لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

برای دریافت جدیدترین مقالات مشابه مقاله‌ای که خواندید، ایمیل خود را وارد کنید.

نرخ بهره این وام ها روی پاشنه چهار در صد می چرخد و سلام

  • 0
  • 19/11/23
  • خواندن: 6 دقیقه
شکی نداریم همه به دنبال وام با نرخ بهره کم هستند. هر چه عدد بهره کوچکتر بار پرداختی کمتر. توان گرفتن وام های بیشتر هم بیشتر. در وام هایی با ساز و کار قرض الحسنه ایی همه چیز با هم هماهنگ است. نرخ کمتر بار کمتر، توان بیشتر وام های بیشتر. ما هم دلمان می خواهد شما همیشه از وام گرفتن و پرداخت اقساطش دل گرم باشید. در این مطلب فقط وام هایی با نرخ کارمزد چهار در صد را برای شما انتخاب کرده ایم.

وام های ۴درصد و بانک آینده

وام های ۴درصد به سراغ بانک آینده رفتیم و طرح نیکان با نشان ۴ درصد را برایتان انتخاب کردیم. به پشتوانه حساب قرض الحسنه ایی در بانک آینده با مدت خواب سه ماه سپرده تا سقف بیست میلیون تومان از طرح نیکان می توانید وام بگیرید. مسدودی سپرده هم ندارد.

بانک

طرح بهره مدت زمان سقف وام مسدودی بازگشت
آینده نیکان ۴درصد ۳ ماه ۲۰ میلیون ندارد نامعلوم

* بازگشت بین ۱۲ تا ۶۰ در به روزرسانی اعلام شد.

* مبلغ تسهیلات بر اساس میانگین ۳ ماهه گردش حساب، ۶۰ درصد این میانگین خواهد بود که در اقساط ۱۲ ماهه قابل بازپرداخت است.

  • توضیحات تکمیلی طرح نیکان را در اینجا مطالعه کنید.

بانک اقتصاد نوین و وام های ۴درصد

بانک اقتصاد نوین در طرح کوشان به شما بدون نیاز به ضامن و در کمترین زمان ممکن بعد از افتتاح حساب  تا ۸۰ درصد میزان سپرده خود تسهیلات ارزان‌ قیمت خواهد داد. حساب را به مدت ۸۰ ماه مسدود می کند. سقف وام ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان است. و به مدت ۳۶ ماه زمان تسویه برای این طرح منظور شده است.

بانک

طرح بهره مدت زمان سقف وام مسدودی بازگشت
اقتصادنوین کوشان ۴درصد در اولویت ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ دارد ۳۶ ماه

جزئیات طرح کوشان را در اینجا مطالعه کنید.

انصار

با مراجعه به بانک انصار و افتتاح یک حساب قرض الحسنه ایی با نام طرح رضوان می توانید از وامی با بهره بی نظیر دو درصد برخوردار شوید. سپرده ایی که برای این طرح نیاز است به سپرده قرض الحسنه کد۳۳ معروف می باشد. زمان برگشتش هم باید بگوییم و عدد ۶۰ ماه این طرح را دلچسب تر کرده است.

بانک

طرح بهره مدت زمان سقف وام مسدودی بازگشت
انصار رضوان ۲درصد ۳ ماه ۲۰ میلیون ندارد ۶۰ ماه

* در به روزرسانی به علت ادغام بانک انصار این طرح تعلیق شده است.

تجارت

با افتتاح حساب در بانک تجارت می توانید در طرح آنی بانک تجارت با توجه به کارکرد حساب خودتان تا سقف ۳۰۰ میلیون با نرخ ۴ درصد وام بگیرید. البته باید یک نکته هم متذکر شویم که این گونه حساب ها وقتی پشتوانه افتتاح حسابشان قرض الحسنه ایی نباشد و سود به حساب هم تعلق می گیرد؛ حداقل و حداکثری نرخ بهره برایشان مشخص می شود که این طرح حداقل نرخ بهره اش همین ۴ درصد می باشد. برای گرفتن وام سه ماه از افتتاح حساب هم باید بگذرد.

