لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

برای دریافت جدیدترین مقالات مشابه مقاله‌ای که خواندید، ایمیل خود را وارد کنید.

پرداخت تسهیلات ویژه بانک صادرات برای تمامی اعضای دانشگاه آزاد

  • 0
  • 21/01/03
  • خواندن: 4 دقیقه
محمد مهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان آذربایجان شرقی بیان کرد:  با بانک ‌های ملی و صادرات و قرض الحسنه مهر ایران جهت اعطای تسهیلات کم بهره گفتگو و توافق شده است. با توافقات انجام شده، امیدواریم شرایط بهره مندی کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی از این تسهیلات در کمترین زمان ممکن فراهم شود. در راستای بیان این خبر از مسئول دانشگاه آزاد اولین شرایط دریافت وام مهیا شده از بانک صادرات را در این مطلب برای شما تهیه کرده ایم.

پرداخت تسهیلات ویژه بانک صادرات

پرداخت تسهیلات ویژه بانک صادرات به اعضای هیئت ‌علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس تفاهم ‌نامه با این دانشگاه در قالب طرح فرهیختگان آغاز شد.

طرحی به نام فرهیختگان برای دریافت تسهیلات از بانک صادرات

طرح «فرهیختگان» در قالب تفاهم ‌نامه‌ای که به امضای حجت ‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران و محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد رسیده و دربرگیرنده گسترش همکاری و ارائه انواع خدمات بانکی و مالی و پرداخت تسهیلات به اعضای هیئت ‌علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی است، عملیاتی شده است تا پرداخت تسهیلات ویژه بانک صادرات به دانشجویان، کادر دانشگاه و اعضای هیئت علمی ممکن شود.

سقف پرداخت تسهیلات ویژه بانک صادرات به دانشگاه آزاد

اعضای هیئت ‌علمی می‌ توانند تا سقف پنج میلیارد ریال، کارکنان تا سقف سه میلیارد ریال و دانشجویان به تفکیک مقاطع تحصیلی بین ٥٠ تا ٤٠٠ میلیون ریال با ارائه معرفی ‌نامه دانشگاه از تسهیلات بانک صادرات ایران  استفاده کنند.

نرخ تسهیلات بانک صادرات برای دانشگاه آزاد

نرخ تسهیلات بانک صادرات با سود هشت درصدی می توانند افراد واجد شرایط از آن بهره ‌مند شوند.

مدت بازپرداخت اقساط تسهیلات ویژه بانک صادرات به هئیت علمی

اعضای هیئت ‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی می ‌توانند تسهیلات خود را در قالب خرید، ساخت و تعمیر مسکن و همچنین خرید کالا با اقساط ٦٠ ماهه در قالب عقد مرابحه، فروش اقساطی و مشارکت مدنی با نرخ سود هشت درصدی از بانک صادرات ایران دریافت کنند.

مدت بازپرداخت تسهیلات کارکنان دانشگاه آزاد

کارکنان دانشگاه آزاد نیز می‌توانند برای تعمیر مسکن و خرید کالا در قالب عقد مرابحه، تسهیلات تا سقف سه میلیارد ریال با اقساط حداکثر ٦٠ ماهه و  با نرخ سود هشت درصدی از بانک صادرات ایران دریافت کنند.

دانشجویان دانشگاه آزاد و دریافت وام از بانک صادرات

دانشجویان مقطع کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی بابت کمک هزینه پرداخت شهریه ثابت و متغیر خود می ‌توانند تا سقف ٥٠ میلیون ریال با اقساط ٢٤ ماهه از تسهیلات این بانک استفاده کنند.

دانشجویان مقطع کارشناسی و تسهیلات بانک صادرات

دانشجویان مقطع کارشناسی تا سقف ١٠٠ میلیون ریال با اقساط ٤٨ ماهه و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد تا سقف ١٥٠ میلیون ریال با اقساط ٣٦ ماهه از این تسهیلات برخوردار خواهند شد.

دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد و نرخ تسهیلات بانک صادرات

دانشجویان مقطع دکتری نیز می‌توانند از این تسهیلات با نرخ سود هشت درصدی تا سقف ٤٠٠ میلیون ریال با اقساط ٤٨ ماهه استفاده کنند.

وام های مشابه به دانشجویان

در مطلب های قبلی وام های مشابه ای برای دانشجویان در زمینه وام دانشجویان به دانشگاه پیام نور از بانک قرض الحسنه مهر ایران برای شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شد که در صورت علاقه می توانید آن را مطالعه و با وام بانک صادرات به دانشگاه آزاد، آن را مقایسه کنید.

 

 

دیدگاه خود را بیان نمایید

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.