لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

برای دریافت جدیدترین مقالات مشابه مقاله‌ای که خواندید، ایمیل خود را وارد کنید.

سامانه ثبت نام اینترنتی وام بانک رسالت: روشی جدید اما پردردسر

  • 46
  • 20/02/04
  • خواندن: 19 دقیقه
دنیای بانکداری بانک رسالت به سرعت در حال تغییر است. تغییراتی که برای مشتریانش به ‌سرعت نور می گذرد و گاهی به حدی آن ها را گیج می کند که برای تطبیق با شرایط جدید به تکاپو می افتند. شرایط دریافت وام دیگر مانند سال های قبل نیست، و مشتریان قدیمی از تحولاتی گله دارند که فعالیت های بانکی را از دنیای حقیقی به دنیای مجازی معطوف کرده است. به همین دلیل، گزارشگر وام چی به یکی از شعبه های بانک رسالت مراجعه کرده تا از شما کاربران عزیز را از جدیدترین اتفاقات بانک رسالت، مطلع نماید.

شروع روند دریافت وام بانک رسالت

در صورتی که قصد دریافت وام بانک رسالت را دارید، باید بدانید که روند قدیمی و سنتی دریافت وام از دستور کار این بانک خارج شده و دیگر امکان پذیر نیست. به جای آن، لازم است در قدم اول به یک شعبه فیزیکی بانک رسالت مراجعه کنید تا نماینده کافی نتی بانک به شما معرفی گردد.

مراجعه به کافی نت

کافی نت حکم نماینده بانک رسالت را ایفا می کند؛ بنابراین در قدم بعدی، همراه با تمامی مدارک شناسایی معتبر و فیش حقوقی خود به کافی نت مراجعه کنید. از مسئول کافی نت درخواست کنید مراحل ثبت نام اولیه برای دریافت وام را انجام دهد.

پیامکی از بانک رسالت در راه است

بین سه روز کاری تا یک هفته بعد از تحویل مدارک و ثبت نام اولیه، پیامکی به شماره همراه شما ارسال خواهد شد. در صورت ثبت موفقیت آمیز درخواست شما این مسئله حتما در محتوای پیامک ذکر خواهد شد.

اعتبار سنجی

بعد از موفقیت ثبت مدارک و قبول درخواست اولیه وام، نوبت اعتبار سنجی است و لازم است جهت طی کردن مراحل آن به بانک مراجعه کنید.

تحویل برگه وام بانک رسالت به شعبه

از کافی نتی که در آن مرحله ابتدایی ثبت اطلاعات انجام شده است، برگه گزارش ثبت نام به مراجعه کننده تحویل داده می شود که باید به بانک منتقل گردد تا کارشناس وام در شعبه فیزیکی، با بررسی شرایط، معدل و اعتبار فرد، میسر بودن یا نبودن امکان دریافت وام را اعلام کند. درصورت میسر بودن دریافت وام، کارشناس وام در بانک رسالت مبلغ، مدت بازپرداخت و نوع ضمانت را با توجه به قوانین بانک رسالت مشخص می کند و روند دریافت وام وارد مرحله جدیدی می شود.

ورود به سایت بانک رسالت

در این مرحله که تایید یا عدم تایید ثبت نام اولیه و توانایی دریافت وام با مبلغ و مدت مشخص شده، لازم است عبارت بانک رسالت را در گوگل سرچ کنید و وارد وبسایت رسمی بانک شوید. در قدم بعدی حتما اینترنت بانک خود را فعال کنید.

اینترنت بانک رسالت

فعال کردن اینترنت بانک رسالت

اینترنت بانک رسالت دارای نکات بسیاری است که در مطلبی جدا به تفصیل به آن خواهیم پرداخت، اما هنگام دریافت وام، مهم ترین نکته در مورد اینترنت بانک رسالت مراجعه به شعبه فیزیکی جهت دریافت اطلاعات حساب کاربری شماست. این حساب کاربری به دلیل مسائل امنیتی توسط باجه دار شعبه فیزیکی ایجاد می شود و شما می توانید همزمان با تحویل مدارک ثبت نام وام به بانک، رمز ورود و گذر واژه کاربری خود را بگیرید.

