لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

برای دریافت جدیدترین مقالات مشابه مقاله‌ای که خواندید، ایمیل خود را وارد کنید.

طرح های فعال بانک رفاه در سال ۹۹ و مدت اعتبارشان

  • 6
  • 20/09/01
  • خواندن: 12 دقیقه
بانک رفاه با ارائه خدمات مطلوب و مناسبی که به کارگران به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم قرار می دهد که با هدف ارتقا رشد زندگی این قشر می باشد. خدمت غیر مستقیم به این صورت است که بانک رفاه با ارائه تسهیلات مناسب به واحد های تولیدی و شرکت های اقتصادی تلاش می کند تا هم به اشتغال زایی کمک و هم زمینه تداوم و استمرار اشتغال موجود را فراهم کند. در روش مستقیم هم با واگذاری تسهیلات به این افراد سعی در بالا بردن کیفیت زندگی خانوادگی آن ها می باشد. در مطلب قبل در مورد طرح های جدید بانک رفاه صحبت شد و این مطلب مکمل مطلب قبلی حول فعالیت های تسهیلاتی بانک رفاه کارگران می باشد.
طرح های فعال بانک رفاه

طرح حامی پذیرندگان رفاه

بانک رفاه در راستای تنوع بخشی به سبد خدمات اعتباری خود و با هدف جلب رضایت  عموم مشتریان “طرح حامی پذیرندگان رفاه” ویژه دارندگان پایانه های فروشگاهی این بانک را ارائه کرد.

خدمات طرح حامی پذیرندگان رفاه

متقاضیان یاد شده می توانند جهت خرید و فروش داخلی ،تامین سرمایه در گردش ،تعمیرات واحد مسکونی اداری/تجاری، خرید ماشین آلات، تجهیزات و تاسیسات از این طرح استفاده کنند.

مدت اعتبار طرح حامی پذیرندگان رفاه

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت های اعتباری بانک، طرح حامی پذیرندگان رفاه تا پایان آذر ماه ۱۳۹۹ تمدید شد. نرخ سود تسهیلات این طرح ۱۸ درصد تنظیم شده است.

طرح امید بانک رفاه کارگران

یکی از طرح های فعال بانک رفاه پرداخت تسهیلات برای مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی و کارکنان بازنشسته بانک رفاه در قالب عقد قرض الحسنه با سقف فردی یکصد میلیون ریال و با نرخ کارمزد سالانه ۴ درصد و برای کارکنان سازمان های متعامل با بانک در قالب عقد مرابحه تأمین کالا و خدمات با سقف فردی یک میلیارد ریال و با نرخ سود سالانه ۶ درصد است.

  • در مطلب قبلی بانک رفاه (نرخ بهره ۱۸ درصد) در مورد طرح رفاه کارت که چنین ساز و کاری دارد هم صحبت کردیم.

خدمات باشگاه مشتریان بانک رفاه

با همکاری بین بخشی و در راستای حمایت معیشتی از مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی، باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور راه اندازی و به بهره برداری رسید.

عضویت در باشگاه مشتریان

تمامی مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور می توانند برای عضویت و بهره مندی از امتیازات این باشگاه با ورود به سایت باشگاه مشتریان نسبت به ثبت نام رایگان و اینترنتی در سامانه club.tamin.ir اقدام و از خدمات این باشگاه بهره مند شوند.

امتیاز عضویت در باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران

بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی می توانند از فروشگاه های طرف قرارداد با باشگاه مشتریان سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشورکالاهای مورد نیاز خود را به صورت اقساطی و بدون سود دریافت کنند و بانک رفاه کارگران اقساط مربوطه را از حقوق بازنشستگان کسر و به حساب فروشگاه های مربوطه واریز می کند.

طرح تامین رفاه

طرح تامین رفاه برای متقاضیانش شرط گذاشته که ده درصد سقف وام را افتتاح حساب کنند تا در لیست افراد واجد دریافت وام قرار بگیرند.

شرایط طرح رفاه

نرخ این تسهیل ۱۸ درصد با سقف مبلغی ۱۰۰ میلیون تومان و ضمانت سند ملکی می باشد. مدت زمان بازگشت اقساط را هم۳۶ ماه در نظر گرفته شده است.

