لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

برای دریافت جدیدترین مقالات مشابه مقاله‌ای که خواندید، ایمیل خود را وارد کنید.

توضیحات تکمیلی در خصوص طرح های تسهیلاتی بانک ملت

  • 0
  • 19/08/20
  • خواندن: 11 دقیقه
تک تک ما در سرزمین عزیزمان اگر در یک قالب واحد جمع شویم؛ آن وقت ملت تلقی می شویم و بانکی هم به نام همه ما وجود دارد به نام بانک ملت.

بانک ملت بانکی برای همه

سایت وام چی امروز قصد دارد سراغ بانک ملت برود. از همین آغاز با اسم ملت، انرژی مثبت وارد فضای ذهنی ما می شود. چون خاطرمان جمع می شود تنها نیستیم و یک ملت هستیم که هر کدامان در یک جای پهناور سرزمینمان در حال تلاش و مدیریت زندگیمان هستیم. این بانک هم همانطور که از اسمش مشخص است هدفش خدمت به همین ملتی است که خودش هم با تمام کارمندانشان یکی از واحدهای شمارش ملت شدن است. وام چی قصد دارد این بانک را به شما معرفی کند و در مورد وام های آن باشما صحبتی مکتوب کند که چشمهایتان زحمت خواندنش را می کشد.

بانک ملت از کجا آمد؟

در سال ۱۳۵۹ بانك ‌های داریوش، تهران، عمران، بیمه ایران، ایران و عرب، پارس،‌ بین ‌المللی ایران، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان با یكدیگر ادغام شده و با نام بانك ملت فعالیت بانكی خود را ادامه دادند. یک دقیقه به این نام ها هم توجه کنید؛ متوجه می شوید بیراه اسم این بانک ملت نشده است جمع تمام اسم هایی با پشتوانه فرهنگی متفاوت اما با سرشت ایرانی این بانک را در این سال به عرصه رسانده است.

ارائه

بانك ملت خدمات بانكی خود را در قالب سپرده‌ها و خدمات ریالی، تسهیلات ریالی، سپرده‌ها و خدمات ارزی؛ و تسهیلات ارزی ارائه می‌نماید. در بخش تسهیلات ریالی؛ انواع قراردادهای وام قرض‌ الحسنه، جعاله، فروش اقساطی، مضاربه، مشاركت مدنی، اجاره به شرط تملیك، خدمات بانكی ویژه بازار سرمایه،‌­ تسهیلات ویژه مددجویان بدهكار، تسهیلات ویژه متخصصان، كارت اعتباری پرنیان (ویژه بانوان) و قراردادهای تسهیلات بانكی به چشم می‌خورد.

وام نقدی بانک ملت

بانک ملت در این تسهیلات ایی که ارائه می دهد، وامی دارد که به آن وام نقدی اطلاق می شود که ۱۰ میلیون تومان است و نهایت تا ۱۵ میلیون سقف آن می تواند افزایش بیابد. و با نرخ سود ۱۸ درصد می باشد.

ضامن این نوع وام ها

با توجه به اینکه قبولی ضامن از طرف بانک قائده ایی شناور است و اصول اولیه آن فقط در بین تمام بانک ها یکسان است. اما با توجه به صلاحدید سیاست های بانکی خودشان عمل می کنند. وام چی برای درک بهتر از یکی وام گیرنده های این بانک در مورد ضمانت سوال پرسید.

رضا ۲۹ سال عنوان کرد: برای وام پانزده میلیون تومانی سه ضامن به بانک معرفی کرده است که به نوعی برای هر ۵ میلیون تومان بانک از او یک ضامن خواسته است.

مسدودی حساب برای تسهیلات

هنگامی که شما برای مثال از بانک یک وام ۱۰ میلیون تومانی می گیرید زمان دریافت پول با یک اصطلاح اما عملی روبرو می شوید به نام حساب مسدودی که از این قرار است. شما  از ده میلیون پول دریافتیتان باید مبلغ ۲۲۵۰ هزار تومان اش را در حساب بگذارید و تا زمان تسویه کامل قسط هایتان اجازه برداشت از آن هم ندارید. به این حساب مسدودی گفته می شود. یعنی از وام ده تومانی ۸ میلیون دست شما را خواهد گرفت.!

پرنیان وام برای بانوان

اینجا دیگر ورود آقایان واقعاَ ممنوع است! این حساب ویژه بانوان است که با توجه به روح لطیفشان هم به عنوان پرنیان نامگذاری شده است. شما بانو محترم می توانید یک حساب پرنیان باز کنید و بدون ضامن حقیقی نسبت به مبلغ سپرده خود حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد از مبلغ سپرده را وام بگیرید. اما نمی توانید اصل پول خود را بردارید. این حساب و مبلغ داخل آن ضمانت بازگشت تمام قسط هایتان می شود. سقف این تسهیلات تا ۵۰ میلیون تومان است و موعد باز پرداخت هم از۱۲ ماه تا ۳۶ ماه متغیر می باشد.نرخ سود این تسهیلات بین ۱۵ تا ۱۸ درصد محاسبه می شود.

 زمان تسویه حساب وام بانک ملت

بانک ملت برای تسهیلات وام های ده و پانزده میلیون خود که به نیت قرض الحسنه ایی به افراد می دهد سررسیدهای حداقل ۲۴ ماه و حداکثر ۶۰ ماه تعیین کرده است. البته باید باز متذکر شویم که این قاعده منعطف است و برای همه یکسان نیست و بانک با توجه به سیاست های حفظ موجودیت خودش و رسیدن به اصل پول اش زمان بازگشت را تعیین می کند.

یک چیز مهم برای بانک ملت

وقتی بانک به شما می خواهد وام بدهد جدا از اینکه ضامن های معتبر می خواهد. به یک اصل خیلی توجه دارد و بیشتر از دیگر بانک ها در مورد آن سخت گیری می کند. آن هم خوش حساب بودن مشتری است. سوابق آن را بررسی می کند که شما در زمینه وام های دیگرتان به موقع در پرداخت قسط ها اقدام کرده اید؟ آیا چک برگشتی نداشته اید؟. پس اگر متقاضی وام های بانک ملت هستید حواستان باشد حسابتان پاک باشد که از محاسبه شما را باک نباشد.

وام ۵۰ میلیونی بانک ملت در سال ۹۹

در حال حاضر وام و تسهیلاتی که در بانک ملت به اکثر افراد جامعه قابل پرداخت هست و خیلی سریع و آسان تر از بقیه وام ها پرداخت می شود کارت اعتباری مرابحه می باشد.

* سقف این کارت ۵۰ میلیون تومان است و شخص متقاضی باید دارای مدرک شغلی و معدل حساب باشد.

  • نرخ سود این وام در حال حاضر ۱۸ درصد می باشد و مدت بازپرداخت وام ۳۶ ماهه است.
کلام آخر

حرف های وام چی صدا نیست که زودتر به گوش های شما برسد. تصویر نیست که ذهن شما زودتر آن را پردازش کند. اما هدف وام چی این است که با مطالعه مطلب حقوقی و تجاری که در نگاه اول، درکش برای مخاطب سخت است؛ برای شما مطالبی تولید کند که با شیوه نوشتاری دوستانه به شما در انتخاب و تصمیم آینده کمک کرده باشد. وام چی سایتی است که اول به آگاهی شما فکر می کند.

دیدگاه خود را بیان نمایید

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.