لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

برای دریافت جدیدترین مقالات مشابه مقاله‌ای که خواندید، ایمیل خود را وارد کنید.

توضیحات تکمیلی در خصوص طرح های تسهیلاتی بانک صادرات

  • 0
  • 19/09/26
  • خواندن: 4 دقیقه
بانک صادرات از جمله بانک های دولتی می باشد که با توجه به منابع مالی خود در دنیای بانکداری کشورمان فعالیت و البته رقابت می کند. بانک صادرات طرحی به نام 67 به مشتریان خودش ارائه داده که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. وام چی به علت عالی بودن این طرح و شرایطی که طرح 67 دارد با ارائه دوباره مطلب در مورد این طرح شما را دعوت به استفاده از این تسهیلات می کند. این طرحی است که برای شما زمان هم در آن خریده شده است. وام چی هیچ وقت به سود یک طرفه خود فکر نمی کند و بهترین گزینه دلیل بودن خود را کوتاه کردن زمان رسیدن به پول نقد برای مشتریش می داند. این بار این طرح زمان را زودتر از ما برایتان کوتاه کرده است.

خبر طرح ۶۷ بانک صادرات

همیشه همه خبر ها یک دهان و صد دهان نمی شود تا خبرش زودی به فرد نیازمند آن برسد. اگر هم برسد شاید آن قدر دیر شده که طرح، مخصوصاً طرح های بانکی که سقف محدودی دارند به اتمام رسیده اند.  طرح ۶۷ بانک صادرات از طرح های خوبی که تا فعال است باید آن را در یابید.

رویایی

به هر کس بگویید بدون ضامن در ۴۸ ساعت وام مورد نظرت را بگیر؛ شاید کمی دو دل نگاهت کند و بگوید بگذار چیزی نگویم تا دل خوش باشد با این شرایط مگر وام می دهند. اما این دو دلی را کنار بگذارید و باور کنید که وامی با این شرایط وجود دارد.

 بانک صادرات و وام ۴۸ ساعته

به بانک صادرات می روید و یک حساب کوتاه مدت باز می کنید. جالبی این حساب که شما برای باز کردید اینجاست که تا زمانی که وام نگرفته اید به شما ۷ درصد سود هم تعلق می گیرد. حسابتان را همان قدری که وام می خواهید، شارژ می کنید و ظرف ۴۸ ساعت شما می توانید ۸۰ درصد موجودیتان را وام بگیرید.

سود سپرده ۶۷ بانک صادرات

همان طور که گفتیم بانک به شما ۷ درصد سود می دهد و در صورت گرفتن وام ۶ درصد از شما سود خواهد گرفت. باز شما یک درصد از بانک جلوترید!

ضامن وام ۶۷ بانک صادرات

به سراغ دغدغه بزرگ وام گیرنده ها یعنی ضامن می رویم. خود حساب با مسدود کردنش ضامن بی قید و شرطتان می شود. بانک صادرات تمام زوایا را در این طرح در نظر گرفته تا شما ناز هیچ کسی را نخواهد بکشید! و راحت تر از این شرایط عالی استفاده کنید.

سقف وام بانک صادرات

هر وامی یک سقفی دارد. سقف این وام حداقل ۵ میلیون تومان و حداکثر ۲۰۰ میلیون تومان می باشد. حداکثر این وام با سود ۶ درصد برای افرادی که می خواهند دست به کار و کاسبی بزند راه مناسبی برای تامین سرمایه است.

فکر ارزش پول و مسدودی حساب

بعضی مشتری های بانک دوست ندارند پولشان در حساب بلوکه شود. در شرایطی که تهیه ضامن سخت است و نیاز فوری به پول دارید بهترین گزینه ضمانت حساب (مسدودی پول اولیه) به عنوان ضامن می باشد. شما باید این نکته را مد نظر قرار دهید که اصل پولتان را از دست نمی دهید. هر چه سریعتر تسویه کنید پولتان زودتر آزاد می شود. البته حق با شما هم هست در شرایط اقتصادی که ارزش پول در نوسان شدید است؛ نمی شود حساب دقیقی کرد و قاطعانه نظر داد که این روش آیا مناسب است یا نه؟

چند ماه و تعداد اقساط

حداکثر زمانی که بانک برای بی حساب شدن شما با خودش در این طرح قرار داه است ۳۶ ماه می باشد. زمان مناسبی با توجه به مسدودی حسابتان می تواند باشد.

