لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

برای دریافت جدیدترین مقالات مشابه مقاله‌ای که خواندید، ایمیل خود را وارد کنید.

آخرین اخبار بانک سینا و وام دهی در دی ماه سال ۱۳۹۹

  • 0
  • 21/01/13
  • خواندن: 8 دقیقه
آخرین اخبار بانک سینا و وام دهی مربوط به مشاغلی می شود که در هر رسته شغلی خودشان حساس و ضعیف تر بوده اند. وام هایی که در مبالغ حداقل 20 میلیونی تا سقف 50 میلیونی رسانه ایی شده اند تا افراد واجد شرایط بتوانند اقدام کنند. شاید مبلغش زیاد نباشد اما در این شرایط خالی از لطف نیست.
آخرین اخبار بانک سینا و وام دهی

آخرین اخبار بانک سینا و وام دهی

 

آخرین اخبار بانک سینا و وام دهی در مورد اهالی رسانه، خانواده شهدا مدافعین حرم، نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و طرح پردیس است. این بانک در سری های قبل وام دهی از مدافعان سلامت هم با اعطای وام قرض الحسنه ای حمایت خود را نشان داده است.

طرحی به نام پردیس بانک سینا

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، بر اساس طرح سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت پردیس که ویژه اشخاص حقیقی و حقوقی است.

حداقل موجودی در طرح پردیس

متقاضیان با افتتاح حساب سپرده ای حداقل به مبلغ ۱ میلیون ریال و براساس میانگین موجودی از وام قرض الحسنه می توانند بهره ببرند

سقف وام پردیس بانک سینا

این طرح تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال برای توسعه کسب و کارهای کوچک و اشتغالزایی و رفع نیازهای ضروری خود با کارمزد ۴ درصد بهره مند شوند.

  • قابل توجه کاربرانی که دائم در مورد توسعه مشاغل خرد، دنبال وام در حد ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان هستند و از وام چی سوال می پرسند.

دریافت سود هم در طرح پردیس وجود دارد

به سپرده متقاضیان این طرح، سود علی الحساب هم  پرداخت می شود.

همکاری طرح پردیس بانک سینا با ارگان ها

سازمان ها و شرکت ها نیز در صورت احراز شرایط جهت استفاده از مزایای طرح پردیس بانک سینا، می توانند نسبت به ارائه تقاضای دریافت تسهیلات جهت کارکنان خود تا سقف هر یک ۳۰۰ میلیون ریال اقدام نمایند.

شرط طرح پردیس بانک سینا

متقاضیان بنابر میانگین موجودی حساب خود در بازه های زمانی مختلف امکان استفاده از تسهیلات تعیین شده را داشته و بر اساس جدول زمانی معین نیز، نسبت به بازپرداخت اقساط می توانند اقدام نمایند.

  • قابل توجه کاربران عزیزمان که گاهی اعلام می کنند ما به بانک رفتیم این مبلغ وام نمی دهند. دقت کنید شرط وام گرفتن تا سقف مبلغی که در مطلب اعلام کرده ایم (۵۰ میلیون تومان) گزینه های بالاست.

وام قرض الحسنه برای خانواده شهدای مدافع حرم

روابط عمومی بانک سینا، طرح ویژه خانواده های گرانقدر شهدای مدافع حرم، ایثارگران و سربازان حریم ولایت اجرایی شده است.

مبلغ و سقف وام طرح ایثار

به هر متقاضی تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه پرداخت می گردد.

شرط وام قرض الحسنه طرح ایثار بانک سینا

وام قرض الحسنه طرح ایثار بانک سینا بر اساس آئین نامه اعتباری و دستورالعمل های ابلاغی بانک با کارمزد ۴ درصد و در قبال اخذ وثیقه چک و سفته و ضامن معتبر پرداخت می گردد.

حمایت بانک سینا از مشاغل حساس و آسیب دیده

این بانک پیشتر نیز به جهت حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از ویروس کرونا، طرح های قرض الحسنه مهرآفرین، مواسات و نیکو را اجرایی ساخت و برای قدردانی از تلاشها و فداکاری های مدافعان سلامت، طرح قرض الحسنه کریمانه را به شعب ابلاغ کرده است.

اهالی رسانه و فرهنگ و وام قرض الحسنه بانک سینا

در راستای حمایت از فعالیت ها و مشاغل غیر دولتی به شدت آسیب دیده از شیوع کرونا، کسب و کارهای حوزه های”فرهنگ، هنر و رسانه” نیز می توانند از تسهیلات در نظر گرفته شده این بانک استفاده کنند.

نیاز به ثبت نام  برای وام اهالی رسانه

متقاضیان واجد شرایط مجازند برای اخذ این تسهیلات تا پایان دی ماه جاری در رسانه کار ثبت نام کنند. باز پرداخت اقساط تسهیلات فوق، از اول خرداد ماه سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

مشاغل فرهنگی مشمول وام بانک سینا

از جمله فعالیت ها و مشاغل فرهنگی مشمول این طرح می توان به مشاهیر، مفاخر، برندگان جوایز معتبر و برگزیدگان و شایستگان تقدیر جشنواره های کتاب، ناشران، کتاب فروشان، چاپخانه ها، آژانس های ادبی، وارد کنندگان کتاب و استارتاپ ها و شتاب دهنده های حوزه کتاب اشاره کرد.
همچنین موسسات مردمی فرهنگی قرآن و عترت، مدرسان، مربیان و فعالان قرآنی، دفاتر خدمت زیارتی، تماشاخانه های تئاتر و گروه های موسیقی، گالری تجسمی، آموزشگاه های آزاد هنری، شرکت ها و موسسات تهیه تولید و تکثیر آثار صوتی و سینمایی، سالن سینما، تهیه کنندگان فیلم و آموزشگاه های آزاد سینمایی، روزنامه ها، هفته نامه ها و دیگر نشریات، کانون های آگهی و تبلیغاتی و چاپخانه ها اشاره کرد.

نرخ سود وام رسانه فرهنگ

تسهیلات این طرح در قالب عقد مرابحه عام به صورت یک مرحله ای با نرخ سود ۱۲ درصد و طی اقساط ۲۴ ماهه پرداخت می شود.

حمایت بانک سینا از نیروهای مرزبانی با وام قرض الحسنه

به پاس جانفشانی ها و ایثارگری های نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران اجرایی شده و طی آن، وام قرض الحسنه تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال به هر متقاضی پرداخت خواهد شد.

نتیجه کلی از آخرین اخبار بانک سینا و وام دهی

آخرین اخبار بانک سینا در زمینه وام دهی با توجه به شرایط در حال حاضر در هر رسته شغلی حساس ترین آن ها توسط بانک سینا پوشش داده شده است.

دیدگاه خود را بیان نمایید

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.