لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

برای دریافت جدیدترین مقالات مشابه مقاله‌ای که خواندید، ایمیل خود را وارد کنید.

خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان با حمایت بانک صادرات

  • 4
  • 20/10/17
  • خواندن: 10 دقیقه
هر بازنشسته ایی شاید یک دختر دم بخت در خانه دارد. وسیله های برقی خانه اش فرسوده شده است و در این تورم و عدم ثبات قیمت برای عمر مفید کالای برقی اش نگران است. شاید یخچالش را چند بار تعمیر کرده و منتظر است یک روز صبح که از خواب بیدار شد آشپزخانه اش پر از آب شده باشد. زمان پایان به این نگرانی ها با استفاده از طرح یاری و خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان رسیده است.
خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان

خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان

خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان با امضای تفاهم نامه ویژه بازنشستگان کشوری بین بانک صادرات ایران، صندوق بازنشستگی کشوری و گروه صنعتی انتخاب نشستش برگزار شد.

سود منطقی و اقساط بلند مدت خرید اقساطی

بر اساس این نشست همکاری بازنشستگان کشوری می‌توانند از ٢٠ مهرماه سال۹۹ با حمایت بانک صادرات ایران انواع لوازم خانگی این گروه را با نرخ سود ١٠ درصدی و اقساط ٦٠ ماهه خریداری کنند.

اسم طرح خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، طی مراسمی با حضور حجت‌اله میرزایی معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت‌اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران، اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و نمایندگان گروه صنعتی انتخاب، تفاهم‌نامه خرید اقساطی لوازم خانگی ویژه بازنشستگان کشوری در قالب هفتمین بسته طرح «یاری» به امضا رسید و امکان دسترسی آسان، بدون واسطه و با قیمت‌های مناسب به بازنشستگان کشوری فراهم شد.

هدف طرح خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان

حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در این مراسم گفت: بحث ارتقای سطح معیشت بازنشستگان به عنوان اقشار ارزشمند جامعه همواره دغدغه مسئولان بانک صادرات ایران بوده و طرح ‌های مختلفی را با همکاری صندوق بازنشستگی کشوری عملیاتی کرده و این روند همچنان ادامه خواهد یافت.

کمک به بازنشستگان و حمایت از کالای ملی

وی با یادآوری اینکه در شرایطی که کشور تحت شدیدترین و کم سابقه‌ترین تحریم‌های استکباری قرار گرفته و علاوه بر مشکلات شیوع بیماری کرونا، تنگناهای مالی فراوانی را به مردم ما تحمیل کرده، تاکید کرد: امضای این تفاهم‌نامه جای خوشحالی دارد، به ویژه اینکه یک برند موفق ملی در تلاش است تا جای برندهای خارجی تامین‌کننده لوازم خانگی بازار داخلی را پر کند.

بانک صادرات و طرح هایی برای بازنشستگان

همکاری بانک صادرات ایران با صندوق بازنشستگی کشوری که تقریبا ماهانه یک طرح جدید برای حمایت و ارتقای معیشت بازنشستگان عزیز کشور ارائه کرده، یک همکاری راهبردی است.

 هدف گروه صنعتی انتخاب

گروه انتخاب در دهه ٨٠ به دنبال این بودند که صنعت لوازم خانگی را در کشور توسعه بدهند و بومی ‌سازی کنند که بانک صادرات هم در کنارشان بود. با شدیدتر شدن تحریم‌های آمریکا و خروج آمریکا از برجام، روزی که برندهای معروف لوازم خانگی خارجی جمع کردند که از ایران بروند، گروه صنعتی انتخاب واقعا جای خالی آنها را پر کرد و خوشبختانه در بازار اتفاق خاصی نیفتاد.

گروه صنعتی انتخاب و زنده نگه داشتن تولید ملی

این گروه توانسته با کیفیت پاسخگوی نیاز بازار باشد. این گروه یک برند ملی است و به کل کشور مربوط است. اگر حمایت شوند و مردم از آن ها با خرید کردن حمایت عملی انجام دهند می توانند کار خود را توسعه بدهند و هر ایرانی بدون دغدغه به لوازم خانگی ضروری دسترسی خواهد داشت.

جایگزین برند کره ای لوازام خانگی

اگر این برند و برندهای مشابه داخلی که در این صنعت فعالیت می‌کنند، نبودند، خروج دو برند کره‌ای می‌توانست جامعه را دچار تنش کند.

اگر مردم حمایت کنند

همکاری صندوق بازنشستگی کشوری، بانک صادرات ایران و گروه صنعتی انتخاب فرصتی مناسب برای پیشرفت بیشتر و حرکت به جلو در جهت رشد و توسعه اقتصادی کشور محسوب می‌شود.

تداوم طرح خرید لوازم خانگی

بانک صادرات ایران تمام توان خود را برای تحقق این طرح به کار گرفته تا با فراهم کردن مناسب‌ترین شرایط، خرید اقساطی لوازم خانگی را برای بازنشستگان عملیاتی کند و تصمیم بر این است که این طرح برای سال‌ها تداوم داشته باشد.

ارتقای کیفیت زندگی بازنشستگان

اکبر افتخاری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بسته‌های طرح «یاری» بیش از آنکه روند تامین و ارتقای معیشت و بهبود قدرت خرید بازنشستگان عزیز را نشان دهد، به مدلی ارزشمند برای افزایش همکاری بین دستگاهی و تفاهم بین مدیران برای برداشتن گام ‌های بزرگتر در کشور تبدیل شده است.

