لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

وام بانک رسالت

نسخه صوتی متن

دریافت وام قرض‌الحسنه از محل صندوق وام بانک رسالت

وام بانک رسالت در قالب وام قرض‌الحسنه به متقاضیان پرداخت می‌شود. همه ما می‌دانیم که وجوه نقد همواره مورد نیاز همگان است. تمام فعالیت‌های اقتصادی روزانه به منظور افزایش نقدینگی است؛ اکثر خرید و فروش‌ها در بازار امروز با پول نقد انجام می‌شود. پشتوانه اعتباری تمامی دسته‌چک‌ها، پول نقدی است که صاحب دسته‌چک دارد. با این اوصاف انجام برخی پروژه‌ها با موجودی در دسترس افراد حقیقی و حقوقی، امکان‌پذیر نیست.

راه اندازی کسب و کار

راه‌اندازی یک کارگاه تولیدی و به تبع آن اشتغال‌زایی، ازدواج و تهیه جهیزیه، تعمیر و تهیه مسکن و برخی امور درمانی با هزینه‌های گزاف، مواردی نیست که افراد قادر باشند به تنهایی و ظرف مدت زمان اندکی، از پس هزینه‌های آن برآیند. به همین دلیل است که یکی از وظایف دولت‌ها اختصاص بودجه‌هایی است که مردم بتوانند به کمک این بودجه‌ها به کسب و کارشان رونقی بدهند؛ امر ازدواج تسهیل شود؛ همگان از مسکن بهره‌مند شوند و هزینه‌های درمانی بیماران کاهش یابد. این بودجه‌ها به همراه بخشی از نقدینگی‌های سرگردان مردم توسط بانک‌ها مدیریت شده و در مجاری فوق سرمایه‌گذاری می‌شوند.

بانک های دولتی و وام بدون ربا

بانک‌های دولتی پیشرو در ارائه وام‌های بانکی بوده‌اند. در کنار وام‌های دولتی؛ مؤسسات، صندوق‌های قرض‌الحسنه و بانک‌های خصوصی هم به اعتبار اعتمادی که اشخاص حقیقی و حقوقی به این نهادها داشته‌اند و وجوه نقد خود را در این مراکز سپرده‌گذاری نموده‌اند، اقدام به پرداخت وام و تسهیلات به مشتریان نموده‌اند. بانک رسالت در راستای تحقق سیستم بانکداری اسلامی بدون ربا به متقاضیان واجد شرایط، وام پرداخت می‌نماید.

وام بانک رسالت

بانک قرض‌الحسنه رسالت

بانک رسالت که جزء شرکت‌های سهامی عام می‌باشد؛ به عنوان صندوق قرض الحسنه ماهیت و فعالیت اولیه خود را با مالکیت غیردولتی، آغاز می کند. این بانک با فراخوان بانک مرکزی در سال ۱۳۸۹ به اولین بانک قرض الحسنه ایی خصوصی ایران تبدیل می شود.

ترویج فرهنگ قرض الحسنه

بانک قرض‌الحسنه رسالت با هدف ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و در جهت رفع حوائج ضروری مشتریان (ازدواج، اشتغال، درمان،‌ تولید و…) و با رعایت مقررات و قوانین مصوب بانکی اقدام به انجام فعالیت‌های بانکی نموده است.

بانکی بدون سود سپرده

از دیگر اهداف بانک رسالت، ارائه خدمات نوین بانکی و افزایش تعداد تسهیلات به سپرده‌گذاران است. در اساسنامه بانک قرض‌الحسنه رسالت آمده است که بانک در پرداخت وام بانک رسالت هیچ شرط و تعهدی را وضع ننموده و متقابلا هیچ شرط و تعهدی را از جانب مشتریان نمی‌پذیرد و پرداخت وام بانک رسالت صرفا منوط به آیین‌نامه و ضوابط داخلی بانک خواهد بود.

بانکداری اجتماعی

همچنین این بانک از نوع اجتماعی و خدماتی است و بابت تسهیلات اعطایی به متقاضیان، سودی دریافت نمی‌کند و به سپرده‌های مشتریان نیز سودی اختصاص نمی‌دهد. نمونه‌ای از قرارداد این وام قرض‌الحسنه را می‌توان اینـــــــــجا  مشاهده نمود.

وامی با کارمزد

در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بانک رسالت،‌ به صور مختلف (ارزی، ریالی، سکه و طلا) در هنگام بازپرداخت، درست به همان صورت ریالی، ارزی، سکه و طلا انجام خواهد شد. این وام صرفا در قالب قرض‌الحسنه اعطا می‌شود.

