لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

برای دریافت جدیدترین مقالات مشابه مقاله‌ای که خواندید، ایمیل خود را وارد کنید.

تسهیلات طرح عقیق بانک انصار

  • 11
  • 19/08/14
  • خواندن: 13 دقیقه

طرح عقیق بانک انصار 

در این روزهای تابستان اگر قصد گرفتن وام دارید باید راهی یک خیابانی شوید که حداقل چند بانک در آن شعبه دارند و با انبوهی کاغذ رودرو شوید که باید با دقت تمام هرکدام را مطالعه و بعد به مشاوران شعبه مراجعه کرده و از آنها بخواهید دوباره برای شما توضیحاتی بدهند. در آخر گیج و خسته به خانه خود برگردید و ندانید چه باید کنید و تصمیم بهتر برای شما کدام است. بپیشنهاد می کنیم این راه هنوز نرفته را انتخاب نکنید و با وام چی همراه شوید تا در مورد یکی از بانک ها و طرح پیشنهادیش با شما صحبت کنیم.

طرح

بانک انصار طرح های متفاوتی دارد که با توجه به شرایط شما و توانایی بانک می توانید یکی از طرح هایش را انتخاب و از آن استفاده کنید. طرح انتخابی که امروز وام چی قصد آشنا کردن شما را با آن دارد، طرح عقیق است. که در مورد آن بیشتر خواهیم دانست.

عقیق

همان طور که از نامش پیدا است باید طرحی عقیق وار باشد که بانک انصار این نام را برای آن انتخاب کرده است.

اول متن باید بگویم سقف تسهیلاتی این وام ۱۰ میلیارد ریال است. که مبلغ چشم نوازی است! سقف بازگشتی حداکثر ۱۰۰ قسط با سود بین ۸ تا ۱۸ درصد می باشد.

سود

حتی اگر سود آن ۱۸ درصد هم مصاحبه شود با توجه به مبلغ اش قابل تامل و باارزش است. پس می شود روی آن فکر کرد و حساب ها را کتاب کرد و از کمی ولخرجی ها و برج ها زد تا بتوانید قسطش را جور کنید.

انعطاف

یک نکته بسیار خوب این سود این است که درصد نرخ بهره این وام بین وام گیرنده و بانک توافقی است. چه چیزی از این بهتر که رئیس بانک برای انتخاب سود بازپرداختی چند گزینه روبروی شما بگذارد و شما هر کدام باب میلتان بود را انتخاب کنید.

گزارش

به گزارش رسیده شده از اداره‌کل روابط عمومی وتبلیغات بانک انصار، اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند به منظور بهره مندی از این طرح (عقیق) نسبت به افتتاح سپرده قرض‌الحسنه جاری بدون دسته چک اقدام نمایند و بانک نیز به منظور قدردانی از دارندگان این نوع حساب ها خود را مکلف به درنظرگرفتن امتیاز تسهیلات برای مشتریان می داند.

برای همه

جالب است که ارائه این وام برای قشر خاصی مثل کسبه یا  افرادی که قصد ایجاد شغل یا کار تولیدی دارند محدود نمی شود و تمام مردم واجد شرایط بازپرداخت می توانند از این تسهیلات بهره ببرند.

جاری

این حساب سپرده جاری است. اگر نمی دانید منظور از جاری چیست باید بگویم حسابی که اگر از روی آن دسته چک داشته باشید می توانید از آن برداشت هم کنید. اما اجباری در گرفتن دست چک نیست.

گام اول

اولین گام برای دریافت تسهیلات در طرح عقیق افتتاح حساب در بانک انصار هست. که با حداقل ۵۰ هزار تومان صورت می‌گیرد و بعد از گذشت حداقل سه ماه می‌توانید تقاضای دریافت وام بدهید. میزان وام درخواستی به میانگین موجودی حساب سپرده شما در بازه زمانی ۳ تا ۲۴ ماه بستگی دارد. پس در این مدت زمان تا می توانید با حسابتان کار کنید تا میانگین آن در هنگام وام داد بانک بالا برود و شما بتوانید از بانک مبلغ دلخواه و امتیازهای مد نظر خود را بگیرید.

خوش حسابی

این روزها یکی از امتیاز های مهم برای بانک ها بررسی سابقه خوش حسابی فرد و نداشتن قسط های عقب افتاده و بدهی در دیگر بانک ها است. درست است که بانک با گذاشتن طرح ها و تسهیلات قصد کمک کردن با مشتری خود را دارد اما بهترین ضمانت در بازگشت وام امانتی خود خوش حسابی وام گیرنده می داند.