تلاش بانک صادرات برای تسهیلات

بانک صادرات با عملیاتی کردن طرح‌هایی همچون «خزانه زرین سپهر»، «اعتبار سپهر»، «پیمان»، «همیاران محرم» و «سپرده کوتاه‌مدت طرح ۶۷» طی چند ماه اخیر تلاش‌های ویژه‌ای برای تسهیل دریافت تسهیلات با توجه به نیازهای متنوع مشتریان، روان‌سازی وصول مطالبات با ایجاد مشوق‌های ارزشمند، ایجاد ارزش‌افزوده برای دارایی‌های مشتریان و استفاده بهینه از منابع بانکی در مسیر تولید داخلی انجام داده که مورد استقبال فراوان مشتریان قرارگرفته است.

مد نظر ارائه خدمات با توان مشتری

شناورسازی نرخ سود تسهیلات دریافتی بر اساس توان بازپرداخت مشتری و دریافت سود قابل انتظار تا سطح  نرخ‌های قانونی و مصوبات شورای پول و اعتبار در ارائه «سپرده کوتاه‌مدت طرح ۶۷» مد نظر بانک صادرات بوده است.

استقبال از طرح۶۷ بانک صادرات

از نیمه دوم سال ۹۷ که طرح ۶۷ بانک صادرات مورد بهره برداری مشتریان قرار گرفته است حدود ۷ هزار نفر از این طرح استفاده و حمایت کرده اند. پس این تعداد مشتری و خواهان طرح؛ دلیل بر خوب بودن می تواند باشد.

چرایی ایجاد طرحی با سود کم

با توجه به شرایطی که امروزه بانک های خصوصی با وام هایی کم بهره به وجود آورده اند بانک های دولتی هم میدان را از این رقابت خالی نکرده اند و سود های قانونی و البته منطقی را مد نظر قرار داده اند تا بتوانند به جذب سرمایه های مشتری های خود و حتی مشتری بانک های خصوصی هم مبادرت کنند. وامی با سود ۶ درصد که سقفی از ۵ میلیون تا ۲۰۰ میلیونی دارد برای ضعیف ترین قشر درآمدی هم می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

محاسبه ارزش گرفتن تسهیلات

یک فردی که مغازه دارد و نمی خواهد کرایه ماهیانه پرداخت کند. اگر از این بانک ۱۰۰ میلیون تومان وام بگیرد با ماهی سه میلیون تومان در طی سه سال می تواند سرمایه، کار و کاسبی خود را افزایش دهد و طی این سال ها فقط ۹۵۰۰ هزار تومان به بانک سود پرداخته است. کرایه مغازه در این روزها گاهی بیشتر از ماهی سه میلیون تومان است.

بازنشسته و گرفتن وام با بهره پایین

اگر فرد باز نشسته ای را در نظر بگیریم که با توجه به درآمد بازنشستگی خود ۲۰ میلیون تومان از بانک صادرات وام بگیرید. ماهی ۶۰۰ هزار تومان باید پرداخت کند. خوبی این طرح همین است که در حداقل و حداکثر سقف گذاشته شده برای وام توسط بانک تمام قشرهای درآمدی را در نظر گرفته است. مبلغ وام آن طوری تعبیه شده است که می تواند احتیاج یک خانوار مصرفی را بر آورده کند. در امر تولید هم به کمک کارگاه های تولیدی کوچک بیاید.

خوبی طرح ۶۷ بانک صادرات

یکی از خوبی طرح ۶۷ بانک صادرات این است که از شما نمی پرسد در  چه زمینه ایی به مصرف می رسانید و برای شما شروط خرج کردن ندارد. مبلغ ۲۰۰ میلیون که نهایت پرداختی است در هر بانکی به راحتی به فرد پرداخت نمی شود.

ضامن

اگر یادتان باشد همانطور که گفتیم اکثر بانک ها برای هر ده میلیون تومان یک ضامن معتبر با فیش کسر از حقوق و کارمند دولت یا چک معتبر می خواهند. اگر شما بخواهید برای دویست میلیون تومان ضامن ببرید حدوداً بیست تا ضامن نیاز دارید. حالا هر چقدر هم برگردید، فکر نمی کنیم در بستگان درجه یک شما این تعداد کارمند رسمی وجود داشته باشد. حتی ۲۰ تا  نه برای هر پنجاه میلیون هم یک ضامن بخواهید ببرید کار راحتی نیست. پس ضمانت حساب یکی از بهترین گزینه هاست.

در این مطلب سعی شد به طور اختصاصی تمام زاویای این طرح (۶۷ که بانک صادرات به خوبی با این دو عدد در سود ها بازی کرده است. ۷ درصد سود بگیر ۶ درصد سود بده.) بررسی شود.

دیدگاه خود را بیان نمایید

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.