وام بانک رسالت

بانک رسالت در کنار بانک مهر ایران، بانکی است که به طور تخصصی در زمینه اعطای وام قرض‌الحسنه فعالیت می‌کند. علیرغم مراحل سخت و پیچیده بانکی برای دریافت وام قرض‌الحسنه، دریافت این وام آسان تر از سایر بانک‌هاست.

سقف وام در سال ۹۹

وام بانک رسالت در قالب قرارداد قرض‌الحسنه منعقد شده و تا سقف ۶۰ میلیون قابال دریافت و کارمزد این وام  ۲ درصد است که این وام به وامی اشتهابرانگیز برای متقاضیان جلوه می‌دهد؛ البته قابل ذکر است که مبلغ وام بانک رسالت به نسبت میزان سپرده و مدتی که سپرده نزد بانک بوده است،‌ متغیر خواهد بود.

بازپرداخت اقساط بانک رسالت

زمان بازپرداخت اقساط این وام ها نسبت به معدل و امتیاز موجودی می تواند بین ۱ تا ۵ سال است و حداقل مدت زمانی که سپرده باید نزد بانک بماند ۳ ماه متوالی می‌باشد. هر ماه خواب اضافه سپرده دو ماه به تعداد اقساط اضافه می شود.

در سال ۹۹ضمانت وام بانک رسالت

برای ضمانت وام بانک رسالت با سیاست بانک رسالت می توان برگه چک، سفته ارائه کرد و خود فرد در صورت داشتن فیش کسر حقوق می تواند ضمانت وام خود را انجام دهد.

انتقال امتیاز وام

هر فرد بعد از گرفتن امتیاز وام خود از پیشخوان الکترونیکی بانک رسالت می تواند امتیاز وام خود را به بستگان درجه یک انتقال دهد.

واجدین وام در بانک رسالت

اگر دوست دارید از بانک رسالت وام بگیرید باید هیچ قسط عقب مانده در هیچ بانکی نداشته باشید. برگه چک برگشتی هم در پرونده فعالیت های اقتصادیتان نباشد.

راه دومی برای گرفتن وام

با اینکه تجربه نشان داده که دریافت وام قرض‌الحسنه از بانک رسالت نسبت به سایر بانک‌ها آسانتر است؛‌ با این حال اینکه اعطای وام در این بانک صرفا منوط به آیین‌نامه و ضوابط داخلی بانک است؛ کار را باز هم برای متقاضیان وام قرض‌الحسنه سخت می‌کند. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود با ما همراه باشید تا از راهی به مراتب آسانتر بتوانید وام مورد نظر خود را تهیه کنید.

اولین بانکداری اینترنتی

بانک قرض الحسنه رسالت، اولین بانکداری اینترنتی ایران است که با حذف شعبه های فیزیکی در شهرستان ها و حضور یک بانک در مراکز استان به پیشخوان بانک رسالت تبدیل شده است. این که بانک ورشکست شده و در حال جمع شدن است؛ شایعه ایی بیش نیست.

نحوه خرید وام قرض‌الحسنه بانک رسالت

وام‌چی که ابداع کننده طرح خرید و فروش انواع وام در فضای مجازی است؛ ضمن طراحی تخصصی سایت وام‌چی به منظور آگاهی‌بخشی از انجام معاملات و مبادلات امن انواع وام، اقدام به طراحی صفحاتی مربوط به درج آگهی توسط خریداران و فروشندگان وام نموده است.

در وام چی بدون نگرانی از کمبود زمان

در وام‌چی می‌توانید بدون نگرانی بابت ضیق وقت اداری، گردش نموده و انواع آگهی‌های وام را در همه شهرهای کشور زیر و رو کنید تا به آگهی مورد نظرتان دست یابید. شما می‌توانید با سر زدن به منوهای پیشنهادی وام‌چی، از شرایط انواع وام،‌ ضامنین و سرمایه‌گذاران مطلع شده و با آگاهی کامل نسبت به خرید یا فروش وام رسالت خود اقدام کنید.

از وام چی مشاوره مالی بگیرید

همچنین امکان بهره‌مندی از خدمات مشاوره، درج رایگان آگهی و آشنایی با سیستم معاملات امن از دیگر ویژگی‌های وام‌چی است.

مراحل خرید وام قرض‌الحسنه 

کافی است سری به فهرست آگهی‌های وام در وام‌چی بزنید و از میان انبوه آگهی‌های درج‌شده، آگهی‌های مورد نظر خود را انتخاب نموده و با مطالعه جزئیات آگهی، با خریدار یا فروشنده وام درج‌شده، تماس بگیرید. پیشنهاد وام‌چی به شما این است که صرفا با اطلاعات درج‌شده در آگهی جهت عقد قرارداد خرید و فروش اکتفا نکنید؛ بلکه حتما اطلاعات موجود در آگهی را از طریق شعب بانک رسالت استعلام نمایید.

