لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

برای دریافت جدیدترین مقالات مشابه مقاله‌ای که خواندید، ایمیل خود را وارد کنید.

طرح شکوه و بررسی سه طرح از سه بانک در وام چی

  • 2
  • 19/09/28
  • خواندن: 5 دقیقه
وام چی در مطلب امروز سری به بانک شهر، موسسه مالی اعتباری کوثر و بانک ایران زمین زده و با توجه به ویژگی هایی که برای گرفتن یک وام خوب باید مد نظر قرار داد برای شما شرایط وام را در این سه بانک با طرح و شرایط هایش به شما معرفی می کند تا شما با توجه به سلیقه خود همانی که به شرایط زندگیتان سازگارتر است را انتخاب کنید.

شکوه طرحی از بانک شهر

طرحی به نام شکوه از بانک شهر ارائه شده است که نیاز اقتصادی این روزها را مد نظر قرار داده است. در این طرح شما می‌توانید به پشتوانه حساب سپرده و میانگین حسابی که در بانک دارید، برابر میانگین حساب یا سپرده‌ خودتان می توانید وام بگیرید. سقف تسهیلات طرح شکوه ۵۰ میلیون تومان می باشد.  میزان تسهیلات به مدت‌زمان و میزان موجودی حساب شما در مدت زمانی که سپرده‌گذاری یا میانگین حساب شما محاسبه می‌شود، بستگی دارد.

ویژگی طرح شکوه شهر

در این طرح هر چه شما سریعتر حسابتان را بی حساب کنید نرخ سود این تسهیلات کمتر می شود. کمترین میزان تسهیلات ۰٫۵ برابر میانگین حساب یا سپرده و بیشترین میزان تسهیلات ۲ برابر میانگین حساب یا سپرده شما خواهد بود.

جزئیات طرح شکوه

اگر بخواهیم دقیق تر این طرح را برای شما شرح دهیم باید بگوییم:

اگر شما حسابتان را ۴ ماه سپرده کنید و۷ دهم حسابتان را بخواهید وام بگیرید تا در ۱۲ قسط تسویه کنید؛ باید یازده در صد سود به بانک شهر بپردازید. اگر هشت ماه سپرده شما طول بکشد و دو برابر حسابتان را وام بگیرید با اقساط ۱۲ ماه باید ۱۳٫۵ درصد به بانک سود پرداخت کنید. بانک با توجه به مدت زمان و میانگین معدل حسابتان با سود شناور با شما معامله خواهد کرد.

 حداقل،حداکثر سود طرح شکوه بانک شهر

طبق اعلام بانک شهر حداقل نرخ سود تسهیلات ۱۰ درصد و حداکثر نرخ سود ۱۴ درصد خواهد بود. حداقل تعداد اقساط تسهیلات طرح شکوه ۱۲ ماه و حداکثر مدت‌زمان بازپرداخت اقساط وام ۲۴ ماه خواهد بود.

موسسه کوثر و حساب سپرده یکساله

گاهی می شود بعضی کارها را یک تیر و دو نشان کرد. اگر در موسسه اعتباری کوثر یک حساب سپرده یک ساله باز کنید می توانید به ضمانت آن هم سود دریافت کنید. با سود و بهره منطقی ۱۸ درصد نود درصد حسابتان را می توانید وام بگیرید. سود دریافتی ماهیانه هم ۱۲ درصد می باشد.

پشتوانه سپرده گذاری و اعطای وام از موسسه کوثر

تعداد اقساط تسهیلاتی که شما به پشتوانه سپرده‌گذاری در موسسه اعتباری کوثر می‌گیرید، به انتخاب خود شما خواهد بود. اگرچه سقف اقساط تسهیلات با پشتوانه سپرده موسسه کوثر ۲۴ ماه تعیین‌شده اما در صورت درخواست مشتری و طبق توافق با شعب درخواست‌کننده وام، تعداد اقساط تا ۳۶  هم ماه قابل‌ افزایش است. نکته مثبت این وام در انعطاف ماه های پرداختی آن می باشد.

