لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

برای دریافت جدیدترین مقالات مشابه مقاله‌ای که خواندید، ایمیل خود را وارد کنید.

با بانک شهر و خدمات بانکی اش در شهر های کشورمان آشنا شوید

  • 0
  • 19/10/18
  • خواندن: 4 دقیقه
بانکی که از بهمن 1388 شروع به کار کرده است و با تبلبغات فراوان و به روز خود در جایگاه یک بانک شناس و معتبر قرار گرفته است. بانکی که شهر نت و باجه های پیشرفته تر خود پرداز را برای مشتریانش فراهم آورده است. در امور خشک و تکراری بانکی اگر خلاقیت باشید پیش رو خواهند شد. بانک شهر بانکی نوآور و پیشتاز است.

نام

بانک شهر نام خود را از بانیانش وام دارد. شهرداری نهاد مستقلی که این بانک را به عرصه وجود رسانده و در طی این سالها برای ارتقا جایگاه این بانک تمام تلاشش را کرده است. دارد را برداشته و شهر را به فال نیک گرفته و نام شهر را برای بانکش انتخاب کرده است. اغلب سهام داران بانک شهر، شهرداری های کلان شهرها، کارمندان شهرداری و البته به طور محدود مردم هستند.

طرح

در میان تسهیلات وام ها که به طور عموم در میان تمام بانک ها به مشتریان پرداخت می شود؛ سخن اول از طرح ها دلنشین تر است. اولین طرحی که از این بانک معرفی می کنیم. طرح شکوه شهر است که از ۵% میانگین معدل حساب تا ۲ برابر میانگینش به شما وام خواهد داد.

قاعده

در طرح شکوه شهر، شما حداقل ۴ ماه تا ۱۲ ماه می توانید سپرده گذاری کنید و بین اقساط ۱۲ ماه تا ۲۴ ماه تسویه کنید. البته مدت و تعداد اقساط بستگی به زمان سپرده دارد. اگر شما ۴ ماه سپرده گذاری دارید ۱۲ قسط نصیبتان خواهد شد. اما اگر زمان سپرده را بیشتر کنید پاداشش اقساط بیشتر و نرخ کمتر بهره می باشد. نرخ بهره هم از ۱۰ تا نهایت ۱۴ درصد در نظر گرفته شده است.

قدمی یک درصدی

افتتاح حساب قرض‌الحسنه یا کوتاه‌مدت در بانک شهر آغاز گرفتن این وام است. حداقل میزان سپرده‌گذاری ۲ میلیون تومان و حداقل مدت‌زمان سپرده‌گذاری برای گرفتن وام در این طرح ۴ ماه می باشد. در واقع شما برای گرفتن وام باید حداقل ۲ میلیون تومان را در مدت‌زمان حداقلی ۴ ماه در حساب خودتان داشته باشید. نکته مهم اینکه به سپرده شما در طول مدت سرمایه‌گذاری فقط سود ۰٫۱ درصدی تعلق می‌گیرد!

ضامن

به ازای دریافت هر ۱۰ میلیون تسهیلات باید یک ضامن رسمی کسر از حقوق به بانک ارائه کند. البته در صورت اعتبار سنجی و توافق با شعب امکان ارائه سایر ضمانت‌های قانونی ازجمله اعتبار شغلی و وثیقه‌های ملکی وجود دارد. انتخاب راه دوم بهتر است. برای بردن پنج ضامن کسر حقوق به دست باید خیلی تلاش کرد.

فروش

تسهیلات فروش اقساطی بانک شهر با توجه به این شرایط می باشد:

  • خرید کالای و خدمات ضروری از قبیل کالای مصرفی با دوام نو و دست اول از محل تولیدات داخلی و هزینه تحصیل ، ودیعه مسکن، و سایر نیاز های ضروری مشابه حداکثر تا مبلغ ۸۰ میلیون ریال
  • تسهیلات خرید خودرو سواری ( تولید داخل) معادل ۶۰% بهای خودرو و حداکثر به میزان ۱۵۰ میلیون ریال
  • تسهیلات خرید خودرو بابت جایگزینی خودرو های فرسوده شخصی از محل تولید داخلی معادل ۸۰ درصد خودرو به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال

شرایط

مدت قرارداد فروش اقساطی و بازپرداخت اقساط، حداکثر معادل عمر مفید اموال موضوع قرارداد است، که به تشخیص بانک تعیین می‌شود.
فروش اقساطی مواد اولیه، لوازم یدکی وابزار کار: (تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی اعم از حقیقی و حقوقی)
فروش اقساطی وسایل تولید، ماشین آلات و تاسیسات: ( جهت گسترش امور تولید ، خدمات و خرید کالاهای مصرفی با دوام ساخت داخل کشوربا عمر مفید بیش از یک سال)

شهریار

طرحی به نام شهریار هم در این بانک در حال اجراست. نه شهریار به معنی شاه بلکه شهر را یار است. همه اشخاص حقیقی فعال در بخش های پزشکی و غیرپزشکی و رشته های مرتبط که به صورت مستقل فعالیت می کنند یا از طریق انعقاد قرارداد با مراکز مرتبط پزشکی  که مشغول به فعالیت هستند، شامل این طرح می شوند. این تسهیلات تا سقف ۲۰ میلیارد ریال برای صنوف مختلف پزشکی و تا سقف ۱۰ میلیارد ریال برای گروه های غیر پزشکی پیش بینی شده است.

مکمل

همچنین در این طرح، مالکان تمامی گروه های پزشکی و غیر پزشکی می توانند علاوه بر دریافت این تسهیلات، به مدت حداکثر ۵ سال نیز از تسهیلات مرابحه جهت تعمیر و بازسازی مطب و یا محل فعالیت خود تا سقف ۱٫۵ میلیارد ریال استفاده کنند.

ویژه

درصورت افتتاح حساب قرض الحسنه ویژه توسط شرکت ها یا سازمانها ، بانک شهر نسبت به اعطای وام به معرفی شدگان از سوی ایشان تسهیلات پرداخت می کند ، حداقل مبلغ سپرده لازم برای افتتاح حساب قرض الحسنه ویژه ۱میلیون تومان و حداقل مبلغ تسهیلات قرض الحسنه ویژه از محل آن سپرده نیز ۳۰۰هزار تومان و سقف پرداخت تسهیلات از محل سپرده صد و پنجاه میلیون تومان با بازپرداخت ۵ساله است

شهر

بانک شهر وام های قرض الحسنه ایی خود را با تودیع و معرفی یک شرکت و نهادی که با بانک فعالیت می کند به افراد حقیقی پرداخت می کند. بهره این وام ها هم در این بانک مثل تمام قراردادهای عقود اسلامی ۴ درصد می باشد.

دیدگاه خود را بیان نمایید

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.