قدم بعد از مطالعه

بعد از مطالعه دقیق قسمت‌های مختلف وام‌چی جهت انجام معامله‌ای امن،‌ می‌توانید از مشاوران وام‌چی نیز برای جلوگیری از هرگونه ضرر احتمالی، کمک بگیرید. در نهایت با توافق بر سر شروط معامله، می‌توانید نسبت به خرید یا فروش وام اقدامات نهایی را انجام دهید. وام های بانک رسالت عموما قابلیت انتقال امتیاز به غیر (حساب های دیگر ) را دارا می باشند به شرطی که شخص دوم دارای حساب بانک رسالت باشد و  مدیر شعبه با انتقال امتیاز وام موافقت کند.

نحوه تهیه قراردادهای خرید و فروش انواع وام بانکی:

تیم حقوقی وام‌چی برای حفظ امنیت هر چه بیشتر معاملات شما قراردادهایی جهت خرید و فروش وام تنظیم نموده است که تمام منافع شما را در قالب یک معامله امن در برگیرد. شما برای دسترسی به لیست قراردادها از دو طریق می‌توانید اقدام نمایید:

  • انتخاب گزینه بانک قراردادها در قسمت ناحیه کاربری.
  • مطالعه راهنمای معامله امن در انتهای هر آگهی.

سوالات متداول

آیا گرفتن وام بانک رسالت فقط با سپرده گذاری میسر است ؟

وام گرفتن نیاز به سپرده گذاری برای کسب امتیاز یا خرید امتیاز از افراد دارد و یا ترکیبی از جفتش هیچ محدودیتی ندارد.

آیا انتقال امتیاز وام در بانک رسالت ممکن است ؟

بله انتقال امتیاز وام از افراد غیر درجه یک هم ممکن شده است.

ضمانت برای وام بانک رسالت چگونه است ؟

برای گرفتن ضمانت فرد گیرنده و ضامنش هر دو باید در سامانه اعتبار سنجی مرآت اعتبارسنجی شوند.

سقف وام فردی رسالت در سال ۹۹ چقدر است ؟

سقف وام فردی بانک رسالت در سال ۹۹ برای هر فرد ۶۰ میلیون تومان است.

دیدگاه خود را بیان نمایید

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • علیرضا کاظمی پور 01 سپتامبر 2019 در 10:44 ق.ظ

    با سلام و تشکر چگونه به راحتی میتوانیم با شمادر تماس باشم اگر وام من را واریز کردید اطلاع دهید

    • پشتیبانی وام چی 01 سپتامبر 2019 در 10:50 ق.ظ

      درود بر شما، دوست عزیز در حال حاضر در وبسایت وام چی دیدگاه ثبت کردید. توصیه میکنیم به یکی از شعب نزدیک بانک رسالت مراجعه فرمایید.

  • 0914***9052 12 سپتامبر 2019 در 1:55 ق.ظ

    باسلام وخسته نباشیدامیدوارم موفق باشیدچون درراستای رفع مشکلات دیگران فعالیت میکنیدبه نظرم کارتون عالیه ارادتمندم

    • پشتیبانی وام چی 12 سپتامبر 2019 در 2:12 ق.ظ

      درود بر شما.

      با تشکر، خوشحالیم از اینکه مفید واقع شدیم.

  • حامد صفریان 12 سپتامبر 2019 در 4:39 ب.ظ

    بسیار عالی ست ولی اگر در قسمت وام های ۱۰ میلیون به بالا بجای اضافه کردن ضامنین سفته از خود وام گیرنده گرفته شود بهتر میشود

    • پشتیبانی وام چی 12 سپتامبر 2019 در 10:04 ب.ظ

      درود بر شما.

      دیگر این مسئله بانکیست و قانون گذاران خود را دارد و وام گیرنده ملزم به رعایت این قوانین می باشد.

  • 0921***2559 16 سپتامبر 2019 در 9:02 ق.ظ

    سلام آیا انتقال امتیاز از شهری دیگر به تهران جهت گرفتن وام مقدور هست

    • پشتیبان 16 سپتامبر 2019 در 11:59 ق.ظ

      درود بر شما
      امتیاز های وام رسالت و مهر اقتصاد تنها در صورت موافقت رئیس شعبه قابل انتقال هستند.
      البته بانک مسکن هم بیانیه ای داده برای انتقال امتیاز وام به حساب شخص دیگر اما علنی نکرده این موضوع رو و فقط در تعداد معدودی از شعبه ها داره انجام می گیره

