لطفا چند لحظه صبر کنید ...
از اینجا از سرویس جدید وام‌چی استفاده کنید

برای دریافت جدیدترین مقالات مشابه مقاله‌ای که خواندید، ایمیل خود را وارد کنید.

آشنایی با تسهیلات، همچنین وام بانک سامان

  • 15
  • 19/10/02
  • خواندن: 4 دقیقه
موسسه مالی و اعتباری سامان اقتصاد به عنوان اولین موسسه مالی و اعتباری کشور و با سرمایه اولیه ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز به کار کرد. نهایتا درمردادماه سال ۱۳۸۱ شمسی با اخذ مجوز از بانک مرکزی بانام تجاری بانک سامان فعالیت خود را شروع کرد. شهرت سامان به واسطه ارائه خدمات متنوع بانکداری اینترنتی می‌باشد و این بانک اولین دارنده اینترنت بانک در ایران است. شرکت پرداخت الکترونیک سامان اولین شرکت ارئه‌دهنده خدمات پرداخت اینترنتی در نظام بانکی ایران می‌باشد؛ هدف این شرکت ارائه خدمات الکترونیکی مبنی بر پایانه‌های فروش فروشگاهی POS و درگاه‌های اینترنتی می‌باشد.

اینترنت

بانک سامان مدعی داشتن بهترین خدمات بانکداری اینترنتی در ایران است. برخی از کارشناسان معتقدند بانک سامان در سال‌های اخیر کیفیت و پیشتازی خود به دیگر بانک‌های ایرانی در زمینه بانکداری الکترونیک را از دست داده‌است. هر چند که در سال ۹۰ بانک سامان با تبلیغات فراوان برای محصولی به نام نت‌بانک که همان اینترنت بانک جدید این بانک است تلاش کرد به روزهای اوج خود بازگردد. مسئله اینجا می باشد که بانک سامان چه در دنیای بانکداری تجاری امروز پیشتاز باشد یا نباشد؛ پایه گذار دنیای مجازی در نت بوده است.

انواع

انواع تسهیلات وامی بانک سامان را بشناسید:
تسهيلات اجاره به شرط تملیک بانک سامان
تسهيلات سلف بانک سامان
تسهیلات فروش اقساطی بانک سامان
تسهيلات مضاربه بانک سامان
تسهيلات جعاله بانک سامان
تسهیلات مشارکت مدنی بانک سامان
تسهیلات کارت اعتباری بانک سامان
تسهيلات خرید، ساخت و تعمیر مسکن بانک سامان
تسهيلات ریالی صاحبان مشاغل بانک سامان

بهترین

از این وام هایی که بانک سامان در لیست تسهیلات خود قرارداده است وام چی با بررسی تمام وام های این بانک؛ شرایط وام دهی این بانک را در حد طرح های عادی دیگر بانک ها ارزیابی می کند.

تسهیلات ریالی

هر فرد حقیقی دارای مجوز شغلی معتبر و رسمی از مراکز ذی صلاح و معتبر می تواند با مراجعه به یکی از شعب بانک سامان، ضمن افتتاح حساب و استفاده از خدمات حسابهای جاری جهت مراودات مالی خود از خدمات اعتباری این بانک جهت تامین سرمایه و رفع نیازهای مالی خود اقدام نماید. اعطای تسهیلات در بانک سامان با توجه به توان مالی و اعتباری مشتریان و در قالب عقود بانکداری اسلامی از قبیل مضاربه، مضاربه عام (سرمایه در گردش)، مشارکت مدنی، فروش اقساطی و غیره  و پس از اعتبار سنجی مشتریان، صورت بگیرد.

مسکن

خرید مسكن، ساخت مسكن و تعمیر مسكن این سه معقوله ایی است که بانک سامان به آن ها وام می دهد. با ضمانت سند  ملکتان می توانید ۵۰۰ میلیون تومان بدون سپرده از بانک سامان وام بگیرید. سود۱۸ درصد اعلام شده اما علاوه بر این سود ۱۸ درصد تسهیلات، ۳ درصد بیمه نظارت و ۳ درصد سود ریسک اعتباری نیز شامل این تسهیلات می‌شود. در واقعا سود واقعی تسهیلات خرید مسکن بانک سامان ۲۴ درصد خواهد بود.

