لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

برای دریافت جدیدترین مقالات مشابه مقاله‌ای که خواندید، ایمیل خود را وارد کنید.

طرح‌های متنوع تسهیلاتی برای دریافت وام بانک انصار

  • 0
  • 19/07/15
  • خواندن: 6 دقیقه
وام بانک انصار در قالب طرح‌های متنوع تسهیلاتی در اختیار متقاضیان با شرایط مختلف قرار داده می‌شود. شروع فعالیت بانکی بانک انصار در سال 1388 بوده و این بانک در همان سال نسبت به عضویت در سازمان بورس و اوراق بهادار نیز اقدام نموده است. این بانک هم‌اکنون بیش از 600 شعبه فعال در سرتاسر کشور دارد. وام بانک انصار به منظور دسترسی مشتریان به وجوه نقد کلان، در قالب چند طرح متنوع تسهیلاتی ارائه می‌شود.
bank ansar

وام بانک انصار در قالب طرح عقیق

یکی از طرح‌های تسهیلاتی وام بانک انصار،‌ طرح عقیق است؛ در این طرح کلیه مشتریان اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند با افتتاح حساب سپرده قرض‌الحسنه جاری حقیقی، بدون نیاز به دسته چک، می‌توانند از تسهیلات این طرح بهره‌مند شوند. جامعه هدف در این طرح کلیه مشتریان بانک انصار و به صورت ویژه کاسبان و صاحبان مشاغل می‌باشند. در طرح عقیق مدت زمان انتظار و سپرده‌گذاری با نظر متقاضی وام بانک انصار تعیین شده و مبلغ تسهیلات نیز حداکثر تا سقف ۱۰ میلیارد ریال است. قرارداد منعقده در طرح عقیق از نوع مرابحه بوده و نرخ سود تسهیلات در این طرح ۸% تا ۱۸% می‌باشد. اقساط بازپرداخت ماهیانه نهایتا تا ۱۰۰ قابل تنظیم است.

وام بانک انصار در قالب طرح رضوان

ازآنجاکه منابع مالی جهت تأمین وام‌های قرض‌الحسنه به شدت محدود بوده و متقاضیان این نوع از وام بسیار زیاد است؛ بانک انصار در قالب طرح رضوان؛ اقدام به پرداخت وام بانک انصار در قالب وام قرض‌الحسنه نموده است. در طرح رضوان کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که اقدام به افتتاح حساب قرض‌الحسنه در این بانک نموده‌اند، می‌توانند از تسهیلات قرض‌الحسنه این بانک استفاده نمایند. افتتاح سپرده‌گذاری قرض‌الحسنه در این طرح به صورت جاری و با دسته چک و بدون دسته چک افتتاح خواهد شد. جامعه هدف در این طرح؛ کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی، سازمان‌ها و ادارات می‌باشند. قرارداد منعقده در این طرح از نوع قرض‌الحسنه بوده و کارمزد تسهیلات آن ۲% می‌باشد.

وام بانک انصار در قالب تسهیلات حق عضویت

در این طرح بانکی، سپرده‌گذاران می‌بایست ماهانه مبلغی را در این سپرده واریز نموده و بانک نیز بدون اینکه از پیش تعهدی در قبال پرداخت تسهیلات به سپرده‌گذاران داده باشد، صرفا به منظور ترغیب و تشویق این دسته از مشتریان بانک،‌ با توجه به درخواست مشتریان صاحب این نوع سپرده،‌ تسهیلاتی به میزان سه برابر موجودی در قالب قرض‌الحسنه؛ و یا ۶ برابر میزان موجودی و تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال در قالب عقود مبادله‌ای به این اشخاص ارائه می‌دهد. جامعه هدف در این طرح، کلیه مشتریان بانک و سایر مردم می‌باشد؛ پرسنل بانکی و سایر شرکت‌های وابسته به بانک، کارکنان سپاه، کارکنان ستاد کل، کارکنان وزارت دفاع، منفصلین از نیروهای مسلح و کارکنان سایر ادارات و سازمان‌هایی که می‌توانند گواهی کسر از حقوق ارائه دهند. در طرح عقیق حداقل مدت زمان لازم برای سپرده‌گذاری ۹ ماه است و مبلغ تسهیلات اعطایی نهایتا ۲۰۰ میلیون ریال می‌باشد؛ این رقم به ازای تسهیلات قرض‌الحسنه قابل ارائه است و تسهیلاتی از نوع مرابحه محدودیتی برای اعطای مبلغ ندارند. قرارداد منعقده از نوع قرض‌الحسنه یا مبادله‌ای است و نرخ سود این تسهیلات در نوع قرض‌الحسنه صرفا شامل ۴% کارمزد بوده و در قرارداده‌های مرابحه با نرخ ۱۵% محاسبه خواهد شد. اقساط بازپرداخت؛ در قرارداد مرابحه حداکثر ۶۰ ماه بوده و در قرارداد قرض‌الحسنه نهایتا ۳۶ ماه خواهد بود.