گذر واژه اینترنت بانک رسالت

گذر واژه اینترنت بانک رسالت، شماره مشتری هر فرد می باشد که منحصر به همان شخص است. این شماره ۷ رقمی در قسمت پایین و وسط کارت عابر بانک درج شده است. رمز ورود را حتماً باید از باجه دار در خود بانک تحویل بگیرید. پس از وارد کردن اطلاعات در سایت و ورود به حساب کاربری، وارد منوی تغییر رمز شوید و در صورت تمایل، رمز خود را تغییر دهید.

ورود به منوی اینترنت بانک

پس از ورود گذر واژه و رمز، وارد سایت اینترنت بانک رسالت می شوید. در قسمت تسهیلات، بر روی تسهیلات جدید (مشخص شده با علامت +) کلیک کنید. در این مرحله اطلاعاتی از شما خواسته می شود که همان طور که بالاتر نیز توضیح دادیم، پیش از این در شعبه از کارشناس وام تحویل گرفته اید. مبلغ وام و مدت زمان را در زیر منو وارد کنید.

وارد کردن مبلغ

به این نکته توجه داشته باشید: مبلغ (به ریال) و تعداد اقساط (به ماه) وام بایستی دقیقا همان رقمی باشد که توسط کارشناس اعلام شده. در صورت تغییر حتی یک ریال، مبلغ توسط سیستم تایید نخواهد شد.

شماره سپرده در اینترنت بانک

در این مرحله شماره حسابی از شما در این مرحله خواسته می شود. شماره حسابی را وارد کنید که روی آن صاحب امتیاز وام هستید.

کد اعتبار سنجی کجاست؟

کد اعتبارسنجی بالای برگه جواب اعتبار سنجی که بانک به شما ارائه داده، مرقوم شده است.

نوشتن توضیحات

امکان نوشتن توضیحات نیز وجود دارد که ضرورتی به پر کردن آن نیست. در این قسمت نکات ضروری را شرح دهید که مستقیما با وام مرتبط هستند.

مرحله دوست داشتنی!

در انتها، بعد از نوشتن اطلاعات پایه که در فیلدهای مورد نظر (مبلغ، مدت، کد اعتبارسنجی و شماره حساب)، روی دکمه ثبت کلیک کنید تا وام با موفقیت ثبت گردد.

امضای الکترونیکی

در مرحله ی بعد پیامکی برای شماره همراه فرد ارسال می شود، اما زمان آن به طور دقیق مشخص نیست و معمولا چند روز کاری بعد از ثبت وام اینترنت بانک ارسال خواهد شد. در این پیام از فرد درخواست می شود دوباره به اینترنت بانک مراجعه و امضای الکترونیکی خود را در سامانه ثبت کند. این امضا برای ثبت قرارداد وام ضروری است که بایستی در حالت سبز (فعال) باشد. پس از درج امضا، انتخاب گزینه «شرایط را می پذیرم» و کلیک بر روی دکمه ارسال، یک کد پنج رقمی به شماره همراه پیامک می شود. کد را ظرف ۶۰ ثانیه وارد کنید تا مراحل اخذ امضا و ثبت وام با موفیقت به اتمام برسد. با تایید کارشناس مربوطه، مبلغ وام در مدت کوتاهی به شماره حساب صاحب امتیازتان واریز خواهد شد.

شروع هر کاری سخت است

بانک رسالت را می توان سردمدار بانکداری تمام الکترونیک دانست، و در نتیجه طی کردن این مراحل بدون شک برای هر فردی سختی های خودش را دارد. اضطراب و نیاز گرفتن وام یکی از نیز کمکی به سردرگمی وگیجی مشتری بانک نمی کنند. این مسئله بارها توسط بسیاری از مشتریان بانک کارشناس بانک مطرح شده و مشتری ها اغلب از کارمزد جا به جایی پول در پرداخت اقساط به دلیل عدم دریافت حضوری پول نقد در شعبه های فیزیکی بانک ناراضی هستند. وام چی امیدوار است با ارائه ی راهنمایی های دقیق و به روز، شما را در دریافت هر چه سریع تر و راحت تر سرمایه مورد نیازتان یاری نماید. با ما همراه باشید.

