغام و یا جمع آوری می شوند، گفت: در کنار آن تعداد تراکنش های روزانه ما به ۷۰ میلیون تراکنش رسیده است. ما اعتقاد داریم که بیشتر سرویس های بانکی باید به صورت غیرحضوری ارایه شوند بنابراین در کنار توسعه خدمات بانکداری دیجیتال، واحد ملی پلاس نیز طراحی شده است که سرویس ها و خدمات بانکی به صورت غیرحضوری و بدون کارمند ارایه می شوند

پیشتاز اعطای وام ازدواج

بیش از ۷۰ درصد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در نظام بانکی توسط بانک ملی ایران پرداخت می شود و در سال ۹۸ و ابتدای ۹۹ معادل ۲۱۰ هزار میلیارد ریال از این تسهیلات به زوج های جوان تعلق گرفته است.

  • این نکته مثبتی است برای زوج هایی که سردرگم انتخاب بانک برای دریافت سریع تر مبلغ وامشان هستند.

محصول نشان بانک ملی در بانکداری الکترونیکی

محصول نشان بانک اکنون بر روی آپ قابل دسترس است و‌‌‌ ما این خدمت را بر روی بام، ایوا، بله و اپلیکیشن ۶۰ نیز می آوریم. در آینده نزدیک هم سه محصول نشان بانک، نشان پرداخت و کیف پول بر روی همه اپلیکیشن ها قرار خواهند گرفت.

کارت اعتباری دیجیتال را بشناسیم

کارت هدیه دیجیتال باعث خواهد شد تا کاربران به راحتی در محیطی با امنیت بالا و حفظ محرمانگی رمز و شماره کارت آن بدون حضور در بانک‌ها آن را برای خود ارسال کنند و علاوه بر صرفه‌جویی در وقت خود و خارج نشدن از خانه، کارمزد جهت صدور کارت فیزیکی را نیز پرداخت نکنند.

امنیت بالا کارت اعتباری دیجیتالی

کارت هدیه دیجیتال در صورتی که توسط شخص دریافت کننده فعال نشود با حفظ امنیت قابل انتقال به دیگران نیز است و این امکان برای ارسال کارت هدیه هم محیا شده است.

خلاصه از کارت اعتباری دیجیتال

این سرویس همچنین با توجه به اتصال به سیستم شاهکار و دریافت تاییدات احراز هویت بانکی از امنیت بالایی برخوردار است و متقاضیان دریافت کارت اعتباری دیجیتال با خیالی آسوده می‌توانند آن را برای خود تهیه کنند و از کارتی دیجیتالی با شرایط عابربانک های معمولی تهیه کرد

 

 

دیدگاه خود را بیان نمایید

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.