ضامن و یک الزام

در طرح تسهیلاتی طرح عقیق اگر متقاضی دریافت وام تا سقف ۱۰ میلیون تومان هستید یک ضامن رسمی (کسر از حقوق) و تا سقف ۲۰ میلیون تومان دو ضامن رسمی (کسر از حقوق) باید به بانک معرفی کنید. برای متقاضیان دریافت تسهیلات بیش از ۲۰ میلیون تومان ارائه و گرو قرار دادن سند ملکی در نزد بانک انصار الزامی است. نکته آخر در گرفتن وام مسئله را پیچیده می کند اما باید خودتان بسنجید که مبلغی که در ازای آن از بانک می گیرید ارزش آن را دارد که سند ملکی را گرو بانک بگذارید یا نه؟

بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصادنوین هم طرحی (طرح عقیق) به همین نام دارد حواستان باشد این طرح را با آن اشتباه نگیرید که طرح بانک اقتصاد نوین طرح سپرده گزاری در طی پنج سال است و شرایط اش کاملاً با طرح عقیق بانک انصار متفاوت است.

و کلام آخر

شما با سر زدن و پیگیری مداوم سایت وام چی هم می توانید با افرادی که امتیاز چنین طرح هایی مثل همین طرح عقیق دارند و ثبت آگهی کرده اند روبرو شوید و بدون طی کردن زمان مورد نظر و کسب امتیاز وام از آن استفاده کنید.

 

 

دیدگاه خود را بیان نمایید

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • نازبانو قجر 19 دسامبر 2019 در 10:22 ب.ظ

    سلام نیاز به ۵۰۰ میلیون وام دارم زوج فرهنگی هستیم

  • نازبانو قجر 19 دسامبر 2019 در 10:23 ب.ظ

    سلام نیاز به ۵۰۰ میلیون وام دارم زوج فرهنگی هستیم…
    اگر قبلا نوشتم ..
    جوابی نیامد

    • پشتیبان 19 دسامبر 2019 در 10:31 ب.ظ

      درود بر شما.
      لطفا لیست وام ها را بررسی نموده و مستقیما با خود آگهی دهندگان در ارتباط باشید.
      لیست وام های وام چی : https://vamchi.com/loans/
      با احترام

  • masume 19 فوریه 2020 در 11:51 ب.ظ

    سلام من اگر ۲۰ الی ۳۰ میلیون تومان وام بخوام چقد باید با حسابم کار کنم ک اینی مبلغ وام ب من تعلق گیرد؟

    • پشتیبان 20 فوریه 2020 در 5:18 ب.ظ

      درود بر شما.

      این موضوع مربوط به شعبه ی بانک مورد نظر شما مربوط می شود.

      با احترام

  • سجادی 23 آگوست 2020 در 11:32 ق.ظ

    شرایط سخت تهیه کسر از حقوق اونهم برای هر۱۰میلیون و سند خانه برای چیست؟؟؟؟ باید نام وام را بگذارید وام سیاه
    برای ده میلیون باید چقدر خودمون رو تحقیرکنیم رو بندازیم؟؟؟
    پول دار پول دار تر میشود فقیر فقیرتر

    • سردبیر تحریریه 23 آگوست 2020 در 12:51 ب.ظ

      سلام
      کاربر گرامی
      حق با شماست. در صورت نداشتن ضامن گرفتن وام دنیای پیچیده ایی می شود.
      باتشکر تیم وام چی

  • بینام 29 سپتامبر 2020 در 8:50 ق.ظ

    ایا هنوز هم این طرح وجود دارد اگه هست برای ۲۰۰ میلیون فقط سند خانه کافی هست یا ضامن میخواد چقد موجودی باید در بانک داشته باشیم

    • سردبیر تحریریه 30 سپتامبر 2020 در 2:48 ب.ظ

      سلام.
      کاربر گرامی
      در آخرین گفتگو با یک رئیس شعبع اعلام کردند نه این طرح در حال حاضر فعال نیست
      باتشکر تیم وام چی

  • مجید باختر 14 فوریه 2021 در 2:17 ب.ظ

    برای وام یک میلیاردی چه شرایطی باید داشته باشیم وکی وام تحویل ما میشود

    • سردبیر تحریریه 14 فوریه 2021 در 10:46 ب.ظ

      سلام
      کاربر گرامی
      آیا توانایی بازگشت و اثبات این که می توانید ماهیانه مبلغ بالا قسط بدهید را برای بانک دارید؟ آیا ضامن یا سند ملکی برای وثیقه دارید که اصل و فرع وام را پوشش دهد؟