وام بانک انصار در قالب طرح تسهیلاتی مفتاح

در طرح مفتاح تمام صاحبان سپرده‌های جاری، پس‌انداز و انواع سرمایه‌گذاری و بقیه مشتریان بانک، با افتتاح سپرده طرح مفتاح می‌توانند از تسهیلات این طرح شامل وام بانک انصار استفاده نمایند. جامعه هدف در طرح مفتاح، دارندگان سپرده‌های کوتاه‌مدت با نرخ سود ۷%، جاری و پس‌انداز می‌باشند. سپرده مورد نظر در این طرح از نوع پس‌انداز قرض‌الحسنه است و مبلغ تسهیلات اعطایی در این طرح حداکثر ۲۰ میلیون تومان؛ معادل ۲۰۰ میلیون ریال است. قرارداد منعقده در این طرح از نوع قرض‌الحسنه بوده و نرخ سود این تسهیلات از ۴% تا ۱۸% متغیر است. اقساط بازپرداخت ماهانه در این طرح نهایتا ۴۸ ماه است.

بانک انصار

نسیم کرامت؛ اعطای تسهیلاتی وام بانک انصار

در طرح تسهیلاتی نسیم کرامت؛‌ وام بانک انصار به معرفی‌شدگان از سوی صاحبان حساب قرض‌الحسنه در بانک انصار اعطا می‌شود. در این طرح که به منظور ترویج و تشویق به سنت قرض‌الحسنه اجرا می‌شود؛ دارندگان صندوق‌های قرض‌الحسنه می‌توانند حساب قرض‌الحسنه خود را در طرح سپرده نسیم کرامت نزد بانک انصار افتتاح نمایند. این اشخاص حقوقی می‌توانند افراد نیازمند و ذینفع را با شرایط تضمینی خود به منظور بهره‌مندی از مزایای این طرح به بانک معرفی نمایند. در این طرح؛ سپرده‌گذاری نیاز به زمان مشخصی ندارد؛ سپرده از نوع پس‌انداز قرض‌الحسنه خواهد بود. مبلغ اعطایی تسهیلات نسیم کرامت حداکثر ۲۰ میلیون تومان معادل ۲۰۰ میلیون ریال است. قرارداد منعقده در این طرح از نوع قرض‌الحسنه و مبادله‌ای می‌باشد. در قرارداد قرض‌الحسنه نرخ سود تسهیلات همان کارمزد ۴% است و در قراردادهای مبادله‌ای نرخ سود معادل ۱۸% می‌باشد. اقساط بازپرداخت این طرح ۳۶ ماهه است. قابل ذکر است که سقف مبلغ اعطایی و مدت زمان بازپرداخت تسهیلات در طرح مفتاح بر اساس ضوابط جاری بانک در زمان‌های مختلف تعیین خواهد شد.

طرح حامی؛ تسهیلات اعطای وام بانک انصار

بعد از اینکه مشتریان حقوقی؛ حساب قرض‌الحسنه خود را نزد بانک انصار افتتاح نمایند؛ تسهیلات طرح حامی بر اساس معدل موجودی این حساب و دقیقا برابر با مدت زمان سپرده‌گذاری، با نرخ‌های متفاوتی و تا سقف سه برابر میانگین موجودی حساب به متقاضیان ارائه می‌شود. در این طرح؛ جلوی درصدی از مبلغ سپرده گرفته نخواهد شد و مشتریان حساب می‌توانند بعد از دریافت تسهیلات با حفظ گردش حساب، از خدمات سپرده‌ای مجددا استفاده نمایند. در طرح حامی حداقل تسهیلات به مبلغ ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بوده و حداکثر تسهیلات به مبلغ ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تعیین شده است.

 

نقش وام‌چی در معاملات وام بانک انصار

وام‌چی یکی از معتبرترین سایت‌های تعاملات انواع وام بانکی است. متقاضیان و فروشندگان انواع وام بانک انصار در قالب‌های متنوع طرح‌های تسهیلاتی، می‌توانند وام مطلوب خود را در قالب آگهی به اطلاع متقاضیان و فروشندگان برسانند. اطلاع از مزایای هر طرح تسهیلاتی، به خریدار یا فروشنده کمک می‌کند که نرخ معقول‌تری برای تهیه یا عرضه وام خود در نظر بگیرد؛ از سوی دیگر امنیت یک معامله در فضای مجازی نیز از دغدغه‌های طرفین معاملات است که با تدابیر تیم امنیتی وام‌چی، خرید و فروش در این سایت از بالاترین ضریب امنیت برخوردار می‌باشد.

دیدگاه خود را بیان نمایید

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.