طرح وامی بدون ضامن

با ضامن می توانید در این موسسه مالی، خداحافظی کنید. یکی از محاسن و مزیت‌های بزرگ تسهیلاتی که با پشتوانه سپرده‌گذاری مشتریان پرداخت می‌شود، عدم نیاز به ارائه و معرفی ضامن است. در طرح تسهیلاتی موسسه کوثر هم با توجه به مسدودی سپرده، شما نیازی به ارائه ضامن بابت دریافت تسهیلات ندارید.

بانک ایران زمین

هر چه باشد سرمایه، سرمایه است به قول قدیمی ها علف خرس نیست! همه ما دنبال این هستیم که از سرمایه نقدی که به بانک می دهیم، سود بگیریم و البته تسهیلات را مد نظر هم قرار داده ایم. چه چیز مهیج تر از این که با گرفتن تسهیلات، روی سپرده نزد بانک بتوانید نقدینگی خود را افزایش بدهید. بانک ایران زمین هم گزینه دیگری برای افزایش سرمایه با وام گرفتن از همان سرمایه اولیه شماست.

بالاترین میزان سوددهی  به حساب سپرده

حداقل سرمایه‌گذاری برای افتتاح حساب بلند مدت یکساله در بانک ایران‌زمین ۱۰ میلیون تومان است و سود این حساب سالیانه ۲۰ درصد تعیین‌شده که در حال حاضر بالاترین سود پرداختی در بانک‌هاست و به ‌صورت ماهیانه به شما پرداخت می‌شود.

عدم محاسبه نرخ شکست در حساب بانک ایران زمین

اگر شما سرمایه خود را در بانک ایران زمین سپرده بلند مدت کردید و ناگهان اول یا وسط راه نظرتان عوض شد که حسابتان را ببندید. بر خلاف قانون کلی و عملی تمام بانک ها این بانک نرخ شکست را از شما نمی گیرید.

محاسبه نرخ شکست

طبق الگوی این طرح شما بعد از گذشت ۳ ماه بدون نرخ شکست (ضرر و زیان) می‌توانید اقدام به بستن حساب یا برداشت از حساب کنید. در صورتی که قبل از ۳ ماه (به شرط ماندگاری حداقل یک ماه) تصمیم به برداشت یا بستن حساب کنید، فقط یک درصد (نرخ شکست ۱۹ درصد) از سود حساب سپرده شما کسر خواهد کرد.

۸۰ درصد معادل حساب می توان وام گرفت

شیوه عالی که این بانک برای جذب سرمایه شما در نظر دارد این است که علاوه بر ۲۰ درصد سود ماهیانه که به شما تعلق گرفته است تا ۸۰ درصد حسابتان را وام خواهید گرفت اگر همین الان ۳۰ میلیون سپرده کنید تا ۲۰ میلیون تومان وام خواهید گرفت و البته به علاوه سود هم که نباید فراموش کرد.

نرخ سود تسهیلات 

نرخ سود تسهیلات ۱۸ درصد می باشد. باز دو درصد تفاوت معامله را بانک برای شما محفوظ نگه داشته است. بالاخره بانک روی تعداد سود می کند و شما که جز هستید را در اولویت قرار داده است.

نکته ای برای وام انک ایران زمین

بین ۲۰ تا ۲۵ درصد تسهیلات پرداختی از سوی بانک بلوکه خواهد شد که به صورت قرض‌الحسنه و بدون سود خواهد بود. سقف اقساط پرداختی تسهیلات نیز در این طرح ۳۶ ماه تعیین‌شده است.

شما روی این دو بانک و موسسه مالی به عنوان گزینه های انتخابی برای سپرده و گرفتن همزمان تسهیلات می توانید حساب کنید.

دیدگاه خود را بیان نمایید

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • یعقوب کریم زاده 13 آوریل 2020 در 1:33 ب.ظ

    من یکوام یکصدمیلیون تومن باسود چهاردرصد بازپرداخت ۳۴۰ماهه ضامن سند خونه روستایی خودم و گواهی کسراز حقوق باشد تماس بگیرید۰۹۱۱۹۴۴۳۰۴۱

    • پشتیبان 13 آوریل 2020 در 2:40 ب.ظ

      درود بر شما
      دوست عزیز بررسی لیست وام های فروشی وام چی میتونه براتون مفید واقع بشه https://vamchi.com/loans
      خدمت شما
      با احترام.