لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

برای دریافت جدیدترین مقالات مشابه مقاله‌ای که خواندید، ایمیل خود را وارد کنید.

توضیحات تکمیلی در خصوص طرح های تسهیلاتی بانک دی

  • 0
  • 19/10/08
  • خواندن: 8 دقیقه

یادآوری

در مطلب پیشین در مورد طرح ره آورد و کارت اعتباری بانک دی با طول و تفصیر مفصل صحبت کردیم. در این مطلب به سراغ دیگر طرح ها و خدمات بانک دی می رویم.

جهش

بانک دی برای جهش خرید شما یک طرح به نام جهش به وجود آورده که با حداقل افتتاح حساب صد هزار تومان می توانید از ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد موجودی خود تسهیلات وام دریافت کنید. این وام به شاغلین تعلق خواهد گرفت. ۳۶ ماه زمان تسویه حساب هم از خصوصات این وام است. می ماند مبلغ بهره که اصل ماجراست که باز در انتخاب مشتری می باشد. اگر ۲ برابر سپرده گذاری وام گرفت با بهره ۸ درصد و اگر ۳ برابر سپرده گذاری را برای مبلغ وامش انتخاب کرد با بهره ۱۴ درصد بانک با او چرتکه خواهند انداخت. بالاخره برای هر امتیازی یک امتیاز گرفته خواهد شد!

صدرا

با طرح صدرا ارزش آفرین آشنا شوید. در این طرح یک حساب قرض الحسنه یا کوتاه مدت روز شمار باز کنید. دو ماه صبر کنید تا با سقف نهایت ۲۰ میلیون تومان به شما وام داده شود. ۳۶ ماه مدت زمان تسویه این طرح تسهیلاتی می باشد.

اگر

اگر در طرح صدرا حساب قرض الحسنه ای باز کنید با سود چهار درصد در باز پرداخت مواجه اید. اگر روز شمار افتتاح کنید با توجه به این که ده درصد سود روز شمار هم به شما تعلق می گیرد باز با انتخاب خودتان از ۴ تا ۱۸ درصد در بازپرداخت وام، بهره باید بپردازید.

تذکر

البته باید دوباره تاکید کنیم که هر امتیازی که بگیرید بدون شک بانک هم امتیاز خود را از شما خواهد گرفت. اگر سود را در بازپرداخت کم کنید بانک تعداد سررسید یا مبلغ را می تواند کم و زیاد کند. با توجه به نظام ارزشی و انتخابی در بانک دی؛ معامله با توافق دو طرف تکمیل می شود تا هر دو راضی باشند.

شکوه

می توانید با سپرده گذاری برای دوره معین نزد بانک دی، با طرح شکوه ارزش آفرین از دو راه پیشنهادی یکی را انتخاب کنید. تسهیلات ارزان با بهره ۴ درصد یا سود نرخ سپرده گذاری شده را دریافت کنید. از حداقل ۵ تا ۳۰ ماه می توانید از دو مسیر پیشنهادی بانک استفاده کنید و با گذشت ۳۰ ماه (اگر راه اول که دریافت وام قرض الحسنه ای مد نظرتان بوده) دیگر وامی به شما تعلق نخواهد گرفت.

مدت

در طرح شکوه هر چه مدت سپرده گذاری باشد؛ تعداد اقساط مشخص می شود. با توجه به مدت سپرده گذاری حداقل پنج ماه و حداکثر سی ماه، شما حداقل اقساط انتخابیتان ده تا شصت می تواند متغیر شود. نرخ سود این نوع سپرده معادل نرخ سود سپرده‌های کوتاه مدت است که تنها در صورت انصراف سپرده‌گذار از دریافت سود؛ تسهیلات به وی پرداخت خواهد شد. در این طرح نمی شود خدا و خرما را با هم یکجا داشت. تا %۱۰۰ میانگین روزانه سپرده مبلغ وام شماست.

ما

پیشنهاد وام چی در مورد طرح شکوه ارزش آفرین این است. اگر نقدینگی خود را برای دریافت سود می خواهید بلوکه کنید این حساب مناسبی نیست. اما با توجه به شرایط دریافت تسهیلات و نرخ بهره و مدت بازگشت شرایط خوبی برای افتتاح حساب دارد.

صبا

بانک دی طرحی به نام صبا مخصوص ارگان ها و نهاد های دولتی و خصوصی دارد. با توجه به این که ارگان ها به کارمندان خودشان تسهیلات و خدمات ارائه می کنند بانک ها از این روش با جذب سرمایه کلان و نظم دهی به این نوع وام ها قدم بزرگی در مدیریت پولی بر می دارند. در طرح صبا بانک دی هفت حالت انتخابی برای مشتریان حقوقی خود گذاشته تا بتواند به افراد حقیقی خود وام بدهند. وام چی برای مطالعه جزئیات این طرح نمایندگان این نهاد ها را به مراجعه به سایت بانک دی فرا می خواند.

ارس

در راستای افزایش امنیت سامانه‌های بانکی و کاهش مخاطرات مربوط به رمز دوم کارت‌های بانکی در تراکنش‌های اینترنتی، اپلیکیشن رمزساز (ارس) در بانک دی راه اندازی شده است.

با نصب و فعالسازی اپلیکیشن رمزساز (ارس) بر روی تلفن همراه خود، می‌توانید در درگاه‌های غیرحضوری (درگاه پرداخت اینترنتی، اینترنت بانک، همراه بانک و …) به جای رمز دوم ایستای کارت، از رمز دوم یکبار مصرف که از طریق اپلیکیشن ارس دریافت می‌کنید استفاده نماید. مدت اعتبار رمز تولید شده توسط اپلیکیشن ارس محدود است (یک دقیقه) و امکان استفاده مجدد از آن وجود ندارد. این نرم افزار را از کافه بازار یا گوگل پلی در دسترس شما می باشد.

نکات ارس

  • پس از نصب اپلیکیشن ارس جهت فعال سازی، وارد سامانه اینترنت بانک دی شوید و از منوی کارت ، گزینه « فعالسازی رمز دوم یکبار مصرف کارت» را انتخاب نماید.
  • در صورتی که نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک دی را در اختیار ندارید جهت فعالسازی اپلیکیشن ارس به همراه مدارک هویتی به یکی از شعب بانک دی مراجعه کنید.
  • در هنگام فعالسازی اپلیکیشن ارس نیاز به ارتباط تلفن همراه با اینترنت وجود دارد اما پس از آن ( برای تولید رمز ) نیازی به اینترنت نیست.

منو

یک اصول کلی همیشه وجود دارد که اگر الگوی رفتاری هر فرد یا هر نظامی را درک کنی می توانی با دیدن رفتار مشابه حدس بزنی که این هویت رفتاری چه فرد، نظام و سیستمی است. می تواند در هر حالتی برای همه جا هم صدق می کند. حالا وام چی بعد از بانک حکمت ایرانیان (که به عد ۶ و اقساط ۶۰ ماه تکیه می کند) بانک دی را هم از این به بعد با انعطاف و ایجاد منو انتخابی به شما معرفی می کند. هر جا دیدید بانک دو راه پیش پایتان گذاشته و بیشتر انتخاب نوع برخورد در وام را به خودتان محول کرده با حدسی محکم بگویید: پای بانک دی در میان است!

دیدگاه خود را بیان نمایید

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.