دیدگاه خود را بیان نمایید

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • ابراهیم نمازیان 08 ژوئن 2020 در 11:51 ب.ظ

    قراربراین بود این بانک اعطای تسهیلات رابه اسانی انجام دهدحداقل برای انها که شرایط دریافت وام رادارند طبق ظوابط بانک مربوطه ولی بنده ازاسفنده ماه تاالان دنبال دریافت وام هستم سه سری سفته خریده ام و……هنوز هم خبری از دریافت نیست بنظرم اون روش سنتی بمراتب بهتربود

    • سردبیر تحریریه 09 ژوئن 2020 در 12:45 ق.ظ

      سلام.
      کاربرعزیز.
      در دنیای تحول به زودی تمام بانک ها همین راه را باید طی کنند. قبول داریم که کمی سخت شده است.
      باتشکر تیم وام چی

  • محمد 18 ژوئن 2020 در 10:18 ق.ظ

    سلام
    يك ماهه دنبال كارهاي اينترنتي براي وام هستم ، ميرم بانك ، ميگويد برو كافي نت ، ميرم كافي نت ميگويد اينجا بانك نيست ما نميدانيم ، مردم سرگردانند ، خدايي تا حالا ۵۰۰ هزار تومان دادم به كافي نت هنوز به نتيجه نرسيدم ، مديريت بانك رسالت يك نفر در يك باجه بزار كارهاي اينترنتي مردم انجام بده ترخدا مردم سرگردانند . يك بيسواد از كجا بداند رمز ، حساب كاربري و …

    • سردبیر تحریریه 19 ژوئن 2020 در 12:19 ق.ظ

      سلام.
      کاربرعزیز.
      تا حدودی حق با شما می باشد.
      امیدواریم مشکلتان حل شود.
      باتشکر تیم وام چی

  • امیر 23 ژوئن 2020 در 3:29 ب.ظ

    سلام خسته نباشین….من همه کارا ی اعتبار سنجی رو انجام دادم و ضامن هم بردم…حالا در سامانه بانک فقط باید برم قسمت تسهیلات و معرفی وام و تمام….لطفا راهنماییم کنین

    • سردبیر تحریریه 23 ژوئن 2020 در 7:46 ب.ظ

      سلام.
      کاربرعزیز.
      ورود به پیشخوان و وارد کردن رمز عبور و کاربری یک محیط شخصی برای شما می باشد ما نمی توانیم راهنمایی شفافی به شما داشته باشیم. یا مراحل را با تایپ توضیح دهیم به یک پیشخوان رسالت مراجعه کنید.
      باتشکر تیم وام چی

  • رها نوقابی 25 ژوئن 2020 در 7:05 ب.ظ

    سلام . من از اول اسفند ۵۰ میلیون گذاشتم تو حساب . اعتبار سنجی هم شدم ۶۰ میلیون سقف و میزان بدهی بین ۲۲۰۰ تا ۲۴۰۰ تعیین شده. حالا هرچقد درخواست وام رو میزنم میگه مبلغ سقفی بدهی زیاد است هرچی رقم وام رو کمتر میزنم بازم میگه زیاد است . ای بابا این چه وضعشه قبلا میرفتیم بانک میگفتن بزن ۲۰ میلیون ۲۲ ماهه بعدم ضامن و تمام . خوب چجوری باید متوجه بشم چه میزان وام و تعداد اقساط مشخص کنم که قابل قبول باشه؟

    • سردبیر تحریریه 26 ژوئن 2020 در 1:49 ق.ظ

      سلام.
      کاربرعزیز تا امروز به موجودی حسابتان دست نزده اید؟
      شما همان سقف حداکثری را که انتخاب کنید سیستمی خودش امتیاز واقعیتان را محاسبه و اعلام می کند.
      باتشکر تیم وام چی

