لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

برای دریافت جدیدترین مقالات مشابه مقاله‌ای که خواندید، ایمیل خود را وارد کنید.

طرح نیکان بانک آینده و اطلاعات در مورد جزئیات طرح بانک آینده

  • 0
  • 19/07/17
  • خواندن: 45 دقیقه
طرح نیکان بانک آینده؛ یکی از چندین طرح تسهیلاتی ارائه‌شده توسط بانک آینده است. بانک آینده بانکی جوان با سن تقریبی 5 سال است؛ با این حال به پشتوانه نظام اقتصادی قوی و بهره‌گیری از نیروی انسانی مجرب و جوان، حضور فعالی در نظام بانک‌داری نوین ایران از خود نشان داده است.
بانک آینده

بانک آینده و تشکیل شدنش

این بانک که از تجمیع مؤسسات اعتباری آتی و صالحین و ادغام این دو مؤسسه با بانک تات تشکیل شده؛ امروزه با داشتن ۲۰۴ شعبه در سرتاسر کشور؛ خدمات بانک‌داری خود را به مشتریان ارائه می‌نماید.

سیاست بانک آینده

بانک آینده با در نظر گرفتن نیاز مشتریان به فعالیت‌های بانک‌داری مجازی و بین‌الملل؛ تمرکز خود را بر گسترش این دو حوزه قرار داده است. تشکیل مؤسسه مالی تخصصی چند منظوره و رشد پی در پی بهره‌وری و کارآمدی نیروی انسانی و افزایش قدرت خلاقیت و تخصص سازمانی این افراد، پایین آوردن قیمت نهایی و بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات برای مشتریان و نیز رشد ارزش‌ها برای همه گروه‌های صاحب‌نفع در بانک آینده از دیگر اهداف این بانک است.

پاسخ گویی به مشتریان

مدیریت بانک آینده و صاحبان سهام این بانک؛ آفرینش ارزش‌ها برای مشتریان، سرعت در تشخیص احتیاجات آشکار و پنهان مشتریان و تلاش مؤثر در پاسخ‌گویی به این نیازها نسبت به سایر رقبا را به عنوان اصول کاری و اخلاقی این بانک پذیرفته‌اند.

بانک آینده بانک بدون ربا

عملکرد بانک آینده بر اساس چیدمان قوانین بانک‌داری اسلامی یعنی عملیات بانکی بدون ربا می‌باشد. این بانک در تلاش است به صورت یک بانک تجاری، علاوه بر فعالیتی مبتنی بر اخلاق حرفه‌ای و اصول تخصصی بانک‌داری در داخل کشور، حضور فعالی در سطح جهانی نیز داشته باشد.

وام قرض‌الحسنه- طرح نیکان بانک آینده

وام قرض‌الحسنه همواره با چالش اساسی تأمین منابع مالی روبه‌روست. بانک‌داری اسلامی تنها مشوق طرح تسهیلات بدون بهره در قالب وام قرض‌الحسنه است و ایران تنها کشوری است که تلاش می‌کند نظام بانکی خود را به سمت بانک‌داری ایده‌آل اسلام هدایت کند. یکی از وظایف اصلی بانک‌ها؛ جذب و هدفمند نمودن وجوه نقد سرگردان در جامعه است. این وجوه که در قالب انواع سپرده‌های کوتاه‌مدت، بلندمدت، قرض‌الحسنه و… توسط تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی نزد بانک‌ها سپرده می‌شود؛ توسط عاملان مؤدی امور بانکی، در بخش‌های مختلف جامعه تزریق می‌شود.

محدودیت منابع مالی

با توجه به محدودیت منابع مالی بانکی در بخش قرض‌الحسنه، برای مصرف این وجوه، نیازسنجی‌های دقیقی صورت می‌پذیرد. به طور عمده، این وجوه در قالب وام قرض‌الحسنه و به منظور رونق اقتصادی و حمایت از خانواده،‌ در بخش‌های اشتغال، تولید و ازدواج اختصاص داده می‌شود. به ندرت پیش می‌آید که یک بانک اقدام به اعطای وام قرض‌الحسنه بدون پیش‌شرط خاصی کند. با این حال طرح نیکان بانک آینده در راستای تأمین بخشی از نیازهای مشتریان این بانک در صدد ارائه وام قرض‌الحسنه نموده است.

طرح نیکان بانک آینده

تسهیلات اعطایی در طرح نیکان بانک آینده در قالب وام قرض‌الحسنه به متقاضیان این وام ارائه می‌شود. در طرح نیکان بانک آینده مبلغ کارمزد دریافتی از مشتریان، ۴ درصد است. این نرخ؛‌ نرخ مصوب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای اعطای وام‌های قرض‌الحسنه است. در طرح نیکان بانک آینده؛ تا سقف ۲۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه اعطا می‌شود.

امتیاز شرط وام نیکان

از جمله شروط تعیین سقف وام دریافتی در طرح نیکان بانک آینده، بر اساس درصد میانگین امتیاز حساب مشتریان این بانک است؛‌ با این توضیح که ۶۰% تا ۱۰۰% معدل امتیاز حساب مشتری، تعیین‌کننده مبلغ وام وی از طریق طرح نیکان بانک آینده خواهد بود.

