لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

برای دریافت جدیدترین مقالات مشابه مقاله‌ای که خواندید، ایمیل خود را وارد کنید.

تهیه سرمایه برای کسب و کار اندر خم پیچ یک کوچه برای کسب روزی حلال است

  • 0
  • 19/11/27
  • خواندن: 3 دقیقه
سرمایه گذار برای راه اندازی یک شغل نوپا حکم یک فرشته دارد. فرشته نجات، فرشته مهربان یا نمی دانیم هر چیزی که خود شما اسمش را می گذارید. سرمایه گذار هم انتخاب نکنید وام هایی با بهره های منصفانه می توانند حکم فرشتگان دوست داشتنی تری باشند که به شما کمک می کنند سرپای خودتان بایستید و سهام شرکتتان را دو دستی بچسبید. نکته حیاتی در راه اندازی یک کار ایمان به طرحتان و البته انتخاب یک تیم خلاق و دلسوز است.

حرفه ای کسب سرمایه کنید

یک بازیکن حرفه ایی تا وقتی مطمئن نشده است برگ برنده های خود را رو نمی کند. در کسب و کار خود هنگامی باید به دنبال تامین مالی باشید که علاوه بر یک ایده محوری، از چگونگی اجرای ایده به اندازه کافی اطلاع دارید. اصطلاحا مدل مناسب اجرای کسب و کارتان را می شناسید. اگر هنوز برای چگونگی اجرای ایده و راه های درآمد زایی آن تردید دارید توصیه می کنیم هرگز به سراغ سرمایه گذاران و سایر منابع تامین مالی نروید.

باور به راه درآمدزا و خوش نامی فرد

شما خودتان که به حرکتتان باور داشته باشید برای جذب سرمایه گذار موفق عمل خواهید کرد. پیشینه شما در بین افراد آشنا و خوش نامیتان باعث می شود اولین منابع مالی در بین آشنایان، دوستان و فامیلتان به سمت شما جذب شود. باید آهنربایی باشید که دیگران از کار کردن با شما استقبال کنند.

همتا در جذب سرمایه گذار چیست

قرض گرفتن های همتا به همتا یک روش دیگر است که افرادی با کسب و کارهای خرد به یکدیگر قرض می دهند. البته یک نمونه این قرض های همتا را هم می توان با واگذاری حق امتیاز وام از افرادی با توان بالاتر مالی و تراکنش های حسابشان باشد. قرار نیست در این قرض همتا به همتا همیشه پول رد و بدل شود. قرض دادن موقعیت و امتیاز مازاد هم خودش بسیار راهگشاست.

جمع آوری سرمایه به کمک کمپین

با توجه به دنیای جهانی اینترنت می توان در فضای مجازی دنبال افرادی هم فکر با خودتان باشید. آن ها را بیابید و از وجودشان با دادن سرمایه هر چند اندک درخواست همراهی و کمک کنید. به نوعی یک کمپین راه بیندازید. افراد ریسک پذیر می دانند یک کار باعث درآمد زایی در طولانی مدت و سرکار رفتن افراد بیشتر و در نتیجه سود دهی می شود.

وام چی محل ثبت نیاز سرمایه گذار

برای پیدا کردن افراد هم فکر؛ وام چی را جز یکی از گزینه های خود بگذارید. بستر وام چی برای همین اتفاق ها و آشنایی ها طراحی شده است.

بانک و جذب سرمایه

این روزها به علت افتان و گاهی خیزان های مسیر بانک خیلی ها این سرمایه داران بزرگ دولتی و خصوصی را با خط قرمز یک فاکتور بزرگ گرفته اند. به نظر وام چی باید کمی بینش خودتان را تغییر دهید. بانک ها هم به واسطه افرادی که به دلیل کسب و کارشان تراکنش های بالا دارند وام های خوبی با مبالغ مناسبی اعطا می کنند. به وام چی سر بزنید و با واسطه وام بگیرید.

حمایتی های صندوق های دانش بنیان

در حال حاضر تعداد کثیری از صندوقهای حمایتی در کشور وجود دارند که با شرایط بسیار آسان تر از بانکها، تسهیلات لازم را در اختیار شما قرار می دهند. صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق کارآفرینی و امید، صندوقهای پژوهش و فناوری از جمله این صندوقهای حمایتی می باشند.

کالا و نیاز به خرد ایزار 

اگر برای رونق کسب و کار خود  نیازمند گرفتن کالای فیزیکی هستید. با پیدا کردن سرمایه گذاری که برای شما اعتبار خرج کند می شود با تولید کننده شرط گذاشت بعد از فروش مبلغ آن تسویه شود و این شرط را فقط سرمایه گذار اعتباریتان تضمینش کند.

معرفی ضامن معتبر

باز باید بگوییم وام چی ضامن هم به شما معرفی می کند. سایت وام چی برای آسان کردن راه های ارتباطی تعبیه شده است.

نمونه دیگر جذب سرمایه

شاید شما کسب و کاری راه انداخته اید و نیاز به تامین مالی و پشنوانه پولی برای شروع کار نیستید. مشکل یک جای دیگر برای شما گره ایجاد کرده است. آن هم زمان می باشد. شما کالا را تحویل مدت دار می دهید و فرد گیرنده طبق قرار و ساز و کار شما می تواند بعد از یک تنفس کوتاه هزینه خریدش را پرداخت کند. شما اینجا با کمبود نقدینگی روبرو می شوید. سرمایه گذرانی باید بیابید که نقدینگی شما را به سرعت پر می کنند و صبور کندی نقد شدن طلب های شما می شوند. به نوعی از کسب و کار لاک پشت وار شما یک خرگوش می سازند.

نتیجه و مسیری که باید طی شود

مسیر کلی که شما می توانید طی کنید و وام چی به اختصار همه را توضیح داد به این شرح است: شما شرکتتان را تاسیس کنید یک همپا و شریک خوب بگیرید.  با دوستان و آشنایان طرحتان را در میان بگذارید. سرمایه گذاران فرشته را در قدم اول جذب کنید بعد کمی که جان گرفتید به سمت سرمایه گذران ریسک پذیر تر بروید تا سکوی پرش شما شوند. سهامتان را به کارمندان خودتان واگذار کنید. قوت که گرفتید بانک های سرمایه گذار یا خودشان به سمتتان می آیند یا جذبشان کنید. با فروش و ارائه خدماتتان دیگران آوازه کسب و کارتان را می شنوند و خودشان  به سمتتان می آیند.

دیدگاه خود را بیان نمایید

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.