کمک گروه صنعتی و بانک صادرات

افتخاری همچنین از تحقق طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان از مهرماه سال جاری خبر داد و در خصوص روند عملیاتی شدن طرح خرید اقساطی لوازم خانگی گفت: بانک صادرات ایران و گروه صنعتی انتخاب در روند تفاهم این طرح از بخشی از منافع خود برای ارتقای معیشت بازنشستگان گذشتند و شرایطی فراهم شد تا لوازم خانگی با کیفیت گروه انتخاب در اقساط پنج ساله در دو سقف ٣٠ و ٥٠ میلیون تومان در اختیار بازنشستگان قرار گیرد.

اطمینان از کیفیت محصول نهایی

در دسترس قرار گرفتن کالای با کیفیت داخلی کار بسیار مهمی است که در قالب این طرح و با همکاری بانک صادرات ایران و گروه انتخاب تسهیل شده است. گروه صنعتی انتخاب قول ارائه محصولی با کیفیت از گروه خانگی اسنوا به بازنشستگان را داده است.

افزایش چهار برابری تولید لوازم خانگی ایرانی

محمدحسین فهیمی افزود: گروه صنعتی انتخاب در سال جاری، سه برابر سال ٩٨ افزایش تولید داشته‌ و در سال آینده نیز برنامه برای افزایش تولید تا چهار برابر تولیدات سال ٩٩ در دستور کار قرار گرفته است.

روش خرید کالای اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان

بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری می توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir و در قسمت طرح یاری (مستطیل آبی رنگ) «بسته هفتم: خرید قسطی لوازم خانگی ایرانی» را انتخاب کرده و با ورود به فروشگاه اینترنتی گروه صنعتی انتخاب به صورت اینترنتی از این تسهیلات استفاده کنند.

پرداخت نقدی خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان

این اعتبار بر اساس خالص دریافتی حقوق ماهانه محاسبه شده می شود. در هر خرید، ۲ درصد از بهای کالا به صورت نقدی (صرفا از طریق سپهر کارت بانک صادرات بازنشسته مشمول) دریافت می‌‌شود و ۹۸ درصد باقیمانده با سود ۱۰ درصد در ۶۰ قسط مساوی (پنج ساله) از حقوق شخص به صورت ماهانه کسر خواهد شد.

سقف اعتبار نقدی خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان

در صورتی که بهای کالا یا کالاهای انتخابی، بیش از سقف اعتبار در نظر گرفته شده باشد، مبلغ اضافه بر اعتبار باید به صورت نقدی پرداخت شود. بدیهی است که استفاده از اعتبار در نظر گرفته شده، کاملا اختیاری بوده و بازنشستگان می‌توانند در صورت تمایل در یک یا چند نوبت از این اعتبار استفاده کنند.

تنها سایت معتبر خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان

خرید لوازم خانگی صرفا از طریق فروشگاه اینترنتی گروه انتخاب به نشانی www.entekhabino.com انجام می‌شود و کالای خریداری شده درب منزل به خریدار تحویل داده خواهد شد.

هزینه حمل و نقل لوازم خانگی

هزینه حمل و نقل تا درب منزل برعهده گروه انتخاب و از درب منزل تا داخل آپارتمان برعهده خریدار است.

نتیجه از خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان

طرح خرید اقساطی کالا بازنشستگان حرکت مهمی برای بازنشستگان و بقای تولید کننده ایرانی است از این فرصت دو سر سود باید بهره برد.

 

 

دیدگاه خود را بیان نمایید

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • احمدمعصومی 22 اکتبر 2020 در 1:46 ب.ظ

    سلام ممنون از اطلاع رسانی به موقع وام چی یه سوال داشتم آیا وام خرید لوازم خانگی بانک صادرات صرفا بازنشستگان کشوری تعلق میگیرد یا بازنشستگان لشگری هم میتوانند استفاده کنند باتشکر

    • سردبیر تحریریه 22 اکتبر 2020 در 3:21 ب.ظ

      سلام.
      خواهش می کنیم کاربر گرامی.
      در حال حاضر بازنشستگان را شامل می شود و اگر فیش حقوقی شما هم از سایت خاتم رویت می شود و حقوقتان را صرفا از بانک صادرات می گیرید شامل حالتان خواهد بود. چون بانک عامل صادرات است و معمولا نظامی ها از بانک انصار حقوق می گیرند. بازنشستگان فرهنگی بانک عامل دریافت حقوقشان صادرات که بانی طرح است جز گروه اول مشمول طرح هستند.
      باتشکر تیم وام چی

  • کیمیا 14 فوریه 2021 در 11:25 ق.ظ

    با سلام
    فکر میکردیم بالاخره امتیازی برای بازنشستگان درنظر گرفته شده.
    اما در حال حاضر برای بازنشستگان کشوری امکان دریافت تسهیلات از بانک فراهم نیست.
    ولی واقعا دلسرد کننده بود.

    • سردبیر تحریریه 14 فوریه 2021 در 1:51 ب.ظ

      سلام.
      در حال حاضر ثبت نام وام ازدواج فرزندان فعال است.
      باتشکر تیم وام چی
      دلتان امیدوار