بانک

طرح بهره مدت زمان سقف وام مسدودی بازگشت
تجارت آنی ۴درصد ۳ماه ۳۰۰میلیون ۸۵ ماه ۳۶ ماه

* جزئیات این طرح را در اینجا مطالعه کنید.

تجارت ۲

بر مبنای میانگین شش‌ ماه حساب‌های جاری البته جاری بدون دسته‌چک و یا کوتاه‌مدت خود در طرح افرای بانک تجارت می‌توانید تسهیلات بگیرید. شش ماه که از افتتاح حسابتان گذشت تا سقف ۵۰% میانگین شش ‌ماه حساب‌های جاری، تسهیلات با نرخ ۴% پرداخت می شود. حداکثر زمان باز پرداخت ۲۴ ماه خواهد بود.

بانک

طرح بهره مدت زمان

سقف وام

مسدودی بازگشت
تجارت طلایی۲ ۴درصد ۶ماه میانگینی ندارد ۲۴ ماه

دی

با افتتاح حساب قرض الحسنه ایی در بانک دی میزان تسهیلات در طرح شــکوه ارزش‌ آفرین حداکثر تا ۱۰۰ درصد میانگین روزانه سپرده طی دوره ۵ ماه تعیین‌شده که در صورت، سپرده‌گذاری بیش از ۵ ماه امکان افزایش سقف تسهیلات تا ۲۰۰ درصد میانگین روزانه سپرده هم وجود دارد. در طرح شــکوه ارزش‌ آفرین دی اقساط تسهیلات ۲ برابر مدت سپرده‌گذاری در این بانک خواهد بود.

بانک

طرح بهره مدت زمان سقف وام مسدودی بازگشت
دی شکوه ارزش آفرینان ۴درصد ۵ماه میانگینی ندارد ۶۰ ماه

جزئیات این طرح را در اینجا مطالعه کنید.

سپه

با مبلغ حداقل یک میلیون تومان در بانک سپه افتتاح حساب کنید تا بتوانید در طرح باران سپه وام با سود ۲ درصد بگیرید. بین دو ماه تا شش ماه از افتتاح حساب که گذرد وامی تا سقف سی میلیون تومان به فرد دارنده حساب طرح باران تعلق خواهد گرفت. تعداد اقساط تسهیلات طرح باران با توجه به مدت زمان سپرده گذاری و میزان تسهیلات تعیین می شود. نهایت مدت زمان پرداختی برای این طرح ۳۶ ماه تعیین شده است.

بانک

طرح بهره مدت زمان سقف وام مسدودی بازگشت
سپه باران۲ ۲درصد ۶-۲ماه ۳۰ میلیون ندارد ۳۶ ماه

به مجموعه این وام ها که در این مطلب معرفی شد به وام هایی اصطلاحاً نقدی گفته می شود که به مزیت هایی که دارنده حساب دارد تعلق می گیرد. برای مثال یکی از مهمترین این مزیت ها کارکرد تراکنش دارنده حساب است. وقتی بانک با شرایط ویژه وامی را اعطا می کند فرد صاحب حساب هم باید در شرایطی با بانک کار کند که گرفتن این امتیاز با نرخ پایین و مدت زمان بالا برای بازگشت وام برای بانک صرفه اقتصادی داشته باشد. وام هایی با مبالغ بالای صد میلیون برای کاسبان و افراد دارای جواز کسب و کار بسیار مناسب است. این نوع تسهیلات با شرایط ویژه به افراد مشاغل آزاد با فعالیت داد وستدشان تعلق می گیرد اگر نیاز به استفاده از وامشان ندارند می تواند بدون دردسر با آگهی کردن وام خودشان در وام چی با گرفتن مبلغی، امتیاز کارکردشان را واگذار کنند.

دیدگاه خود را بیان نمایید

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.