نحوه دریافت وام قرض‌الحسنه در طرح نیکان بانک آینده

مشتریان بانک آینده با افتتاح حساب سپرده‌ و بر اساس میزان گردش حساب خود؛ نسبت به بهره‌مندی از تسهیلات قرض‌الحسنه صاحب امتیاز خواهند شد. همانطور که گفته شد؛ عامل تعیین‌کننده در مبلغ وام اعطایی متناسب با معدل مبلغ مانده در حساب، مدت سپرده و برخی اعتبارسنجی‌ها از سوی بانک است.

سقف وام طرح نیکان

امتیاز وام قرض‌الحسنه در طرح نیکان بانک آینده تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال است و دوره بازپرداخت این وام به نسبت مدت زمان سپرده از ۱۲ ماه تا ۶۰ ماه متغیر است. حداقل دوره‌ای که میانگین گردش حساب محاسبه می‌شود ۳ ماه تمام است و مبلغ وام بر اساس معدل گردش حساب این دوره ۳ ماهه، ۶۰ درصد خواهد بود. هر یک ماه که به این دوره ۳ ماهه در میانگین‌گیری اضافه شود؛ ۴ قسط به اقساط بازپرداخت این وام افزوده خواهد شد و یا بر اساس ۱۰۰% معدل دوره سپرده‌گذاری، مبلغ وام ۲۰ افزایش خواهد یافت. امتیاز وام قرض‌الحسنه در قالب طرح نیکان بانک آینده قابل انتقال به یکی از بستگان درجه است و کمترین میزان سپرده جهت افتتاح این حساب معادل ۱ میلیون ریال است که قابل صدور به صورت کارت نقدی می‌باشد.

تشویق صاحبان حساب قرض الحسنه

به منظور تشویق صاحبان حساب قرض‌الحسنه، کلیه مشتریانی که در طرح نیکان بانک آینده، حساب قرض‌الحسنه افتتاح می‌کنند؛ در قرعه‌کشی جشنواره سراسری حساب‌های قرض‌الحسنه مشارکت داده می‌شوند.

طرح نیکان بانک آینده

توضیحات تکمیلی درباره طرح نیکان بانک آینده

بر اساس برنامه‌ای که جهت اعطای وام در طرح نیکان بانک آینده طراحی شده، مبلغ تسهیلات بر اساس میانگین ۳ ماهه گردش حساب، ۶۰ درصد این میانگین خواهد بود که در اقساط ۱۲ ماهه قابل بازپرداخت است.

افزایش میانگین مبلغ بالاتر

چنانچه این میانگین به ۴ ماه افزایش یابد؛ به ازای ۱ ماه اضافه، همان ۶۰ درصد میانگین به مشتری اعطا شده و در اقساط ۱۶ ماهه بازپرداخت خواهد شد و یا ۸۰ درصد میانگین به مشتری اعطا می‌شود و در اقساط ۱۲ ماهه قابل بازپرداخت خواهد بود.

میانگین ۵ ماه

چنانچه این میانگین به ۵ ماه افزایش یاید؛ یا ۶۰ درصد میانگین به مشتری اعطا می‌شود و در اقساط ۲۰ ماهه قابل بازپرداخت خواهد بود؛ یا ۸۰ درصد میانگین به مشتری اعطا شده و در اقساط ۱۶ ماهه قابل بازپرداخت است و یا ۱۰۰ میانگین به مشتری اعطا شده و در عوض اقساط در ۱۲ ماه قابل بازپرداخت خواهد بود.

نقش وام‌چی در معاملات وام قرض‌الحسنه طرح نیکان بانک آینده

وام‌چی به عنوان یکی از مراجع تخصصی تعاملات انواع وام؛ با فراهم نمودن زمینه معاملات گسترده انواع وام در فضای مجازی، تجارت الکترونیک در عرصه وام را برای کلیه خریداران و فروشندگان امتیاز وام تسهیل نموده است. این معاملات که در بستر وام‌چی به راحتی قابل انجام است؛ کاربران را در معرض رؤیت تمام آگهی‌های خرید و فروش درج‌شده در زمینه انواع وام قرار می‌دهد. وام‌چی فضای امنی برای معاملات وام قرض‌الحسنه در قالب طرح نیکان بانک آینده است.

سوالات متداول

بانک آینده چگونه تاسیس شد ؟

این بانک که از تجمیع مؤسسات اعتباری آتی و صالحین و ادغام این دو مؤسسه با بانک تات تشکیل شده

آیا بانک آینده وام قرض الحسنه دارد ؟

تسهیلات اعطایی در طرح نیکان بانک آینده در قالب وام قرض‌الحسنه به متقاضیان این وام ارائه می‌شود. در طرح نیکان بانک آینده مبلغ کارمزد دریافتی از مشتریان، ۴ درصد است

سقف وام طرح نیکان بانک آینده چه مبلغی است ؟

امتیاز وام قرض‌الحسنه در طرح نیکان بانک آینده تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال است و دوره بازپرداخت این وام به نسبت مدت زمان سپرده از ۱۲ ماه تا ۶۰ ماه متغیر است.

آیا طرح نیکان قابلیت انتقال امتیاز دارد ؟

امتیاز وام قرض‌الحسنه در قالب طرح نیکان بانک آینده قابل انتقال به یکی از بستگان درجه است.

دیدگاه خود را بیان نمایید

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.