لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

برای دریافت جدیدترین مقالات مشابه مقاله‌ای که خواندید، ایمیل خود را وارد کنید.

طرح خرید آنلاین و اقساطی بانک پاسارگاد با ضمانت سپرده مشتری

  • 0
  • 20/05/25
  • خواندن: 5 دقیقه
طرح خرید آنلاین و اقساطی در بانک پاسارگاد، طرحی که از سال 98 تا امسال با ضمانت سپرده مشتری ادامه دارد و هر فردی با توجه به شرایط خودش می تواند تصمیم بگیرد این روش سپرده گذاری و خرید به نفعش می باشد یا نه. در این مطلب سعی شده شرایط و جزئیات کامل طرح آنلاین بانک پاسارگاد را با شما کاربر عزیز در میان بگذاریم تا خودتان تصمیم بگیرید و هر چه به نفع خرید و مدیریت اقتصادیتان است را انجام دهید.
طرح خرید آنلاین اقساطی

طرح خرید آنلاین اقساطی بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد طرح خرید آنلاین اقساطی دارد که با توجه به شرایطی که مهیا می کند فرد می تواند بدون از دست دادن سرمایه اش، خرید کند و مبلغ آن را قسطی پرداخت کند.

از کجا با حمایت بانک پاسارگاد قسطی خرید کنیم؟

در سایت بانک پاسارگاد کم و کیفی خرید از چه فروشگاهی اعلام نشده بود با ارتباط با کارشناس بانک، اعلام کردند خرید اقساطی در طرح آنلاین در پروژه همکاری بین بانک پاسارگاد و آقای فرش می باشد.

ما در شهرمان آقای فرش نداریم.

اگر فروشگاه آقای فرش به صورت فیزیکی در شهر شما نیست می توانید خرید آنلاین انجام دهید و با بررسی محصولات آقای فرش به صورت اینترنتی، فرش دلخواه خودتان را انتخاب کنید.

شرایط طرح آنلاین خرید بانک پاسارگاد

در طر خرید اآنلاین بانک پاسارگاد شرایطی وجود دارد. فرد باید صاحب حساب سپرده قرض الحسنه جاری باشد. حساب کوتاه مدت یا بلند مدت فرقی ندارد. با افتتاح حساب و گرفتن معرفی نامه بین ۷۵ درصد تا ۹۰ درصد موجودیش را خرید می کند.

برای خرید اقساطی دسته چک ندارم

افرادی قصد خرید جهیزیه دارند اما دسته چک ندارند تا خرید اقساطی انجام دهند. بانک پاسارگاد حکم دسته چک برای مشتریش ایفا می کند که فروشگاه با حمایت بانک بدون گرفتن ضمانت و برگه چک به وی، خدمات ارائه می دهد.

بانک پاسارگاد کارمزد و بهره دریافت نمی کند

بانک پاسارگاد در قبال این حمایتی که از مشتری برای خرید اقساطی انجام می دهد بهره یا کارمزدی نمی گیرد.

سقف اقساط خرید آنلاین بانک پاسارگاد

تعیین سقف تعداد اقساط خرید در بانک پاسارگاد صورت نمی گیرد؛ فرد با توجه به اعتبار نامه ایی که بانک رسالت برای وی صادر کرده است اقدام به خرید می کند و فروشگاه با توجه به نظر خریدار با انعطاف در تعداد اقساطی درخواستی برایش دفترچه اقساط تهیه می کند.

به فروشگاه اقساط پرداخت شود یا بانک پاسارگاد

اقساط خرید باید به فروشگاه آقای فرش پرداخت شود و ربطی به بانک ندارد. بانک پاسارگاد صرفاً نقش ضامن و حمایتی را ایفا می کند.

اگر قسطی از طرح خرید آنلاین پاسارگاد عقب بیفتد

اگر فرد خریدار قسطی از طرح خرید آنلاین بانک پاسارگاد را پرداخت نکند یا عقب بیندازد، فروشگاه آقای فرش به بانک اعلام می کند و بانک پاسارگاد از موجودی حساب مسدودی در نزدش، مبلغ را پرداخت می کند.

کلیت طرح آنلاین خرید بانک پاسارگاد

فردی که مشتری بانک است به اعتبار حساب خودش خرید قسطی انجام می دهد اگر عقب افتادگی در پرداخت داشته باشد از موجودی خودش بانک پرداخت می کند در کل بانک نه وام داده نه از منابع مالی خودش خرج کرده است فقط حکم ضمانتی بدون چک دادن یا بردن معرف به فروشگاه را بازی می کند.

تکلیف سود حساب سپرده چه می شود؟

بانک پاسارگاد در حساب های سپرده چه کوتاه مدت و بلند مدت به فرد سود خواهد داد و طبق گفته بانک حتی امکان افزایش موجودی در سپرده این طرح هم فراهم می باشد. اما نود درصد حساب مسدود می باشد و نقش ضمانتی دارد یعنی اگر مدت زمان سپرده هم تمام شود تا پایان اقساط سپرده آزاد نمی شود. 

به نفع بودن استفاده از طرح خرید آنلاین بانک پاسارگاد

اگر فردی حسابش سپرده بلند مدت است یعنی حداقل یکسال به پول دسترسی ندارد. پس خرید اقساطی در طرح آنلاین برایش گزینه بدی نیست. اگر نه فردی حساب ندارد و صرفاً به خاطر این موضوع قصد افتتاح حساب دارد، پولش یکسال می ماند، ارزش ریالیش کم می شود. بتواند ضمانت دیگری تهیه کند بهتر است.

طرح آنلاین خرید پاسارگاد برای عروس ها مناسب است.

طرح خرید آنلاین پاسارگاد برای خانواده هایی که تازه عروس دارند و باید جهیزیه بدهند مناسب است. البته باید در نظر بگیریم که برای خرید فرضاً  ۱۹۸۰۰میلیون تومانی و اقساطی از فروشگاه باید در حساب سپرده ۲۲ میلیون تومان موجودی داشته باشید. اگر قرار باشد برای هر خریدی نود درصد ملبغ خرید هم موجودی سپرده داشته باشید، کار سخت می شود.

دیدگاه خود را بیان نمایید

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.