توجه

سقف وام ۵۰۰ میلیون تومان است. تسهیلات مسکن بانک سامان تا ۵۰ درصد ارزش ملک معرفی شده از سوی متقاضی پرداخت می‌شود. این نکته دو حالت دارد. اگر ارزش ملکتان بیشتر سقف وام باشد نهایت پرداختی همان پانصد میلیون تومان می باشد. اگر ارزش ملک معرفی شده به بانک ارزش بالایی نداشته باشد شما از سقف وام نمی توانید بهره ببرید.

طرحی

بانک سامان طرحی به نام آتیه پلاس دارد که یک دوره ۵ تا ۲۵ ساله شما به حساب خودتان هر ماه مبلغی به عنوان قسط واریز می کنید و در انتهای دوره هر چند سالی که انتخاب کردید با شما با بالاترین سود بلند مدت حساب خواهد شد. در منبعی (سود سالیانه ۱۵ درصد و به مبلغ واریزی هر ماه ۷ تا۲ سود) عنوان شده است. اگر سود ماهیانه را ۲۱  درصد هم در نظر بگیریم در جمع اصل پول و قسط واریزی، با وجود حداقل پنج سال، خواب سرمایه نقدی خیلی حساب و پس انداز ویژه ایی نمی توان آن را محسوب کرد. اما برای سرمایه گذاری پول با حداقل رقم افتتاح ۵۰ هزار تومان برای فرزندتان و پس انداز کردن پول های تو جیبی خودش گزینه بسیار مناسبی است.

اتباع

به گزارش اداره روابط‌عمومی بانک سامان، تمام افراد دارای مجوز اقامت دائم صادرشده توسط پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می‌توانند در صورت احراز شرایط لازم از تسهیلات بانک سامان شامل انواع کارت‌های اعتباری، تسهیلات مشارکت مدنی، مضاربه و دیگر تسهیلات طبق ضوابط و مقررات بهره‌مند شوند.

شیرینی

بانک سامان طی سال‌های اخیر نگاه ویژه‌ای به صنایع غذایی و دارویی کشور داشته و خدمات مالی گسترده‌ای در حوزه ‌های داخلی و بین‌المللی برای فعالان این عرصه طراحی و اجرا کرده است. از این‌ رو، بانک سامان به انتخاب اول شرکت‌های فعال صنایع غذایی کشور تبدیل شده است. این خبر خوبی برای فعالان در این صنعت برای دریافت تسهیلات می باشد.

هیئت

بانک سامان برای هیئت علمی دانشگاه ها و اساتید شرایط تسهیلات در نظر گرفته است. خرید مسکن، کارت اعتباری، ودیعه مسکن، تعمیر و خرید مسکن از موارد پیشنهاد شده برای اعطای تسهیلات با سود ۱۸ درصد می باشد.

اعتباری

پنج برابر خالص حقوق ماهیانه دریافتی تا سقف پانصدمیلیون ریال برای سایر کارکنان و اساتید طبق لیست ارسالی سازمان از طریق بانک سامان قابل دریافت وام تحت عنوان کارت اعتباری می باشد. شرایطش سود ۱۸ درصد و ۳۶ قسط ماهانه می باشد. فیش حقوقی و یک ضامن معتبر هم نیاز است.

مسکن

شرایط ویژه اساتید و هیئت علمی ها با بررسی هایی که انجام شد در زمینه ودیعه، خرید یا تعمیر مسکن با شرایط وام عمومی مشابه همین در بانک مسکن برای افراد معمولی مطابقت دارد.

دیدگاه خود را بیان نمایید

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • نهال حمادی 02 آوریل 2020 در 11:17 ب.ظ

    سلام و خسته نباشید. شرایط وام ضروری میخواستم بدونم اما چیزی توضیح نداده بودید

    • پشتیبانی وام چی 03 آوریل 2020 در 12:22 ق.ظ

      درود بر شما

      لطفا با پشتیبانی از طریق چت آنلاین مطرح بفرمایید.

      همکاران در اسرع وقت شما رو راهنمایی خواهند کرد.

