لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

برای دریافت جدیدترین مقالات مشابه مقاله‌ای که خواندید، ایمیل خود را وارد کنید.

چه بانک هایی به شما وام سی میلیونی می دهند

  • 6
  • 19/09/20
  • خواندن: 11 دقیقه
اگر سی میلیون تومان وام کار شما را راه می اندازد و می توانید ماهیانه 600 هزار تومان قسط دهید؛ وام چی برای شما به بررسی در بانک های مختلف پرداخته تا ببیند کدام یک از طرح ها، به کارتان می آید. وام گرفتن در واقع آنی طی کردن مسیر اهدافی است که اگر به حالت معمول با حقوقی مکفی بخواهید به آن برسید سالیان سال طول خواهد کشید. اگر امروز وام چی برای شما وام سی میلیونی در بسته پیشنهادی خود آورده به این دلیل است که با این مبلغ می شود خرید کرد و پرداخت اقساطش هم در کنار وام هایی با مبلغ کمتر که شاید یک فرد قبلاً گرفته، قابل پرداخت است.

تصور ما

در حال حاضر برای یک کارمند با حقوق ۴ میلیون تومان که شاید نه! ۳ میلیون تومان با توجه به سیاست افزایش جمعیت، دو تا بچه هم در نظر بگیریم، اگر ماهیانه برای هر یک از اعضای خانواده ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان خرج و برج کلی در نظر گرفته شود یک میلیون تومان می ماند. به نظر وام چی با تصور یک خانواده چهار نفر با توجه به وضع موجود یک وام با چنین شرایط بازپرداختی ماهیانه ۶۰۰ هزار تومان مناسب است.

سود

وام چی همیشه به دنبال پیدا کردن وام های با سود مناسب است که در بازپرداخت آن یک فرد با توجه به شرایط کارمندی خیلی اذیت نشود و بتواند منظم مبلغ های سررسید اقساطش را هر ماه در موعد مقرر تسویه کند. تا جای که توانسته ایم طرح های با سود های مناسب برای شما در بسته پیشنهادیمان قرار داده ایم.

اولین

اولین بانک که برای معرفی این نوع وام در نظر گرفته ایم بانک حکمت ایرانیان است. اگر حساب دارید از نوع حساب سپرده بلندمدت که هیچ اگر نه یک حساب سپرده باز کنید. با مدت زمان مناسب چهار ماه، یک وام سی میلیونی با سود ۸ درصد دریافت کنید. مدت زمان بازگشت هم ۶۰ ماه است. برای هر ده میلیون تومان هم یک ضامن معتبر از شما می خواهد. حسابتان را مسدود نمی کند.

آشنا

بانکی دوم که این روزها با اصول و عقود اسلامی کار خیلی ها را راحت کرده، بانک رسالت است. یک حساب قرض الحسنه ای با زمان حداقل ۳ ماه و حداکثر ۶ ماه باز کنید. برای هر ده میلیون تومان یک ضامن معتبر هم پیدا کنید تا زمان دریافت وامتان برسد.

میثاق

بانک مهر اقتصاد هم با شرایط شما طرحی به نام میثاق۵ دارد که اگر حسابی قرض الحسنه ای باز کرده باشید با نرخ و کارمزد ۴ درصد به شما وام خواهد داد. ۶۰ ماه زمان بازگشت دارید. زمان انتظار از افتتاح حساب برای دریافت وام سه ماه می باشد.

مهر

با افتتاح حساب قرض‌الحسنه جاری و یا پس‌انداز بانک مهر ایران هم می توانید به خواسته خود با سود مناسب که نه عالی ۴ درصد برسید. اسم طرح امتیاز مهر را به خاطر بسپارید و به بانک بروید و در خواست یک افتتاح حساب از نوع قرض الحسنه بدهید. بعد از سه ماه وام شما آماده است و می توانید در طی ۶۰ ماه آن را تسویه کنید.

طرحی

بانک دی طرحی به نام شکوه ارزش آفرین دارد که با توجه به شرایطی که گذاشته می توانید از آن وامی به مبلغ سی میلیون تومان تهیه کنید. در طرح شــکوه ارزش‌آفرین دی، اقساط تسهیلات ۲ برابر مدت سپرده‌گذاری در این بانک خواهد بود. میزان تسهیلات در طرح شــکوه ارزش‌آفرین دی حداکثر تا ۱۰۰ درصد میانگین روزانه سپرده طی دوره ۵ ماهه تعیین‌ می کند. در صورت، سپرده‌گذاری بیش از ۵ ماه امکان افزایش سقف تسهیلات تا ۲۰۰ درصد میانگین روزانه سپرده نیز وجود دارد.

آینده

اگر آینده نگری کرده اید و در بانک آینده حساب باز کرده اید حالا وقت وام گرفتن است. مشتریان حقیقی و حقوقی که حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز، جاری یا سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی در بانک آینده هستند، می‌توانند بر اساس میانگین موجودی خود تسهیلات دریافت کنند. به حساب های قرض الحسنه در صورت دریافت وام شش درصد سود بازپرداخت و به حساب‌های کوتاه مدت ۱۵ درصد تعلق خواهد گرفت.

سپه

بانک سپه هم طرحی به نام تدبیر دارد که با حداقل موجودی دو میلیون تومان به شما وام مورد نظر با توجه به شرایط مالیتان می دهد. اما، امای دارد که سود بازپرداختی آن ۱۴ درصد محاسبه خواهد شد.۶ ماه هم زمان انتظار دریافت وام می باشد.

این طرح ها از هر بانکی که معرفی شد اغلب می شود سقف وامش را با صلاح دید شعبه افزایش داد. بستگی به توان مالی شما دارد که تصمیم می گیرید چه چیزی برای شما بهتر است. ما فقط راه های آن را به شما نشان می دهیم.

دیدگاه خود را بیان نمایید

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • مھدی انصاری 05 سپتامبر 2020 در 10:59 ب.ظ

    سلام ببخشید من وام ۲۰تومنی میخوام باسود۴درصد ضامن تعھد حقوقی فیش حقوقیہ

    • پشتیبان 06 سپتامبر 2020 در 9:31 ق.ظ

      درود بر شما
      بررسی لیست وام های وام چی میتواند برای شما مفید واقع شود
      خدمت شما
      https://vamchi.com/loans
      بااحترام.

  • آواره 10 سپتامبر 2020 در 1:01 ب.ظ

    سلام.
    خواستم بدونم منظورتان اینه که ما باید ۳۰ میلیون بخوابونیم توی حساب بعد به همون اندازه وام بهمون میدن یا اینکه فقط یه حساب باز کنیم بعد بهمون وام میدن؟
    چون اگه من ۳۰ میلیون پول داشتم که وام نمیگرفتم.
    ممنون میشم اگه جوابمو بدید ?

    • سردبیر تحریریه 10 سپتامبر 2020 در 1:30 ب.ظ

      سلام.
      کاربر گرامی
      بله همین طور است.
      بله حق با شماست این شیوه سیاسی بانک برای تامین مالی خودشان است و شرایطش برای همه مشتریان مساعد نیست.
      باتشکر تیم وام چی

  • اسلام صفری 26 ژانویه 2021 در 3:35 ب.ظ

    این چه وامی هست یک دفعه بگید نمیدهیم ،مردم چه خیری از دولت دیده اینم دومی باشد

    • سردبیر تحریریه 29 ژانویه 2021 در 3:27 ب.ظ

      سلام.
      کاربر گرامی
      وظیفه اطلاع رسانی است.
      باتشکر از شما
      تیم وام چی