  • سقف ۱۰۰ میلیون فقط برای بازسازی ملک مسکونی تعلق می گیرد. در غیر این صورت برای هر مصرف دیگر جز عقد مرابحه محسوب و تا سقف ۵۰ میلیون تومان منظور می شود.

مشمولین طرح تامین رفاه

کارکنان شاغل در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی، شرکت‌های زیرمجموعه شستا، سازمان بهزیستی و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور می‌توانند از مزایای طرح تامین رفاه بانک رفاه کارگران استفاده کنند.

طرح اساتید رفاه در حال انقضا

طرح اساتید بانک رفاه با سقف مبلغی ۱۰۰ میلیون تومانی و نرخ بهره ۱۸ درصدی با اقساط بلندمدت نهایت ۶۰ ماه تا پایان مهرماه ۹۹ فعال می باشد و برای فعالیت های پژوهشی، تعمیرات محل مسکونی و تجهیزات اموال و خدمات مورد نیاز برای اساتید عضو هئیت علمی قابل دریافت است.

طرح پیوند رفاه

کلیه اشخاص حقیقی متقاضی بهره مندی از تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، پس از ثبت نام در سامانه ازدواج بانک مرکزی ج.ا.ا و معرفی آن ها از سوی این سامانه به بانک رفاه، می توانند از مزایای این طرح که تسهیلات با کارمزد یک درصد است برخوردار شوند.

تسهیلات ۲۰ میلیون تومان بانک رفاه برای زوج جوان

متقاضیان علاوه بر تسهیلات موصوف، می توانند ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات مرابحه با نرخ ۱۵ درصد (کمتر از نرخ مصوب بانک مرکزی ج.ا.ا) در قالب طرح رفاه کالا مشروط به اینکه ۶۰ درصد حقوق و مزایا، کل اقساط تسهیلات دریافتی را پوشش دهد دریافت کنند.

مشمولین طرح پیوند رفاه

این طرح در مرحله نخست شامل استان های کرمان، خراسان رضوی، مازندران، خوزستان و آذربایجان شرقی است.

خلاصه و یک مزیت وام رفاه

بانک رفاه طرحی به نام طرح ربیع ایجاد کرده که اگر قبل از سررسید اقساطش را واریز کند؛ سود تسهیلات را به حساب فرد واریز و بازگشت می دهد.

دیدگاه خود را بیان نمایید

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • 0912***1960 03 فوریه 2021 در 12:49 ب.ظ

    من ده بيست تومن وام از بانک رفاه ميخواستم روى ساىت بانک کليک کردم انقد وام چى وام چى اومد که نفهميدم قضيه چى هست. بعدش هم نوشته براى عضو شدن پول پرداخت کنيد.عضو چى.خلاصه از خيرش گذشتم.

    • سردبیر تحریریه 03 فوریه 2021 در 4:31 ب.ظ

      سلام.
      کاربر گرامی
      از شما پوزش می طلبیم.
      که وجود ما باعث شده گیج شوید. لینک سایت ربانک رفاه را برای شما می گذاریم تا از همین جا راحت به بانک بروید.
      https://www.refah-bank.ir/

  • محمد فيض آبادی 06 آوریل 2021 در 12:12 ب.ظ

    من مادرم بازنشسته اس
    تقریبا ۲۶۵۰۰۰۰ دریافت میکنه
    من میتونم وام بگیرم یا مادرم واسه من وام بگیره

    • سردبیر تحریریه 20 آوریل 2021 در 3:36 ب.ظ

      سلام. الان زمان ثبت نام وام بازنشستگان کشوری به مبلغ ده میلیون است.
      باتکشر

  • فرهاد اکبری 21 آوریل 2021 در 8:51 ب.ظ

    باسلام من ده میلیون وام گرفتم از رفاه الان ۳ میلئون بدهی دارم اگه بدهیمو یک جا صاف کنم می تونم دوباره پشت بندش وام بگیرم باتشکر

    • سردبیر تحریریه 22 آوریل 2021 در 12:20 ب.ظ

      سلام.کاربر گرامی
      بانک ها معمولا تسویه کنید وام مجدد می دهند.
      باتشکر