لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

برای دریافت جدیدترین مقالات مشابه مقاله‌ای که خواندید، ایمیل خود را وارد کنید.

طرح های جدید بانک رفاه برای مشتریان علاقمند به گرفتن تسهیلات

  • 0
  • 20/08/31
  • خواندن: 5 دقیقه
طرح های جدید بانک رفاه طبق اعلامی در سایت رسمی بانک در این مطلب با شرایط جدید مورد بررسی قرار می گیرد. مطلبی هم جداگانه در مورد طرح های قدیمی و فعال بانک رفاه نوشته شده و در مورد جزئیاتش با شما کاربران گرامی صحبت کرده ایم. با وام چی همراه باشید.
طرح های جدید بانک رفاه

طرح جدید بانک رفاه کارگران

یکی از طرح های جدید بانک رفاه کارگران برای شرایط این روزهای ویرویسی و آلوده به مریضی می باشد که با توجه به آن بانک رفاه طرحی را با نام طرح پاک ارائه داده است.

طرح پاک بانک رفاه کارگران

به گفته روابط عمومی رسمی بانک رفاه کارگران برای تحقق شعار امسال که توسط حضرت آقا انتخاب شده و پایبندی به مسئولیت اجتماعی؛ تصمیم گرفته شده به شرکت های تولیدی و توزیعی در پخش سلامت در قالب طرح سلامت تسهیلات ارائه شود.

مشمولان طرح سلامت بانک رفاه کارگران

در طرح های جدید بانک رفاه مشمولان طرح پاک به این شرح اند:

  • تولید کنندگان و شرکت های پخش دارو
  • تولیدکنندگان و شرکت های پخش تجهیزات پزشکی
  • تولید کنندگان و شرکت های کالا و مواد ضدعفونی کننده، شوینده، پاک کننده و بهداشتی

نوع قرارداد در طرح پاک

در طرح پاک نوع قراردادی که با متقاضیان تسهیلات پاک بسته می شود از نوع قرارداد مرابحه و خرید دین می باشد.

نرخ و مدت بازپرداخت تسهیلات

در طرح پاک بانک رفاه کارگران فرد با نرخ بهره ۱۸ درصد و با مدت بازپرداخت یک ساله یا اقساط ۱۲ ماه روبرو است.

شرط دریافت تسهیلات

فرد باید در بانک رفاه اعتبار سنجی برای توان بازپرداخت اقساط و بررسی گردش مالی اقدام کند. متقاضی باید حداقل دو ماه خواب سپرده یا همان گردش مالی را در بانک رفاه کارگران حتماً در نظر بگیرد.

ضمانت برای طرح پاک بانک رفاه کارگران

برای ضمانت مبلغ وام سند ملک و پروانه کسب محل تولید یا شرکت پخش در اولویت قرار دارد و در همین راستا هزینه جانبی هم برای کارشناسی ملک از طرف متقاضی وام باید پرداخت شود.

  • توجه کنید سند ملک محل کار نباید در گرو هیچ موسسه یا بانک دیگری باشد.

طرح های جدید بانک رفاه در سال ۹۹

بانک رفاه کارگران، در سال” جهش تولید” با هدف کمک به ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدات داخلی طرح “رفاه کالا ” و برای تکریم فعالان حوزه سلامت طرح “جهش مهر سلامت ۹۹” را کلید زده و به مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی، پزشکان، پرستاران و … تسهیلات با نرخ سود پایین پرداخت می کند.

عدم نیاز به مجوز مطب در طرح جهش سلامت ۹۹

اعضای هیأت علمی فاقد پروانه مطب شاغل در مراکز درمانی، پرستاران شاغل در مراکز درمانی که دارای شماره نظام پرستاری از سازمان نظام پرستاری و همچنین کارکنان شاغل تمام وقت مراکز درمانی که دارای حساب نزد بانک رفاه و کارکنان داروخانه ها هستند می توانند از تسهیلات با نرخ سود سالانه ۱۸ درصد بهره مند شوند.

مدت زمان طرح جهش سلامت ۹۹ و زمینه های پوشش طرح

اجرای این طرح تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد و متقاضیان واجد شرایط می توانند به منظور تهیه و تأمین مواد مصرفی، تأمین اموال و خدمات، ابزار کار و تجهیزات مورد نیاز برای محل فعالیت، لوازم یدکی تجهیزات پزشکی و اعضای تحت تکفل خود، تعمیرات اساسی و بازسازی کامل مطب یا واحد مسکونی و همچنین برای خرید مطب و داروخانه درخواست تسهیلات بدهند.

وام کالا برای مستمیری بگیران تامین اجتماعی

بانک رفاه کارگران، در سال جهش تولید با هدف کمک به ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدات داخلی که پایه توسعه اقتصادی کشور است “طرح رفاه کالا” را کلید زده تا به مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و تمامی افراد حقیقی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کند.

نرخ و مدت زمان بازپرداخت وام کالا بانک رفاه

تسهیلات این طرح ۱۵ درصد و با بازپرداخت ۳۶ ماهه و به منظور خرید لوازم خانگی، اداری، مبلمان و بدون نیاز به سپرده گذاری و ایجاد میانگین حساب تعیین شده است.

شرکت های مورد قرارداد بانک رفاه در وام کالا

متقاضیان خرید کالا از شرکت های تولیدی و توزیعی پس از معرفی به فروشگاه های اسنوا، پاکشوما، سینجر، راه آورد کالای ایزدی و فرش آرا، اعطا تسهیلات می شود.

ضمانت برای وام کالا بانک رفاه

به منظور سهولت و تسریع در پرداخت تسهیلات به بازنشستگان و مستمری بگیرانی که حقوق خود را از طریق بانک رفاه دریافت می کنند، فقط اخذ گواهی کسر از حقوق منوط به اینکه ۶۰ درصد حقوقشان مجموع کل اقساط تسهیلات های دریافتی را پوشش دهد کفایت کرده و در صورت تشخیص ارکان اعتباری شعبه نیازی به ضامن ندارد.

دیدگاه خود را بیان نمایید

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.