لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

برای دریافت جدیدترین مقالات مشابه مقاله‌ای که خواندید، ایمیل خود را وارد کنید.

طرح صبا بانک کارآفرین یا هر طرح دیگر بانک نیروی محرک تولید

  • 0
  • 20/07/27
  • خواندن: 10 دقیقه
طرح صبا بانک کارآفرین، طرح تندیس یا هر طرح دیگر از این بانک برای نیروی محرک تولید و اشتغال زایی در حال فعالیت و وام دهی می باشد. در این مطلب سعی شده کلیات دو طرح بررسی و خبر مدیرعامل بانک کارآفرین برای کسب و کارهایی که نیرو تعدیل کرده اند، اطلاع رسانی شود.
طرح صبا بانک کارآفرین

طرح صبا بانک کار آفرین

در طرح صبا بانک کارآفرین کلیه اشخاص حقیقی واجد شرایط دریافت تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی اعم از تولیدی، خدماتی، بازرگانی و ساختمان، می‌توانند نسبت به دریافت تسهیلات مرابحه اقدام نمایند.

حداقل و حداکثر طرح صبا بانک کارآفرین

حداکثر سقف میزان تسهیلات مبادله‌ای (مرابحه) طرح صبا به ازای هر مشتری ۶۰۰ میلیون ریال و حداقل آن ۱۵۰ میلیون ریال است.

مدت بازپرداخت طرح صبا بانک کارآفرین

مدت بازپرداخت آن نیز تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال حداکثر تا ۳۶ ماه، و از ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون ریال حداکثر تا ۴۸ ماه است.

رابطه مستقیم ضمانت و مبلغ تسهیلات

میزان تسهیلات قابل اعطا در طرح صبا با توجه به میزان وثایق متفاوت خواهد بود. در کل سقف وام با ارزش ضمانت کارشناسی شده توسط بانک کارآفرین مشخص می شود.

ضمانت فرد در طرح صبا

برای گرفتن تسهیلات در طرح صبا در سقف وام باید حداقل دو ضامن معرفی کنید.

مسدودی حساب طرح صبا

۲۲ درصد مبلغ تسهیلات در طرح صبا بانک کارآفرین باید در حساب مشتری مسدود شود.

سود نرخ تسهیلات صبا بانک کارآفرین

نرخ سود تسهیلات بانک کارآفرین در طرح صبا ۲۴ درصد می باشد. وام گیرنده نباید بدهی اقساطی معوقه و چک برگشتی به هیچ بانکی برای شامل شدن مبلغ به وی، داشته باشد.

شرط اعطای تسهیلات در طرح صبا

دارا بودن تعهد و توان لازم جهت بازپرداخت اقساط، گردش و معدل حساب جاری شرط مهم اعطای تسهیل به مشتری می باشد.

رونمایی از سه طرح بانک کار آفرین

به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت حمایت از بخش تولید به عنوان بخش پیشران اقتصاد در سال جهش تولید و حمایت از بنگاه‌های اقتصادی فعال بخش تولید در شرایط کنونی کشور و همچنین افزایش تعامل با مشتریان ارزنده بانکداری شرکتی و تجاری و جذب مشتریان جدید در این حوزه و نیز ارتقا و بهبود مزیت رقابتی و افزایش سهم درصد بانک در حوزه اعتباری، از بسته اعتباری جهش تولید رونمایی کرد.

تعدیل نیرو و گرفتن تسهیلات

بر اساس گزارش بانک کارآفرین کلیه اشخاص حقوقی و شرکت‌‌های فعال در بخش تولید (اعم از صنایع غذایی، دارویی، پتروشیمی، فولادی، معدنی و…) که در سه ماه اخیر (قبل از درخواست دریافت تسهیلات) بر اساس لیست بیمه دارای حداقل ۵۰ نفر پرسنل بوده و طی شش ماه گذشته اقدام به تعدیل نیرو ننموده‌اند و با اعطای تسهیلات در قالب بسته حاضر، منجر به جذب نیروی جدید در این شرکت‌ ها گردد، می‌توانند از مزایای این طرح تسهیلاتی بهره‌ مند شوند.

گردش مالی در بانک کارآفرین

حداقل تسهیلات اعطایی در قالب بسته حاضر، صد میلیارد ریال در قالب سرمایه در گردش حداکثر یک ساله و نرخ سود این تسهیلات نیز معادل نرخ سود ابلاغی از سوی بانک مرکزی می‌باشد.

 طرح تندیس بانک کار آفرین

بانک کارآفرین در راستای پاسخگویی به نیازهای مالی و اعتباری مشتریان محترم، اقدام به اعطای تسهیلات مرابحه طرح تندیس با نرخ سود سالیانه ۵ درصد کرده است.

یک ماهه وام بگیرید در طرح تندیس

کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط دریافت تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی اعم از تولیدی، خدماتی و بازرگانی، در صورتی‌ که حداقل یک ماه از تاریخ افتتاح سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌‌مدت طرح تندیس آنها سپری‌ شده باشد، می‌توانند نسبت به دریافت تسهیلات مرابحه طرح تندیس اقدام نمایند.

الزام طرح تندیس

به منظور درخواست تسهیلات طرح تندیس، ماندگاری (حفظ) حداقل مانده مقرر در ۳۰ روز تقویمی به صورت مستمر و پیوسته در حساب سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت تندیس الزامی است.

اقساط وام طرح تندیس

مشتری می‌تواند نسبت به دریافت تسهیلات مرابحه تندیس به میزان درصدی از حداقل مانده سپرده کوتاه‌ مدت تندیس با نرخ سود سالیانه ۵ درصد و مدت بازپرداخت حداکثر ۳ سال با اقساط ماهانه (۳۶ قسط) اقدام نماید.

حداقل و حداکثر سقف وام

سقف تسهیلات مرابحه تندیس برای هر مشتری برابر ۴ میلیارد ریال و حداقل کف تسهیلات مذکور برابر ۱۰۰ میلیون ریال است.

در طرح تندیس بانک کارآفرین امکان ندارد

شرایط و ضوابط مربوط به سپرده سرمایه‌ گذاری کوتاه مدت تندیس اعم از افتتاح حساب، صدور دفترچه، استفاده و فعال‌سازی حساب در سامانه‌های همراه ‌بانک و اینترنت ‌بانک و صدور کارت برداشت و اتصال حساب به دستگاه pos همانند سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی است ولی اتصال سپرده مذکور به حساب قرض‌الحسنه جاری به عنوان حساب پشتیبان امکان‌پذیر نخواهد بود.

طرح تندیس و وام به کارکنان

اشخاص حقوقی (سازمان‌ها و شرکت‌ها) علاوه بر امکان دریافت تسهیلات مذکور به نفع خود، می‌توانند ضمن توثیق سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت تندیس که به نام شرکت/سازمان افتتاح شده است، از مزایای تسهیلات مذکور به نفع کارکنان تحت پوشش خود بهره‌برداری نمایند.

خلاصه

هدف بانک کارآفرین در تمام طرح هایش رسیدن به ایده تولید بیشتر و کمک به اشتغالزایی می باشد تا به حق کارآفرین باشد.

دیدگاه خود را بیان نمایید

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.