      با احترام

  • 0930***6252 15 مه 2020 در 9:45 ب.ظ

    خواستم بدونم وام جعاله چند وقته میدن و چه ضمانهایی میخواد

    • سردبیر تحریریه 16 مه 2020 در 5:52 ق.ظ

      سلام.
      کاربرعزیز.
      به مطلب وام جعاله در وبلاگ وام چی مراجعه کنید.
      باتشکر تیم وام چی

  • علی سالاری 26 سپتامبر 2020 در 11:10 ب.ظ

    سلام وام ۱۵۰ میلیون تومانی میخوام سند خونه هم دارم شرایط وام شما چه جوری هستش

    • پشتیبان 27 سپتامبر 2020 در 9:26 ق.ظ

      درود بر شما
      دوست عزیز وام چی به هیچ عنوان شرایط گذار نیست،بلکه پایگاه آگهیست و منتشر کننده آگهی افراد در زمینه وام ،ضمانت و سرمایه
      بررسی لیست وام ها و سرمایه گذاران وام چی میتواند برای شما مفید واقع شود
      با احترام.

  • روح اله زارعی 08 اکتبر 2020 در 5:25 ب.ظ

    با سلام بنده دبیررسمی آموزش و پرورش هستم سند ملکی هم درشهربویین زهرا به مبلغ یک میلیارد دارم نیاز به ۲۰۰میلیون وام بابازپرداخت۵ساله هستم چه کاربایدکنم.ماهانه شش و پونصدخالص حقوقم هست.ممنون

    • پشتیبان 09 اکتبر 2020 در 11:55 ق.ظ

      درود بر شما. اگر نیازمند وام از طری امتیاز حساب خودتان هستید به شعبات بانکی مراجعه کنید در غیر اینضورت لیست وام های فروشی وام چی را بررسی کنید
      https://vamchi.com/loans/
      باتشکر

  • ارسطو محمودی 09 اکتبر 2020 در 7:23 ق.ظ

    سلام،درخواست تسهیلات خرید مسکن مبلغ ۷۵۰میلیون دارم که مسول تسهیلات بیان میکنند باید اثبات درآمد شغل به مبلغ بازپرداخت اقساط داشته باشید،این شرایط دریافت را سخت کرده است،راهکار لطفا راهنمایی بفرمایید

    • پشتیبان 09 اکتبر 2020 در 12:39 ب.ظ

      درود بر شما.
      در نهایت شما باید مطابق دستور العمل بانکی عمل کنید تا به تسهیلات مدنطرتان برسید. در صورت تمایل میتونید لیست وام های فروشی وام چی را بررسی کنید
      باتشکر.
      https://vamchi.com/loans/

  • بهار 09 اکتبر 2020 در 7:52 ب.ظ

    سلام .ببخشید برای دریافت وام ۵۰۰ میلیون تومانی از بانک سامان برای ساخت مسکن به چه مدارکی نیاز هست ؟ و ظرف چه مدت وام را میدهند ؟

    • پشتیبان 10 اکتبر 2020 در 11:28 ق.ظ

      درود بر شما
      وقتتون بخیر
      پاسخ به این سوالات رو لازمه از خود شعبه بانک مد نظر جویا شوید دوست عزیز
      با احترام.

  • امید 16 اکتبر 2020 در 12:26 ب.ظ

    سلام وقت بخیر
    بنده سوپر مارکت دارم و از دستگاه پوز بانک سامان استفاده می‌کنم الان ۵ ماه میشه میخواستم وام بگیرم از چه نوع وام بانک سامان میتونم استفاده کنم؟

    • سردبیر تحریریه 16 اکتبر 2020 در 3:35 ب.ظ

      سلام. کاربر گرامی با امکان استفاده از گردش مالی روی پز دستگاه بانک اقدام کنید یا به بانک مراجعه و یک طرح مناسب بانک را برای افتتاح حساب و تراکنش مالی دستگاه انتخاب تا امتیاز بیاورد.
      باتشکر تیم وام چی

  • سردبیر تحریریه 23 ژانویه 2021 در 5:17 ب.ظ

    سلام.
    کاربر گرامی
    بله با وضعیت پرداخت حقوق امکان دریافت تسهیلات به ضمانت حقوقتان راحتتر است.
    باتشکر تیم وام چی