  • 0912***9451 16 سپتامبر 2019 در 6:16 ب.ظ

    سلام- به نظر میرسد با عنایت به رایگان بودن ثبت آگهی ، افراد با ثبت آگهی به تعداد زیاد و با قیمت بالا ، دست به بازار گرمی زده و قیمت ها را بالا می برند.
    این امر علاوه کم شدن متقاضی ، منجر به گران شدن وام و راضی شدن افراد متقاضی به ربا می گردد. که شایسته از سوی متولیان تدبیری شود.
    یک پیشنهاد: برای وام ها با توجه به درصد و زمان بازپرداخت سقف قیمت بگذارید (مثلا حداکثر قیمت مجاز برای وام کم بهره(۴): ۲۰ درصد با شرایط دو ساله وبیشتر-(جمع ۲۴ درصد) و ۱۸ درصدر کمتر از ۲سال و ۱۶ درصدکمتر از ۱ سال)
    – میزان قسط هم درج شود انتخاب بهتر می شود. باتشکر

    • پشتیبانی وام چی 16 سپتامبر 2019 در 9:40 ب.ظ

      درود بر شما.

      در برنامه های آینده ما این امکانات حتما لحاظ خواهد شد.
      از داشتن کاربر فرهیخته و خوش قلبی مثل شما به خود می بالیم.
      حتما از نظرات سازنده ی شما بهرهمند خواهیم شد.
      با احترام

  • 0921***2559 17 سپتامبر 2019 در 8:21 ب.ظ

    با سلام امتیاز وام از کرمان به تهران انتقال داده شده اکنون مسول قسمت وام قبول نمی‌کند می‌گوید چرا به ما نگفتی الان برو کرمان وام بگیر در حالی که من حسابم در تهران هست راهنمایی کنید خواهشن که چه کاری انجام دهم که به وام برسم میدانم که حرف زور می‌گوید به کجا مراجعه کنم ممنون میشم راهنمایی کنید مسول محترم جواب نگرفتم

    • پشتیبانی وام چی 17 سپتامبر 2019 در 10:54 ب.ظ

      درود بر شما.

      با رئیس شعبه مطرح بفرمایید.

      با احترام

  • 0914***9052 25 سپتامبر 2019 در 1:51 ب.ظ

    من امروزدرپیرانشهررفتم بانک رسالت ام مدیرشعبه میگفت ازشهرستان نمیشه امتیازبخری تنهابایدازشهرخودت باشه آیاچنین است؟

    • پشتیبان 25 سپتامبر 2019 در 2:23 ب.ظ

      درود بر شما
      تصمیم در این مورد به عهده مدیر شعبه می باشد.

  • 0905***9643 04 اکتبر 2019 در 2:52 ق.ظ

    سلام و عرض ادب
    ایا وامهایه فروشی که خریدار ملزم به داشتن ضامن میباشد این امکان وجود داره که در صورتی که خریدار ضامنی نداشته باشه افرادی که شرایط ضمانت رو دارن
    به اونا هم مبلغی داده بشه؟؟
    به طور واضح علرغم خرید وام ضامن هم بخریم؟؟؟

    • پشتیبانی وام چی 04 اکتبر 2019 در 6:30 ق.ظ

      درود بر شما.

      قطعا همینطور هست و بسته به شرایط باید در موردش تصمیم گرفت.

      شما می تونید هم وام و هم ضامن رو از وام چی پیدا کنید اما ما به هیچ عنوان چنین عملی را توصیه نمی کنیم، در واقع چیزی که در نهایت بعد از دادن کارمزد فروشنده وام و ضامن دست شما را خواهد گرفت به اصطلاح لاشه ی وام خواهد بود.
      پیشنهاد می کنیم تنها از یک خدمت وام چی جهت تامین مالی خود استفاده کنید.
      به عنوان مثال: اگر وام دارید به دنبال ضامن از وام چی باشید و بالعکس.

      با احترام

  • 0939***3244 04 اکتبر 2019 در 9:27 ب.ظ

    سلام بیشتراز۲۰تومن نمیده

    • پشتیبانی وام چی 04 اکتبر 2019 در 9:34 ب.ظ

      درود بر شما.

      سقف وام رو خود بانک ۳۰ میلیون مشخص کرده اما اگر قصد خرید داشته باشید هیچ محدودیتی وجود نداره، می تونید چند تا وام رو بخرید تا معادل مبلغ مورد نیازتون تامین بشه، البته فراموش نکنید به میزان مبلغی که خریداری می کنید نیازمند تامین ضمانت های مورد نیاز اون وام نیز هستید.
      با احترام

  • حسین 11 اکتبر 2019 در 12:00 ق.ظ

    با سلام من یک بار از بانک رسالت وام گرفتم درسته برا بار دوم دیگر ضامن نیاز نیست فقط درخواست اینترنتی چون مدارکی که امضا میکنی تا ۵ الی ۱۰ سال اعتبار دارد

    • پشتیبانی وام چی 11 اکتبر 2019 در 9:37 ق.ظ

      درود بر شما، ممنون از تعامل شما کاربر گرامی

    1 2 3 11