  • سپیده 30 ژوئن 2020 در 8:43 ب.ظ

    سلام من همه کارامو انجام دادم هفت خان رستمو رد کردم الان دوهفته گذشته ولی وامم واریز نشده بانکم میگه دست ما نیست اینترنتیه همچنان باید منتطر باشم یا پیگیری لازمه؟

    • پشتیبان 30 ژوئن 2020 در 10:49 ب.ظ

      درود بر شما
      وقتتون بخیر
      اطلاعات اینچنینی رو از شعبات بانکی مربوطه جویا شوید.
      با احترام

  • حمزه قربانی 30 ژوئن 2020 در 10:32 ب.ظ

    سلام،ورود به اینترنت بانک خیلی سخته،هرچند بار اطلاعات رو وارد می کنیم خطا میده،لطفا راهنمایی کنید که چکار باید بکنیم

    • پشتیبان 30 ژوئن 2020 در 10:47 ب.ظ

      درود بر شما
      این موضوع به بانک مربوط است. از شعبات بانکی پیگیری فرمایید

  • خستهههههه 19 جولای 2020 در 5:08 ب.ظ

    اگر قرار باشه که کارمزدی برای وام بدهیم پس چرا تمام کارهای دشوار ثبت وام رو که چندین بار باید انجام بشه رو خودمون باید انجام بدیم…

    این سامانه بسیار پیچ در پیچ و بدون راهنمای مناسبیست.
    اگر یه فرد کم سواد یا مسن بخواد این مراحل رو طی کنه غییییر ممکنه…

    البته از راهنمایی های سایت شما که به داد ما رسید متشکریم

    • سردبیر تحریریه 19 جولای 2020 در 10:31 ب.ظ

      سلام.
      کاربر گرامی
      خیلی خوشحال شدیم که توانستیم کمکی کنیم.
      باتشکر تیم وام چی

  • مصطفی 25 سپتامبر 2020 در 6:18 ب.ظ

    سلام شماره حساب بنده قدیمیه،پرسیدم گفتند باید با ده شروع بشه ،تو قسمت عضویت و افتتاح حساب رفتم و تا آخرین مرحله که تاریخ رو مشخص میکنه رفتم و تایید کردم ولی متاسفانه دستم خورد و از صفحه بیرون اومدم ، الان هر کاری میکنم نمیتونم وارد صفحه عضویت بشم و خطا میده که با این نام کاربری قبلا ثبت نام کردهاید ،من دنبال شماره حساب جدید بودم که گیر کردم

    • سردبیر تحریریه 26 سپتامبر 2020 در 1:56 ب.ظ

      سلام.
      کاربر گرامی
      نیاز است با پاسخگویی ۳۰۰۰۴۷۴۷ بانک رسالت مکالمه کنید.
      باتشکر تیم وام چی

  • علی 26 سپتامبر 2020 در 2:58 ب.ظ

    تازه میخوام ثبت نام کنم شرایطش چه جوری هستش

    • سردبیر تحریریه 28 سپتامبر 2020 در 7:57 ب.ظ

      سلام.
      کاربر گرامی.
      شرایطش در مطالب دیگر با جزییات پرداخته شده است.
      باتشکر تیم وام چی

  • نوربخش 11 نوامبر 2020 در 11:53 ق.ظ

    سلام، من پارسال از این بانک وام گرفتم. اما کافی نتی نرفتم. وارد یه سایتی می شدم که الان یادم نیست و اونجا درخواست وام دادم. تمام مدارک خودم و ضامن رو هم پیوست می کردم و اونا خودشون اعتبار سنجی میکرردند و مرحله به مرحله اس ام اس میومد برای من. حالا یعنی همین کار رو کافی نت انجام میده؟؟؟ خب چرااا؟؟
    تازه اون موقع که کزونا هم نبود، یک بار هم به بانک مراجعه نکردم و همه کارها با سایت انجام میشد. حالا هی باید بریم کافی نت هی بریم بانک…

    • سردبیر تحریریه 11 نوامبر 2020 در 4:45 ب.ظ

      سلام.
      کاربر گرامی
      روش بانک کامل و با محوریت خود مشتری شده است.
      باتشکر تیم وام چی