لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

برای دریافت جدیدترین مقالات مشابه مقاله‌ای که خواندید، ایمیل خود را وارد کنید.

مشاغل استارت آپ برای ایجاد دارآمد با کمک ایده های ساده و توان فنی

  • 3
  • 20/07/25
  • خواندن: 7 دقیقه
اغلب مشاغل استارت آپ های بزرگ دنیا ایده های فوق العاده عالی یا شگفت انگیز نداشتند، یک ایده ساده داشتند اما به آن عمل کردند و به مرور زمان آن را به یک استارتاپ عالی تبدیل کردند. یک شغل استارت آپی موفق با یک الهام از یک ایده ساده و پرورش آن رشد می کند و باید از نظر فنی هم در دنیای مجازی موفق عمل کند.
مشاغل استارت آپ

مشاغل استارت آپ در زمینه طبیعت

مشاغل استارت آپ برای جهان سبز بسیار موثرند. به زودی جهان با کمبود منابع طبیعی مواجه می‌شود. این امر یک فرصت کسب و کاری بسیار خوب را به‌وجود می‌آورد.

ایده‌های کسب و کاری برپایه‌ی فناوری‌های سبز و پاک:

  • فناوری اطلاعات سبز (Green IT ) و بازیافت لوازم الکترونیکی
  • کسب و کار پنل‌های خورشیدی و سلول‌های خورشیدی
  • تولید یا داد و ستد دستگاه‌های الکترونیکی با مصرف بهینه‌ی انرژی
  • مشاوره‌ی ساختمان‌های سبز

مشاغل مشاوره استارت آپی

مشاغل مشاوره ایی می تواند در این دوران بحران و ویروسی در تمام زمینه ها اتفاق بیفتذ. از مشاوره پزشکی، خانوادگی، تحصیلی و … کافی است که نیاز هم اکنون جامعه را درک کنید.

ایده مشاغل استارت آپ

آیا شما هم یک ایده دارید و می خواهید استارتاپی راه اندازی کنید ؟ 

مشاغل مورد نیاز در شغل های استارت آپی که در زمینه فعالیت های فنی محبوبیت دارد.

علاوه بر دانش کلی که شما باید از علوم کامپیوتر داشته باشید، این مشاغل بیش از سایر مشاغل فنی مورد تقاضا هستند :

  • کدنویسی
  • طراحی پلتفرم
  • توسعه صفحات وب و موبایل
  • پشتیبانی و تضمین کیفیت

تکنیک سئو در مشاغل استارت آپی

افراد متخصص برای اجرای تکنیک‌ های سئو سایت و یا افرادی که در مورد UX اطلاعات کافی داشته و با استفاده از این دو بتوانند به بهینه سازی وب سایت بپردازند، بیشتر استقبال می‌شود. مشاغل دیگری در این زمینه وجود دارد که عبارتند از :

  • ساخت برنامه‌های iOS و Android
  • نرم افزار اشکال زدایی
  • قدرت درک زبان‌های مهم برنامه نویسی

مهندس داده

بسیاری از شرکت‌های بزرگ و کوچک در تلاشند تا به تجزیه و تحلیل داده‌ های خود بپردازند. در کنار آن استفاده از علوم مربوط به هوش مصنوعی نیز بسیار کاربرد دارد؛ که به متخصصین علوم داده که از هوش مصنوعی در کار خود بهره می‌گیرند، “مهندس داده” گفته می ‌شود.

از دیگر شغل های استارت اپی که بسیار مورد تقاضا است، فعالیت در زمینه  SEO ،SEM است.

Seo چیست ؟

SEO عبارتست از فرایند بهینه سازی وب سایت برای کسب رتبه‌ بهتر در موتور جستجوی گوگل است.

Semچیست ؟

SEM  عبارتست از استفاده از تبلیغات پرداختی برای بیشتر دیده شدن وب سایت شما می باشد.

تاثیر  رتبه در مشاغل استارت آپی

برای کسب و کارهای کوچک، SEO می‌تواند گزینه‌ بسیار مناسبی باشد که صاحبان کسب و کار می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ های سنگین برای تبلغات، از آن برای بهبود رتبه بندی سایت خود بهره ببرند. برای کسب و کارهای بزرگ تر ترکیبی از رویکردهای سئو و SEM با یکدیگر به صاحبان آن کسب و کارهای کمک می‌کند تا بتوانند از رقبای خود، موفق تر عمل کنند.

فروش رکن مهم مشاغل استارت آپی

هر نوع کسب و کاری که به تولید محصول و ارائه‌ی خدمات می‌پردازد، بسته به نوع کالای تولیدی یا خدماتی که ارائه می‌دهند، نیاز به فروشنده و بازاریاب دارند. در کنار سرمایه گذاران و متخصصین یک استارت آپ، فروشندگان هستند که در فروش محصولات نقش بسیار پررنگی دارند.

امروزه، استفاده‌ی بهینه از انرژی یک نیاز ضروری و حیاتی است و بسیار از افراد و سازمان‌ ها حاضرند بهای زیادی بابت آن بپردازند. اگر در زمینه‌ی انرژی مهارت دارید و از برق هم سررشته دارید، پس می‌توانید کسب و کاری راه بیاندازید و در زمینه‌ی مصرف انرژی مشاوره بدهید.

کتاب اجاره ایی

هزینه‌ های آموزش و تحصیل به شدت افزایش یافته ‌است از این‌رو دانشجویان از ایده‌ی مبادله‌ کتاب یا اجاره‌ی آن استقبال خواهند کرد. در این ایده‌ کسب و کار شما می‌توانید کتاب اجاره دهید یا این‌که تقاضای مبادله کنید.

کمک سالمندان

مشاغل استارت آپی از ریشه مشاغل سنتی الهام گرفته می شود. شما می توانید به سالمندان کمک کنید. کسب و کار همراه سالمند راه بیندازید که فعالیت های فنی این افراد را که مورد نیاز تمام این افراد به علت دور بودن یا مشغله فرزندانشان انجام دهید.

 

 

دیدگاه خود را بیان نمایید

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • 0936***4371 31 جولای 2020 در 5:58 ب.ظ

    سلام وقت بخیر ببخشید من۱۵۰میلیون وام لازم دارم نانوایی باپروانه دارم والان احتیاج به این وام دارم چون بابت برپایی این کار مجبور شدم پول بگیرم والان ماهی ۴میلیون سود میدهم تورا بخداهرطور که امکان دارد این وام بهم بدین شرایطش قبول دارم ممنون میشم ازسایت وام چی

    • سردبیر تحریریه 31 جولای 2020 در 6:20 ب.ظ

      سلام.
      کاربر گرامی
      وام چی موسسه وام دهی یا منبع وام نیست. بستر جذب اگهی وام است. در آگهی ها جستجو کنید و وام فروشی را با شرایط خودتان انتخاب کنید و با فروشنده تماس بگیرید.
      باتشکر تیم وام چی

    • سردبیر تحریریه 31 جولای 2020 در 6:20 ب.ظ

      سلام.
      کاربر گرامی
      وام چی موسسه وام دهی یا منبع وام نیست. بستر جذب اگهی وام است. در آگهی ها جستجو کنید و وام فروشی را با شرایط خودتان انتخاب کنید و با فروشنده تماس بگیرید.
      باتشکر تیم وام چی